Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΤαξιδιωτική εφαρμογή και οπτικοακουστικό προωθητικό υλικό από τον Δήμο Κω
Προώθηση προορισμού

Ταξιδιωτική εφαρμογή και οπτικοακουστικό προωθητικό υλικό από τον Δήμο Κω

Η ταξιδιωτική εφαρμογή για φορητές συσκευές του Δήμου Κω θα αποτελεί μία ολοκληρωμένη υπηρεσία που θα παρέχει τη δυνατότητα στον επισκέπτη μέσω κινητού τηλεφώνου, tablet ή συσκευών augmented reality, να λαμβάνει στοιχεία για την πόλη και να αναζητά πληροφορίες για το νησί απευθείας από τη συσκευή του.

Την απόφαση για τον εμπλουτισμό και τη δημιουργία ταξιδιωτικής εφαρμογής (travel app) για την Κω, στα πιο δημοφιλή travel apps στο εξωτερικό αποφάσισε το Συμβούλιο Επιτροπής Τουριστικής Προβολής & Ανάπτυξης του Δήμου Κω.

Συγκεκριμένα, στην τακτική συνεδρίαση της Επιτροπής Τουριστικής Προβολής & Ανάπτυξης, την Πέμπτη 21 Μαρτίου, ο πρόεδρος της Επιτροπής κ. Ηλίας Σιφάκης εισηγήθηκε για το θέμα που αφορά στον εμπλουτισμό και τη δημιουργία ταξιδιωτικής εφαρμογής (travel app) για φορητές συσκευές, με πληροφορίες για το νησί και εισαγωγή δεδομένων (φωτογραφίες, βίντεο, κείμενο κ.λπ.) σε δημοφιλή travel apps και στο εξωτερικό, σχετικά με τον τουριστικό προορισμό της Κω. Η ταξιδιωτική εφαρμογή για φορητές συσκευές του Δήμου Κω, θα αποτελεί μία ολοκληρωμένη υπηρεσία που θα παρέχει τη δυνατότητα στον επισκέπτη μέσω κινητού τηλεφώνου, tablet ή συσκευών augmented reality, να λαμβάνει στοιχεία για την πόλη και να αναζητά πληροφορίες για το νησί απευθείας από τη συσκευή του.

Σύμφωνα πάντα με την εισήγηση του κ. Σιφάκη κατόπιν της έρευνας αγοράς που διεξήχθη, το κόστος ανέρχεται στο ποσό των 19.400 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ 24%). Η πρόταση εγκρίθηκε και πλέον το θέμα παραπέμπεται προς το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Κω για τη λήψη της σχετικής απόφασης, σύμφωνα και με την εισήγηση του αντιδημάρχου και πρόεδρου κ. Σιφάκη.

Εκτός όμως από τη δημιουργία ταξιδιωτικής εφαρμογής η επιτροπή αποφάσισε και τον σχεδιασμό και την παραγωγή οπτικοακουστικού προωθητικού υλικού (ολιγόλεπτα θεματικά video), το οποίο θα αξιοποιηθεί για προβολή στο internet μέσω του επίσημου καναλιού της Κω στο YouTube.

Ο κ. Σιφάκης, ο οποίος εισηγήθηκε το θέμα, τόνισε ότι ο Δήμος της Κω για να επαυξήσει το σημαντικό μερίδιο της τουριστικής αγοράς που ήδη κατέχει, επιθυμεί να προχωρήσει στην παραγωγή συνολικά 7 βίντεο, ενός εισαγωγικού βίντεο (Γενικού Τουρισμού) και 6 θεματικών βίντεο (γαμήλιου τουρισμού, γαστρονομικού, αθλητικού, ιστορικών διαδρομών, θρησκευτικού και πολιτιστικών εκδηλώσεων), που θα προβάλλουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του νησιού.Καθώς η τουριστική προβολή και η διαφήμιση σε τηλεόραση και διαδικτυακά μέσα αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της επικοινωνιακής στρατηγικής και των δράσεων γιαδυναμική είσοδο του Δήμου Κω στις διεθνείς αγορές θεματικού τουρισμού. Τα συγκεκριμένο υλικό πρόκειται να αποτελέσει ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία υλοποίησης της στρατηγικής προώθησης και προβολής της περιοχής σε διεθνείς εκθέσεις, τηλεόραση και social media (YouTube κλπ). Τα οφέλη που θα προκύψουν αναμένεται να είναι άμεσα και σημαντικά και για τους δυνητικούς επισκέπτες του Δήμου Κω, καθώς θα έχουν πληρέστερη ενημέρωση για τις δυνατότητες και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του νησιού. Ο κ. Σιφάκης δήλωσε πως κατόπιν της έρευνας αγοράς που διεξήχθη, το κόστος ανέρχεται στο ποσό των 32.000 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ 24%). Η πρόταση εγκρίθηκε και πλέον το θέμα παραπέμπεται προς το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Κω για την λήψη της σχετικής απόφασης.

Όσον αφορά στα μηνύματα για την Κω από τη φετινή ΙΤΒ του Βερολίνου, παρά την ανάκαμψη αγορών, όπως η Τουρκία, η Αίγυπτος και η Τυνησία, η Κως καταγράφει ιδιαίτερη ζήτηση για τη θερινή περίοδο, με τους εκπροσώπους των Tour Operators να επιβεβαιώνουν ότι τα στοιχεία των κρατήσεων διατηρούνται σε υψηλά επίπεδα.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024