Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΔιεθνείςΆμβλυνση του προβλήματος της εποχικότητας αναζητά ο κυπριακός τουρισμός
Κύπρος

Άμβλυνση του προβλήματος της εποχικότητας αναζητά ο κυπριακός τουρισμός

Το υφυπουργείο Τουρισμού της Κύπρου προτίθεται να επεξεργαστεί Σχέδια Δράσης για προσέλκυση τουρισμού ειδικών ενδιαφερόντων.

Στην πορεία υλοποίησης της νέας τουριστικής στρατηγικής αναφέρθηκε εκτενώς, την Τρίτη 26 Φεβρουαρίου, ο υφυπουργός Τουρισμού κ. Σάββας Περδίος, στα πλαίσια παρουσίασης του, στο Ετήσιο Συνέδριο του Παγκύπριου Συνδέσμου Ξενοδόχων.

Συγκεκριμένα, για την επόμενη δεκαετία, η Εθνική Στρατηγική Τουρισμού θα στοχεύσει στις πιο κάτω αγορές:

  • Θαλάσσιος και παράκτιος τουρισμός (συμπεριλαμβανομένων και προϊόντων που εξαρτώνται ή εμπλουτίζουν την εμπειρία του επισκέπτη ήλιου και θάλασσας π.χ. υδάτινα σπορ, θεματικά πάρκα νερού, καταδύσεις).  

Αγορές στόχοι: (Ην. Βασίλειο, Ρωσία, Ουκρανία, Πολωνία, Τσεχία).
Ειδικότερα, θα καταβληθεί προσπάθεια για διατήρηση ή και αύξηση του τουριστικού ρεύματος από τις παραδοσιακές αγορές της Κύπρου (Ην. Βασίλειο, Ρωσία κ.λπ.) καθώς και η προσέλκυση τουριστών από νέες αγορές (Πολωνία, Τσεχία κλπ.).

  • Εσωτερικός τουρισμός, καθότι 25% του τουριστικού ΑΕΠ προέρχεται από άτομα που διαμένουν στην Κύπρο.
  • Προσέλκυση επισκεπτών ηλικίας 50 ετών και άνω, για πραγματοποίηση δραστηριοτήτων που θα τους προσφέρουν εμπειρίες ζωής.

Αγορές στόχοι: Γερμανία, Γαλλία, Ολλανδία, Ελβετία, Αυστρία, Βέλγιο

  • Προσέλκυση επισκεπτών ηλικίας 65 ετών και άνω, με οικονομική άνεση για ποιοτική αφυπηρέτηση και δυνατότητα να διαμένουν στο εξωτερικό για αρκετές εβδομάδες το χειμώνα.  

Αγορές στόχοι: Ην. Βασίλειο, Ιρλανδία, Σουηδία, Νορβηγία, Φιλανδία, Δανία.    

  • Μικρές αποδράσεις (short stays) αγορών που βρίσκονται εντός 90 λεπτών, αεροπορικώς, από την Κύπρο.

Αγορές στόχοι: Ισραήλ, Αίγυπτος, Λίβανος, Ελλάδα, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Ιορδανία.

  • Προσέλκυση επισκεπτών από μακρινούς προορισμούς, για ολιγοήμερες διακοπές στην Κύπρο, στα πλαίσια ταξιδιού τους σε γειτονικές μας χώρες, όπως Ισραήλ ή Ελλάδα.

Αγορές στόχοι: ΗΠΑ, Κίνα, Ιαπωνία, Ινδία, Κορέα.

Με απώτερο στόχο την απάμβλυνση του προβλήματος της εποχικότητας, με τη διεύρυνση των τουριστικών αφίξεων της χειμερινής τουριστικής περιόδου και των μηνών εκτός κύριας αιχμής, το υφυπουργείο προτίθεται επίσης να επεξεργαστεί Σχέδια Δράσης για προσέλκυση τουρισμού ειδικών ενδιαφερόντων. Τα ειδικά προϊόντα τουρισμού που πιστεύεται ότι θα προσελκύσουν τις πιο πάνω αγορές, είναι τα ακόλουθα:

  • Καζίνο
  • Θρησκευτικός / Πολιτιστικός
  • Ευεξίας / Υγείας – Αποκατάστασης / ΑΜΕΑ
  • Κρουαζιέρας / Ελλιμενισμού
  • MICE (meetings, incentives, conferences, events) / Φεστιβάλ
  • Ποδηλατικός
  • Προπονητικός / Τουρνουά
  • Οινογαστρονομικός
  • Υπαίθρου / Ορεινών Περιοχών
  • Γαμήλιος
  • Γκολφ
Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024