Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Εκθέσεις

Χωρίς ιδιαίτερες αυξήσεις η πορεία γερμανική αγορά στη Χαλκιδική το 2019

Βίκυ Καραντζαβέλου - 13 Μάρτιος 2019, 10:33

Ιδιαίτερη βαρύτητα στη φετινή ITB Berlin δόθηκε στο νέο δίκτυο μονοπατιών της Χαλκιδικής, Halkidiki Routes, που παρουσίασαν τα στελέχη του Οργανισμού σε Γερμανούς και Ολλανδούς Tour Operators, καθώς και σε δημοσιογράφους.


Συνεχίζοντας το ταξίδι της προβολής και προώθησης, η Χαλκιδική συμμετείχε με διπλό stand στην έκθεση τουρισμού ΙΤΒ 2019, που πραγματοποιήθηκε 6-10 Μαρτίου 2019 στο Βερολίνο.

Οι επιχειρηματίες και φορείς του τουρισμού της Χαλκιδικής πραγματοποίησαν μαζί με τα στελέχη του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής πάνω από 150 προκαθορισμένες συναντήσεις με τα ταξιδιωτικά πρακτορεία και Τour Operators. Σε επίπεδο προβολής, ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε στο νέο δίκτυο μονοπατιών της Χαλκιδικής, Halkidiki Routes, το οποίο παρουσίασαν τα στελέχη του Οργανισμού σε Γερμανούς και Ολλανδούς Tour Operators, καθώς και σε δημοσιογράφους, οι οποίοι έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον.



Στις κατ’ιδίαν συναντήσεις των μεγαλύτερων ΤΟ της Ολλανδίας με τα στελέχη του ΤΟΧ, οι εκπρόσωποι των Tour Operators από την Ολλανδία εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για την πορεία των κρατήσεων, οι οποίες κυμαίνονται ανοδικά. Τα ίδια μηνύματα μετέφερε και η Jet2.com -ο 2ος μεγαλύτερος Τ.Ο. της Αγγλίας- οι οποίοι ανέφεραν ότι παρόλο που οι προ-κρατήσεις ξεκίνησαν υποτονικά, μετά τις γιορτές άλλαξε το κλίμα και πλέον κυμαίνονται στα περυσινά επίπεδα. Όσον αφορά στη γερμανική αγορά, όπως ενημέρωσαν οι Tour Operators, αλλά και ο υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων του ΤΟΧ, στη Γερμανία, Karsten Voos, οι κρατήσεις κινούνται ακόμα σε αρνητικά επίπεδα σε σχέση με τις περυσινές, αλλά έχει αρχίσει να ανακάμπτει και όπως όλα δείχνουν είναι εφικτό να επαναληφθεί η περυσινή καλή χρόνια (2017: 300.000 -> 2018: 350.000). Αλλά και οι πληροφορίες από το Ισραήλ αναφέρουν αύξηση των επισκεπτών για 2η συνεχόμενη χρονιά στη Χαλκιδική. Σημαντικές ήταν και δύο συναντήσεις με Τ.Ο. της Ουκρανίας και της Αιγύπτου, οι οποίοι εξετάζουν το ενδεχόμενο να συμπεριλάβουν στο πρόγραμμά τους τη Χαλκιδική.

Στην καθιερωμένη ενημέρωση για τη γερμανική αγορά, ο κ. Voss ενημέρωσε τα μέλη του Οργανισμού ότι θα είναι μία σταθερή χρονιά χωρίς ιδιαίτερες αυξήσεις κυρίως λόγω ανταγωνισμού (επανήλθε πλήρως η Τουρκία και άρχισαν να επανέρχονται και οι αγορές της Αιγύπτου και της Τυνησίας). Χαμένοι της χρονιάς φαίνεται να είναι η Ισπανία λόγω κυρίως των υψηλών τιμών τους και της μη βελτίωσης των υφισταμένων υποδομών όσον αφορά τα καταλύματα και η Βουλγαρία, που ναι μεν είναι ένας οικονομικός προορισμός και ανταγωνιστικός της Ελλάδος αλλά υστερεί αρκετά σε θέματα εξυπηρέτησης και κατάλληλων υποδομών.



Το σημαντικό είναι ότι η Χαλκιδική πλέον αποτελεί αναγνωρίσιμο προορισμό για τους Γερμανούς, οι οποίοι δηλώνουν ικανοποιημένοι τόσο από το επίπεδο των καταλυμάτων όσο και από τις προσφερόμενες υπηρεσίες ενώ σε συνδυασμό με τις εξωτικές παραλίες, τις δραστηριότητες και τα αξιοθέατα που προσφέρει, έχει αναδειχθεί στους top προορισμούς για την Ελλάδα.



Στο πλαίσιο της έκθεσης οριστικοποιήθηκε σε συνεργασία με το γραφείο του ΕΟΤ στη Γερμανία, ένα πολύ σημαντικό press trip για το κρατικό γερμανικό κανάλι ZDF και την ταξιδιωτική εκπομπή “Volle Kanne”, το οποίο θα επισκεφτεί τη Χαλκιδική στις αρχές Απριλίου για γυρίσματα. Συνάντηση πραγματοποιήθηκε και με το τηλεοπτικό κανάλι Al Jazeera, όπου συζητήθηκε η προβολή της Χαλκιδικής στο πλαίσιο αφιερώματος που ετοιμάζει για την Ελλάδα σε συνεργασία με τον ΕΟΤ και βέβαια της απευθείας πτήσης της Qatar Airlines στο Διεθνές Αεροδρόμιο “Μακεδονία” της Θεσσαλονίκης. Αξίζει να σημειωθεί ότι για πρώτη φορά, οι Τουριστικοί Οργανισμοί Χαλκιδικής και Θεσσαλονίκης πραγματοποίησαν από κοινού συναντήσεις με σκοπό την προώθηση των δύο προορισμών.

Τέλος, σε κατ’ίδιαν συνάντηση της υπουργού Τουρισμού, κας Έλενας Κουντουρά και του προέδρου του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής, κ. Γρηγόρη Τάσιου συζητήθηκε το νέο δίκτυο μονοπατιών, Halkidiki Routes, για το οποίο η υπουργός δεσμεύτηκε να βοηθήσει στην υλοποίηση και προώθησή τους.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top