Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήΟι παρουσιάσεις του 100% Hotel Workshop Tour κέρδισαν τις εντυπώσεις στη Θεσσαλονίκη
Σεμινάρια

Οι παρουσιάσεις του 100% Hotel Workshop Tour κέρδισαν τις εντυπώσεις στη Θεσσαλονίκη

Για δεύτερη χρονιά το κοινό της Θεσσαλονίκης ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα του 100% Hotel Workshop Tour, συγκεντρώνοντας υψηλή επισκεψιμότητα και έχοντας ως κύρια χαρακτηριστικά το υψηλό επίπεδο των παρουσιάσεων και τις νέες πληροφορίες για το χώρο των boutique ξενοδοχείων.

Η Θεσσαλονίκη υποδέχθηκε για δεύτερη χρονιά το 100% Hotel Workshop Tour του 100% Hotel Show, στην κατάμεστη αίθουσα του The Met Hotel Thessaloniki, που αποτέλεσε ιδανικό σκηνικό για τη μοναδική αυτή εκδήλωση. Οι επισκέπτες ξεπέρασαν τους 300, με κύριο χαρακτηριστικό την έντονη επενδυτική διάθεση, αφού το κοινό αποτελούνταν τόσο από ξενοδόχους που σχεδιάζουν την αναδιαμόρφωση του ξενοδοχείου τους, όσο και από νέους επενδυτές που ετοιμάζονται να εισέλθουν στην ξενοδοχειακή αγορά.

Οι παρουσιάσεις των 4 βασικών ομιλητών ήταν ακόμη εντυπωσιακότερες, αφού μετά τα πρώτα session της Αθήνας, προστέθηκαν και νέες ενότητες, αποδεικνύοντας ότι το workshop αποτελεί έναν ζωντανό οργανισμό που εξελίσσεται και σε κάθε του σταθμό παρουσιάζει και νέες πτυχές των boutique ξενοδοχείων. Highlights του event της Θεσσαλονίκης, αποτέλεσαν τα νέα παραδείγματα αξιόλογων boutique ξενοδοχείων που διαμορφώθηκαν από τη μετατροπή παραδοσιακών καταλυμάτων από την κα Μαίρη Σφυράκη, η ανάλυση του πρακτικού case study για τον τρόπο που ένα ξενοδοχείο κάνει upgrade δωματίου από τον κ. Ζένιο Ζένιου, τα απτά παραδείγματα από custom σχεδιασμό επίπλων από τον κ. Δημήτρη Ζέλιο, αλλά και η παρουσίαση ενός νέας γενιάς εργαλείου για τη σύγκριση τιμών στο ίδιο το website του ξενοδοχείου από τον κ. Γιάννη Κουτσόπουλο. Η παρουσίαση απέκτησε ιδιαίτερο ενδιαφέρον με τον σχολιασμό και των διάλογο των ομιλητών από τον συντονιστή του workshop κ. Νίκο Σ. Μοράντη, ο οποίος έκανε ιδιαίτερες αναφορές και συνδέσεις των παρουσιάσεων με τα ξενοδοχεία της περιοχής.

Στο workshop της Θεσσαλονίκης, εκτός από τα πρακτικά παραδείγματα λύσεων από τους χορηγούς της δράσης Vimar & LG που κέρδισαν τις εντυπώσεις από τα πρώτα κιόλας session, προστέθηκε και η cutting edge λύσητου Sensory Marketing από την εταιρεία Scent, ενώ αίσθηση προκάλεσε η mini παρουσίαση του ξενοδοχειακού φωτογράφου κ. Ανδρέα Σφυρίδη, για τη διαδικασία της σωστής φωτογράφισης. Από όλες τις παρουσιάσεις, σαφώς, δεν  έλειψαν και οι αναφορές στο σήμα των boutique ξενοδοχείων από το ΞΕΕ, που είναι και ένας από τους επίσημους υποστηρικτές της δράσης, και φαίνεται να προκαλεί το ιδιαίτερο ενδιαφέρον του κοινού.

Η επιτυχία του 100% Hotel Workshop Tour στη Θεσσαλονίκη, υπογράφηκε για άλλη μια φορά από την ομάδα της Demand Fairs & Media, που είναι και ο διοργανωτής του 100% Hotel Show αλλά και των παράλληλων δράσεών του, η οποία κατάφερε να μετατρέψει το Workshop σε ένα mini εκθεσιακό event, αφού οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να συναντήσουν εταιρείες που ακολουθούν το 100% Hotel Workshop Tour στην Ελλάδα.

Η ομάδα του 100% Hotel Workshop Tour συνεχίζει το ταξίδι της σε Κέρκυρα, Καλαμάτα, Ρόδο, Χανιά, Ηράκλειο, Μύκονο και Σαντορίνη.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024