Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Περιφέρεια

Οι δράσεις τουριστικής προβολής για το 2019 από την Περιφέρεια Αττικής

Τατιάνα Ρόκου - 21 February 2019, 14:59

Οι δράσεις υλοποιούνται και χρηματοδοτούνται με βάση το Στρατηγικό Σχέδιο Τουριστικής Προβολής 2016-2020.


Η Διεύθυνση Τουρισμού της Περιφέρειας Αττικής εξειδικεύοντας και εφαρμόζοντας τις αποφάσεις Περιφερειακού Συμβουλίου της Περιφέρειας Αττικής, οι οποίες έχουν ήδη λάβει τη σύμφωνη γνώμη-έγκριση του ΕΟΤ και της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας για τις προγραμματιζόμενες δράσεις τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Αττικής του έτους 2019 ανακοινώνει το παρακάτω αναλυτικό χρονοδιάγραμμα, το οποίο ήδη υλοποιείται και χρηματοδοτείται με βάση το Στρατηγικό Σχέδιο Τουριστικής Προβολής 2016-2020.

Ιανουάριος 2019

  • Συμμετοχή στη διεθνή τουριστική έκθεση “Vakantiebeurs” στην Ολλανδία, ως συνεκθέτης στο περίπτερο του ΕΟΤ (υλοποιήθηκε).
  • Έκτακτη συμμετοχή στη μη αμιγώς τουριστική έκθεση “BridalExpo” στην Αθήνα, μετά από δωρεάν παραχώρηση χώρου περιπτέρου από τους διοργανωτές (υλοποιήθηκε).

Φεβρουάριος 2019

  • Διοργάνωση ταξιδίου εξοικείωσης, με θέμα: “Βυζαντινές πολιτιστικές διαδρομές και άγνωστοι θησαυροί της Αττικής”, με συμμετέχοντες από τις αγορές κυρίως της Ρωσίας και Σερβίας.
  • Συμμετοχή στη διεθνή τουριστική έκθεση “FerieForAlle” στη Δανία, ως συνεκθέτης στο περίπτερο του ΕΟΤ.

Μάρτιος 2019

  • Συμμετοχή στη διεθνή τουριστική έκθεση “ΙΤΒ” στη Γερμανία, ως συνεκθέτης στο περίπτερο του ΕΟΤ.
  • Συμμετοχή στη διεθνή τουριστική έκθεση “ΜΙΤΤ” στη Ρωσία, ως συνεκθέτης στο περίπτερο του ΕΟΤ.
  • Διοργάνωση Roadshow Ιταλίας (σε Μιλάνο και Ρώμη), σε συνεργασία με την Υπηρεσία Εξωτερικού ΕΟΤ Ιταλίας.
  • Διοργάνωση ταξιδίου εξοικείωσης, με ενδεικτικό θέμα: “Η αυθεντική Αθήνα, οι θησαυροί της Αττικής Γης”, στο πλαίσιο του “FVWWorkshop”, με συμμετέχοντες από την αγορά της Γερμανίας, κατόπιν και της σχετικής συνεργασίας με την Υπηρεσία Εξωτερικού ΕΟΤ Γερμανίας.

Απρίλιος 2019

  • Διοργάνωση ταξιδίου εξοικείωσης, με θέμα: “Περιηγητικός τουρισμός - Υπαίθριες Δραστηριότητες στη φύση της Αττικής”, με συμμετέχοντες από τις αγορές κυρίως της Γερμανίας, Δανίας, Ολλανδίας, Σουηδίας, Αυστρίας.
  • Συμμετοχή στο “GreekTourismWorkshop” στο Κατάρ, το οποίο διοργανώνεται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, και με την ευγενική υποστήριξη του ΕΟΤ.
  • Διοργάνωση ταξιδίου εξοικείωσης, με θέμα: “Πολιτισμός και Γαστρονομία στην Αττική - το Ελληνικό Πάσχα”, με συμμετέχοντες από την αγορά των ΗΠΑ.

Μάιος 2019

  • Συμμετοχή στο ναυτικό σαλόνι “EastMedYachtShow” στη Μαρίνα Ζέας.
  • Διοργάνωση ταξιδίου εξοικείωσης, με θέμα: “Θαλάσσιος τουρισμός στην Αττική (NauticalYachtingtrip)”, κατά τις ημερομηνίες διεξαγωγής του “EastMedYachtShow”, με συμμετέχοντες από τις αγορές κυρίως Ηνωμένου Βασιλείου, Σκανδιναβικών χωρών, Ιταλίας, Γαλλίας.
  • Διοργάνωση Roadshow στην Κίνα, σε συνεργασία με την Υπηρεσία ΕΟΤ Εξωτερικού της Κίνας.

Ιούνιος 2019

  • Διοργάνωση ταξιδίου εξοικείωσης, με θέμα: “Ταξίδι στα μυθικά Κύθηρα”, με συμμετέχοντες από τις αγορές κυρίως των Ευρωπαϊκών χωρών.
  • Διοργάνωση ταξιδίου εξοικείωσης, με θέμα: “Τουρισμός πολυτελείας και γαμήλιος τουρισμός στην Αθήνα - Αττική Ριβιέρα και στον Σαρωνικό”, με συμμετέχοντες από τις αγορές κυρίως της Ρωσίας, Σερβίας, Κύπρου και Κίνας.
  • Διοργάνωση Workshop ΗΠΑ (Νέα Υόρκη), σε συνεργασία με την Υπηρεσία Εξωτερικού ΕΟΤ ΗΠΑ.

Σεπτέμβριος 2019

  • Διοργάνωση ταξιδίου εξοικείωσης, με θέμα: “Κλασική Αθήνα: Τρίπτυχο πολιτισμός, γαστρονομία και οίνος”, με συμμετέχοντες από την αγορά κυρίως της Κίνας.
  • Διοργάνωση Roadshow Ρωσίας, σε συνεργασία με την Υπηρεσία Εξωτερικού ΕΟΤ Ρωσίας και ΚΑΚ.

Οκτώβριος 2019

  • Συμμετοχή στο «TravelTradeAthens» (MICE) στην Αθήνα.
  • Διοργάνωση τριών (3) ταξιδίων εξοικείωσης, κατά τις ημερομηνίες διεξαγωγής του “TravelTradeAthens” για τους buyers, σε συνεργασία με το “AthensConvention and Visitors Bureau” (ACVB), με ενδεικτικές θεματικές: “Island Hopping”, “Ελευσίνα”, “Οινικός τουρισμός”, προσαρμοσμένες στις ειδικότερες ανάγκες των buyers.

Νοέμβριος 2019

  • Συμμετοχή στη διεθνή τουριστική έκθεση “WTM” στο Ηνωμένο Βασίλειο, ως συνεκθέτης στο περίπτερο του ΕΟΤ.
  • Συμμετοχή στη διεθνή τουριστική έκθεση “Philoxenia” στη Θεσσαλονίκη.
  • Διοργάνωση ταξιδίου εξοικείωσης για τους buyers της “Philoxenia”, σε συνεργασία με τη ΔΕΘ-Helexpo, προσαρμοσμένου στις ειδικότερες ανάγκες των buyers.
  • Διοργάνωση ταξιδίου εξοικείωσης, με θέμα: “AthensMarathon-TheAuthentic”, σε συνεργασία με τον ΣΕΓΑΣ και την Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών-Αττικής & Αργοσαρωνικού.

Δεκέμβριος 2019

  • Διοργάνωση ταξιδίου εξοικείωσης, με θέμα: “Οικογενειακές γιορτινές διακοπές στην Αττική”, με συμμετέχοντες από τις αγορές κυρίως της Ρωσίας, Σερβίας, Πολωνίας.

Ο προγραμματισμένος αριθμός συμμετοχών για το έτος 2019 σε press και famtrips ανέρχεται συνολικά σε 117 άτομα. Από αυτά, περίπου τα 73 θα προέρχονται από τις παραδοσιακές αγορές-στόχους της Περιφέρειας Αττικής (ενδεικτικά: Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Ιταλία, Αυστρία, Ελβετία, χώρες Κεντρικής και Βόρειας Ευρώπης, Σκανδιναβικές χώρες, κ.ά.), και περίπου τα 44 θα προέρχονται από τις μη παραδοσιακές αγορές-στόχο της Περιφέρειας Αττικής (ενδεικτικά, αναφέρουμε: Πολωνία, Ισραήλ, Ρωσία, χώρες Μέσης Ανατολής, Κίνα, Καναδάς, ΗΠΑ, κ.ά.).

Στο πλαίσιο αυτό, καταρτίζονται ήδη προγράμματα από την Π.Α και των συνεργατών καθώς και με την συνδρομή των Υπηρεσιών του ΕΟΤ.

Όσον αφορά στο σχεδιασμό και την παραγωγή πάσης φύσεως οπτικοακουστικού υλικού τουριστικής προβολής, και την προμήθεια φωτογραφιών, υπογράφτηκε στις 20/12/2018 η υπ’ αριθμ. 196/2018 σύμβαση με την ανάδοχο εταιρεία με την επωνυμία “STEFICON Εφαρμογές Πολυμέσων και Διαδικτύου ΑΕ” (ΑΔΑΜ: 18SYMV004254638 2018-12-21.

Αναλυτικότερα, τα βίντεο που παράγονται αφορούν:  

1) Διάρκειας 3’-4’ έκαστο, και σε cutversion 1’, θα περιλαμβάνουν:
α) βίντεο μυθοπλασίας (storytelling), που θα απευθύνεται σε όλα τα ηλικιακά κοινά (Intergenerational), και θα παρουσιάζει την Αττική ως Mητροπολιτική Περιφέρεια και ως πολυδιάστατο σύνολο τουριστικών προορισμών,
β) βίντεο μυθοπλασίας (storytelling), που θα παρουσιάζει την Αττική Χερσόνησο ως μοναδικό πολιτιστικό τοπίο,
γ) βίντεο για τα νησιά του Αργοσαρωνικού και τα Κύθηρα – Αντικύθηρα (Ιsland hopping),

2) οκτώ (8) θεματικά video, διάρκειας 20’‘- 40’’ έκαστο, για τον Θαλάσσιο Τουρισμό, Πολιτισμό-Τέχνη-Διασκέδαση, Γαστρονομία και Οίνο, Θρησκευτικό Τουρισμό, Οικογενειακό Τουρισμό, Περιηγητικές Δραστηριότητες-OutdoorActivities, Τουρισμό Πολυτελείας και Αγορές-Luxury & Shopping, Επαγγελματικό - Συνεδριακό Τουρισμό Business (Meetings, Incentives, Conferences, Exhibitions: MICE).

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top