Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Προώθηση προορισμού

Επιτυχημένη η νέα εκστρατεία προβολής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στο CNN International

Τατιάνα Ρόκου - 08 February 2019, 14:05

Έως και 23 εκατ. ταξιδιώτες παρακολούθησαν το διαφημιστικό μήνυμα στο CNN Airport Network.


Με επιτυχία στέφθηκε η νέα εκστρατεία προβολής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στο CNN International (Νοέμβριος-Δεκέμβριος 2018). H ΠΝΑΙ, εξασφάλισε μέσω της συνεργασίας, πρόσβαση στο παγκόσμιο τηλεοπτικό κοινό του CNN, συμπεριλαμβανομένων εκατομμύριων συχνών ταξιδιωτών, καταφέρνοντας να ενισχύσει το brand του προορισμού και να εδραιώσει τη θέση του ανάμεσα στον παγκόσμιο ανταγωνισμό.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο της εκστρατείας προβολής της ΠΝΑΙ στο CNN International, προβλήθηκε διαφημιστικό βίντεο στο CNN Airport Network (σε περισσότερα από 60 αεροδρόμια των ΗΠΑ), και στο CNN EMEA σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Ασία. Επιπλέον, προβάλλονταν στη ροή του προγράμματος του CNNΙ, δύο θεματικά βίντεο (Vacation Vignettes), διάρκειας 60 δευτερολέπτων το καθένα, τα οποία αναδείκνυαν τις ομορφιές των νησιών, τις παραλίες, αλλά και την πλούσια ιστορία και τον πολιτισμό.

Μόνο στο CNN Airport παρακολούθησαν τη διαφήμιση έως και 23 εκατ. ταξιδιώτες μέχρι τη λήξη της εκστρατείας, ενώ η αρχική εκτίμηση για την απήχησή της, ανερχόταν στα 14 εκατομμύρια Τα διαφημιστικά μηνύματα συμπεριλαμβάνονταν και στα διαλείμματα εμβληματικών εκπομπών του CNNΙ με υψηλή τηλεθέαση (Amanpour, Quest Means Business, International Desk, Connect The World κ.ά.).



Σύμφωνα με τα συμπεράσματα έρευνας του διεθνούς τηλεοπτικού δικτύου (μετά το πέρας της προβολής του διαφημιστικού σποτ), η διαφημιστική εκστρατεία συνέβαλε στην ανάπτυξη μίας βελτιωμένης και θετικής αντίληψης γύρω από τον προορισμό “Νότιο Αιγαίο”. Συγκεκριμένα το 89% των ερωτηθέντων τηλεθεατών που είχαν δει το διαφημιστικό μήνυμα, μπόρεσαν εύκολα να το ανακαλέσουν στη μνήμη τους. Το 79% αυτών (που με ευκολία μπόρεσαν να ανακαλέσουν στη μνήμη τους το διαφημιστικό μήνυμα), συμφώνησαν ότι τους παρακίνησε να αναζητήσουν περισσότερες πληροφορίες για τον προορισμό. Τέλος, το 83% των ερωτηθέντων συμφώνησαν ότι είναι πολύ πιθανό να επισκεφθούν κάποιο από τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου στο μέλλον.

Για την εκστρατεία προβολής του Νοτίου Αιγαίου στο CNN International και τα αποτελέσματή της, η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Αθλητισμού και Πολιτισμού κα Μαριέτα Παπαβασιλείου δήλωσε: “Η συνεργασία της Περιφέρειάς μας με στρατηγικούς οργανισμούς του μεγέθους και του βεληνεκούς του CNN International, φανερώνει αν μη τι άλλο τη μεγάλη δυναμική του Νοτίου Αιγαίου που ως πρωταθλητής και ατμομηχανή του ελληνικού τουρισμού, χαράσσει μία σταθερή αναπτυξιακή πορεία.

Στις συντονισμένες ενέργειές μας να κατακτούμε πάντα νέες κορυφές, χρειαζόμαστε συμμάχους όπως το CNN International, το κορυφαίο τηλεοπτικό δίκτυο διεθνώς, που  προσφέρει ένα συνδυασμό εξειδικευμένων υπηρεσιών, τέτοιες που κανείς άλλος δεν διαθέτει.

Το 2015, το Νότιο Αιγαίο ήταν η πρώτη ελληνική περιφέρεια που εμπιστεύτηκε στο CNN την τουριστική της προβολή! Με τη νέα εκστρατεία διαφήμισης και προβολής, καταφέραμε να  επικοινωνήσουμε το τουριστικό μεγαλείο του τόπου μας με ένα κοινό εκατομμυρίων ανά τον κόσμο, βελτιώνοντας ακόμη περισσότερο την αντίληψή τους για τον προορισμό και ενισχύοντας την επιθυμία τους να επισκεφθούν τα νησιά μας. Η συνεργασία με το CNNI θα συνεχιστεί και θα εξελιχθεί προκειμένου να έχουμε τα μέγιστα δυνατά οφέλη”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top