Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τάσεις

Θετικά αποτελέσματα από την παρουσία της Χαλκιδικής σε εκθέσεις σε Βέλγιο, Σουηδία και Ισραήλ

Βίκυ Καραντζαβέλου - 20 February 2019, 11:49

Οι βελγικές αφίξεις στο αεροδρόμιο 'Μακεδονία' για το 2017 ήταν 50.662, ενώ για το 2018 αυξήθηκαν κατά 9%, που αφορούν κυρίως τη Χαλκιδική. Η προσπάθεια για άνοδο των αφίξεων από τη Σουηδία συνεχίζεται, παρά τις δυσκολίες που υπάρχουν στις πτήσεις και στην κινητικότητα των Σουηδών προς την νησιωτική Ελλάδα. Οι Ισραηλινοί είναι μία ανερχόμενη αγορά, κυρίως λόγω του μεγάλου ενδιαφέροντος που έχουν για την Θεσσαλονίκη.

Σε τρεις διαφορετικές αγορές στόχευσε ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής (ΤΟΧ) την εβδομάδα που πέρασε, με τα αποτελέσματα να είναι άκρως ικανοποιητικά για την περιοχή.

Συγκεκριμένα, από τις 7 έως τις 10 Φεβρουαρίου ο ΤΟΧ συμμετείχε με δικό του stand στην έκθεση Salon Des Vacances των Βρυξελλών. Το ενδιαφέρον των Βέλγων επισκεπτών για τις μοναδικές ομορφιές της Χαλκιδικής ήταν πολύ μεγάλο και το πληροφοριακό υλικό έγινε ανάρπαστο. Ειδικότερα τα περιπατητικά μονοπάτια, οι εξαιρετικές παραλίες, οι αρχαιολογικοί χώροι αλλά και η γαστρονομία μας ήταν μερικά από αυτά που ξεχώρισαν.

Οι επισκέπτες είχαν επίσης την δυνατότητα να γευτούν μερικά από τα τοπικά μας προϊόντα τα οποία έστειλε για τον σκοπό αυτό το Επιμελητήριο Χαλκιδικής, να κερδίσουν δωρεάν διακοπές και στη Χαλκιδική μετά από κλήρωση του γραφείου του ΕΟΤ Κάτω Χωρών και να περιηγηθούν νοερά στην περιοχή μας μέσα από τα βίντεο και την παρουσίαση που πραγματοποίησε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας κατά τη διάρκεια της έκθεσης.

Η βελγική αγορά είναι συνεχώς αυξανόμενη την τελευταία 3ετία. Οι αφίξεις στο αεροδρόμιο “Μακεδονία” για το 2017 ήταν 50.662, ενώ για το 2018 αυξήθηκαν κατά 9%, φθάνοντας τις 55.260 που αφορούν κυρίως τη Χαλκιδική.

Chalkidiki

Τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής εκπροσώπησε ο διευθυντής του ΤΟΧ κ. Γιώργος Μπρουτζάς, ο οποίος είχε συναντήσεις με εκπροσώπους Tour Operator, δημοσιογράφους και blogger. Συγκεκριμένα, με την Kim Vergauwe από το Transeurope που συνεργάζεται για πρώτη φορά με luxury ξενοδοχεία της Χαλκιδικής συζήτησαν την δυνατότητα διαφήμισης από κοινού του προορισμού στην αγορά του Βελγίου, καθώς επίσης και την πραγματοποίηση fam trip και ενός workshop για την παρουσίαση της Χαλκιδικής σε 60 περίπου τουριστικούς πράκτορες.

Με τον Jurgen Mullie από τον Thomas Cook Βελγίου συζητήθηκε ένα πλάνο για joint-marketing campaign για την προώθηση της Χαλκιδικής. Με τον Michel Drovak από το voyage-velo.com και τον Jurgen Cappuyns από το Brightfish συμφωνήθηκε μέσα στο Μάιο να πραγματοποιήσουν press trip στην Χαλκιδική.

Το περίπτερο της Χαλκιδικής επισκέφθηκαν μεταξύ άλλων η Πρέσβης της Ελλάδας στις Βρυξέλλες κα Ελευθερία Γαλαθιανάκη, η υπουργός Τουρισμού κα Έλενα Κουντουρά και η πρώην υφυπουργός Μακεδονίας - Θράκης κα Κατερίνα Νοτοπούλου. Μεγάλη ήταν η συμβολή της διευθύντριας του γραφείου του ΕΟΤ Κάτω Χωρών κας Ελένης Σκαρβέλη για το κλείσιμο των ραντεβού και τη συνολική βοήθεια και συμπαράσταση στην προβολή της Χαλκιδικής.

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και η Χαλκιδική ήταν από τους μεγάλους νικητές στα βραβεία Greek Travel Awards που διοργανώθηκαν για πρώτη φορά στις 14 Φεβρουαρίου στο Δημαρχείο της Στοκχόλμης στην αίθουσα Golden Hall. Η Περιφέρεια Κεντρική Μακεδονίας απέσπασε 4 συνολικά βραβεία στις κατηγορίες «Καλύτερος προορισμός περιπέτειας” (Best Adventure Destination), “Καλύτερης Περιφέρειας (Best Region), “Καλύτερος γαστρονομικός προορισμός” και “Kαλύτερος προορισμός για οικογένειες (Best Family Destination)”.

Σε μία βραδιά που “πλημμύριζε” Ελλάδα, δε θα μπορούσε να λείπει η Χαλκιδική, η οποία -τα τελευταία χρόνια- βλέπει τις αφίξεις από τις Σκανδιναβικές χώρες να αυξάνονται και τους Σουηδούς να ανακαλύπτουν έναν καινούριο προορισμό που προσφέρει ηρεμία, εξωτικές παραλίες σε συνδυασμό με τον πλούσιο πολιτισμό της και τις δραστηριότητες στη φύση.

Την επόμενη μέρα, η Χαλκιδική συμμετείχε και στο 2ο Tourism Forum που πραγματοποιήθηκε στο World Trade Centre της Στοκχόλμης, φιλοξενούμενη στο περίπτερο της ΠΚΜ, όπου πραγματοποίησε προκαθορισμένες συναντήσεις με τουριστικά γραφεία της Σουηδίας παρουσιάζοντας τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του προορισμού.

Η προσπάθεια για άνοδο των αφίξεων συνεχίζεται, παρά τις δυσκολίες που υπάρχουν σε σχέση με τις πτήσεις, αλλά και με την κινητικότητα των Σουηδών προς την νησιωτική Ελλάδα.

Τέλος, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής συμμετείχε για δεύτερη φορά στην έκθεση ΙΜΤΜ 2019 στο Τελ Αβίβ που πραγματοποιήθηκε από τις 12 έως τις 13 Φεβρουαρίου 2019.

Οι Ισραηλινοί είναι μία ανερχόμενη αγορά για την περιοχή, κυρίως λόγω του μεγάλου ενδιαφέροντος που έχουν για την πόλη της Θεσσαλονίκης. Το 2017 σύμφωνα με τα στατιστικά του αεροδρομίου Μακεδονία, είχαμε 27.894 αφίξεις, ενώ το 2018 εκτοξεύτηκαν στις 60.695 και αφορούν κυρίως την αγορά της Θεσσαλονίκης. Η ζήτηση για το 2019 συνεχίζεται με αμείωτο ενδιαφέρον για την πόλη της Θεσσαλονίκης αλλά και την Χαλκιδική η οποία σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία των προκρατήσεων θα έχει μία αύξηση 10%. Τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής εκπροσώπησε ο διευθυντής του ΤΟΧ κ. Γεώργιος Μπρουτζάς, ο οποίος συναντήθηκε με Tour Operator, δημοσιογράφους και blogger από το Ισραήλ.

Συγκεκριμένα με το διευθυντικό στέλεχος του Flying Carpet, Amir Palant και τους συνεργάτες του επιβεβαίωσαν την ανοδική ζήτηση του προορισμού μας. Επίσης, έγιναν επαφές με τουριστικά γραφεία που προωθούν οικογενειακές διακοπές, όπως το Netta - Travel in Style και γραφεία που προωθούν κυρίως εκδρομές, όπως το Shainfeld Tours.

Σε συνεργασία με τον ΕΟΤ Ισραήλ και τον προϊστάμενο του γραφείου κ. Χάρη Καλπίδη συμφωνήθηκαν οι τελευταίες λεπτομέρειες για ένα μεγάλο fam trip που θα πραγματοποιηθεί στις αρχές Μαΐου στη Χαλκιδική.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top