Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Εκθέσεις

Ιδέες και προτάσεις για shortbreak στην Αττική, στην 'Ferie For Alle 2019' της Δανίας

Βίκυ Καραντζαβέλου - 05 Μάρτιος 2019, 13:59

Ο πολιτιστικός, γαστρονομικός και θαλάσσιος πλούτος της Αττικής, αλλά και οι οικογενειακές και εναλλακτικές μορφές τουρισμού που προσφέρονται σε ολόκληρη την περιφέρεια, αποτελούν τους κυριότερους πόλους έλξης για το σκανδιναβικό κοινό.


Συνεχίζοντας δυναμικά την υλοποίηση του Στρατηγικού Σχεδίου Δράσης για την τουριστική της προβολή, η Περιφέρεια Αττικής συμμετείχε στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού “Ferie For Alle 2019” που πραγματοποιήθηκε από 22 έως 24 Φεβρουαρίου 2019, στο Herning της Δανίας, σημειώνοντας σημαντική αύξηση στον αριθμό των επισκεπτών της σε σχέση με τις προηγούμενες διοργανώσεις. Το Σαββατοκύριακο 23 και 24 Φεβρουαρίου, 61.319 επαγγελματίες του τουρισμού και μελλοντικοί ταξιδιώτες πέρασαν τις πύλες της έκθεσης, αναζητώντας έμπνευση και πληροφορίες για συνεργασίες και ταξιδιωτικές εμπειρίες.

Ως συνεκθέτης του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), στο περίπτερο HallM, Stand 9810, η Περιφέρεια Αττικής υποδέχθηκε το κοινό της “Ferie Fo rAlle 2019” στο εκθεσιακό κέντρο MCH, προβάλλοντας τα μοναδικά πλεονεκτήματα των ελκυστικών προορισμών της Αττικής, και εστιάζοντας στο ιδιαίτερο προφίλ και τις προτιμήσεις του σκανδιναβικού ταξιδιωτικού κοινού.

Καθ’όλη τη διάρκεια της έκθεσης, τα στελέχη και οι συνεργάτες της Διεύθυνσης Τουρισμού της Περιφέρειας Αττικής πραγματοποίησαν πλήθος επαφών με επαγγελματίες του τουρισμού και εκπροσώπους μεγάλων Tour Operators (TUI, Albatross Τravel, Apollo Reiser, Bravo Tours, Hanstholm Rejer, Jasø Rejer, Mixx Travel, Panther Rejer, Primo Tours, Sunweb, Spies A/S), καθώς και επισκέπτες της έκθεσης, οι οποίοι ενημερώθηκαν αναλυτικά για τις μοναδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες που προσφέρουν οι επιμέρους προορισμοί της Αττικής, η ενδοχώρα, αλλά και τα νησιά της και έλαβαν έντυπο και ψηφιακό υλικό τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Αττικής.



Στο πλαίσιο της έκθεσης, το απόγευμα της Παρασκευής 22 Φεβρουαρίου, η Περιφέρεια Αττικής πραγματοποίησε ειδική παρουσίαση με τίτλο “Αττική, μια πολυδιάστατη συλλογή προορισμών για ολιγοήμερες διακοπές, καθ’όλη τη διάρκεια του χρόνου” στην αίθουσα M23 του εκθεσιακού κέντρου MCH. Στην παρουσίαση παρευρέθηκαν, μεταξύ άλλων, εκπρόσωποι μεγάλων Tour Operators, όπως των Balkan Holidays και Neubauer Touristik, δημοσιογράφοι από τουριστικά ΜΜΕ, καθώς και ο αναπλ. προϊστάμενος της Υπηρεσίας ΕΟΤ Σκανδιναβίας κ. Παύλος Μούρμας, και εκπρόσωποι του ΕΟΤ Αθήνας.


Με πλούσιο οπτικοακουστικό υλικό και εστιασμένες πληροφορίες σύμφωνα με το ιδιαίτερο προφίλ και τα ενδιαφέροντα του ταξιδιωτικού κοινού της Σκανδιναβίας, η παρουσίαση της Περιφέρειας Αττικής στέφθηκε με επιτυχία, με τους συμμετέχοντες να παίρνουν μαζί τους εικόνες, ιδέες και προτάσεις για shortbreak στην Αττική. Όλοι οι παρευρισκόμενοι απόλαυσαν γεύσεις της Αττικής γης, όπως Σαββατιανό, αμυγδαλωτά, αιγινήτικα φιστίκια και παξιμάδια Κυθήρων με γραβιέρα, ενώ παρέλαβαν και τσάντα με το έντυπο και ψηφιακό υλικό τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Αττικής.



Επαγγελματίες, αλλά και επισκέπτες της έκθεσης που αναζητούν έμπνευση και πληροφορίες για τα μελλοντικά τους ταξίδια εξέφρασαν έντονο ενδιαφέρον όχι μόνο για την Αθήνα αλλά και για ολόκληρη την Αττική, τα νησιά του Σαρωνικού και τα Κύθηρα. Ο πολιτιστικός, γαστρονομικός και θαλάσσιος πλούτος της Αττικής, αλλά και οι οικογενειακές και εναλλακτικές μορφές τουρισμού που προσφέρονται σε ολόκληρη την περιφέρεια, όπως κάμπινγκ, πεζοπορία, ιστιοπλοΐα, ποδηλασία, αθλητικές δραστηριότητες κ.ά. αποτελούν τους κυριότερους πόλους έλξης για το σκανδιναβικό κοινό.

Μετά και από την επιτυχημένη αυτή παρουσία της Περιφέρειας Αττικής στην τουριστική έκθεση της Δανίας “Ferie For Alle 2019”, πεποίθηση όλων στη Διεύθυνση Τουρισμού είναι ότι η προτίμηση που ήδη δείχνει η σημαντική τουριστική αγορά της Σκανδιναβίας στην Αττική θα ενισχυθεί ακόμα περισσότερο και οι τουριστικές ροές από τη βόρεια Ευρώπη θα σημειώσουν περαιτέρω αύξηση, το αμέσως προσεχές διάστημα. Με κύριο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα την αυθεντικότητα των προορισμών της και των εμπειριών που προσφέρει - βασικό ζητούμενο του σκανδιναβικού κοινού στους τόπους που επισκέπτεται - η Περιφέρεια Αττικής φιλοδοξεί να κινείται μεταξύ των πρώτων θέσεων στις προτιμήσεις της αγοράς της βόρειας Ευρώπης για διακοπές σύντομης διάρκειας (“short break”).

H Περιφέρεια Αττικής στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού “MITT 2019” της Μόσχας
Ακόμη, η Περιφέρεια Αττικής συμμετέχει για άλλη μια χρονιά στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού “MITT 2019”, που θα πραγματοποιηθεί από 12 έως 14 Μαρτίου 2019, στη Μόσχα.

H Περιφέρεια Αττικής, ως συνεκθέτης του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), στο περίπτερο C231 (Pavilion 2, Hall 1), θα υποδεχθεί το κοινό της “MITT 2019” στο εκθεσιακό κέντρο Expocentre, προβάλλοντας τα μοναδικά πλεονεκτήματα των επιμέρους προορισμών της Αττικής, και εστιάζοντας στο ιδιαίτερο προφίλ και τις προτιμήσεις του ρωσικού κοινού.

Με στοχευμένες Β2Β συναντήσεις και πλούσιο οπτικοακουστικό υλικό τουριστικής προβολής, τα στελέχη και οι συνεργάτες της Διεύθυνσης Τουρισμού της Περιφέρειας Αττικής θα παρουσιάσουν τα “ώριμα” τουριστικά προϊόντα και τις εξαιρετικές υπηρεσίες που προσφέρονται σε ολόκληρη την Αττική, σε σημαντικούς τουριστικούς πράκτορες, επαγγελματίες του τουρισμού, δημοσιογράφους, bloggers και διαμορφωτές των ταξιδιωτικών τάσεων της ρώσικης αγοράς.

Στόχος της παρουσίας της Περιφέρειας Αττικής στη διεθνή τουριστική έκθεση της Μόσχας είναι η προσέλκυση Ρώσων ταξιδιωτών που ενδιαφέρονται για τον πολιτιστικό, προσκυνηματικό, γαστρονομικό, θαλάσσιο τουρισμό αλλά και για πολυτελείς τουριστικές εμπειρίες.

Συγκεκριμένα, ιδιαίτερη έμφαση στην παρουσίαση και προβολή των επιμέρους προορισμών και εμπειριών θα δοθεί:

  • στην Αττική Ριβιέρα και στα νησιά του Αργοσαρωνικού, στα πολυτελή θέρετρα και τις ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις, καθώς και στις επιλογές για αγορές ειδών πολυτελείας
  • στην κρουαζιέρα και την ιστιοπλοΐα
  • στις μοναδικές εμπειρίες υψηλής γαστρονομίας στην Αθήνα και σε ολόκληρη την Αττική
  • στις υψηλού επιπέδου αθλητικές διοργανώσεις, όπως είναι ο Αυθεντικός Μαραθώνιος της Αθήνας, καθώς και στις αθλητικές και εναλλακτικές υπαίθριες δραστηριότητες
  • στο σαγηνευτικό πολιτιστικό τοπίο της Αττικής, στα αρχαιολογικά και ιστορικά μνημεία, τα μουσεία και τους σύγχρονους χώρους πολιτισμού
  • στις προσκυνηματικές διαδρομές, στα βυζαντινά μνημεία και τους εκκλησιαστικούς θησαυρούς ολόκληρης της Αττικής.

Με τις στοχευμένες δράσεις τουριστικής προβολής και τη συστηματική έρευνα και γνώση που έχει αποκτηθεί για τις τάσεις και συνήθειες της ρωσικής τουριστικής αγοράς, η Αττική στοχεύει στην αύξηση της επισκεψιμότητας.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top