Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τάσεις

Αύξηση 20% στις διαδικτυακές αναζητήσεις των Γερμανών για Ελλάδα για το 2019

Τατιάνα Ρόκου - 09 April 2019, 11:32

Κατά την παραμονή τους στην Αθήνα εκπρόσωποι της γερμανικής τουριστικής αγοράς από το 'FVW Workshop Athens-Attica 2019' πραγματοποίησαν σειρά επισκέψεων σε μνημεία και αξιοθέατα για την εξοικείωσή τους με το τουριστικό προϊόν της Αθήνας και της Αττικής.


Αύξηση που ξεπερνά το 20% καταγράφουν οι διαδικτυακές αναζητήσεις των Γερμανών για  διακοπές στην Ελλάδα το 2019, μέσω των μεγαλύτερων γερμανικών τουριστικών οργανισμών και ταξιδιωτικών γραφείων για την Ελλάδα.

Τα συμπεράσματα αυτά προέκυψαν από έρευνα της εταιρείας ερευνών ΤrevoTrend στη γερμανική αγορά και παρουσιάστηκαν  στο “FVW Workshop Athens-Attica 2019”, που διοργάνωσε στην Αθήνα στις 29 Μαρτίου το μεγαλύτερο δίκτυο επικοινωνίας για τον τουρισμό στη Γερμανία FVW Medien, το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος και η Περιφέρεια Αττικής, με την υποστήριξη του ΕΟΤ. Επιβεβαιώνουν την ισχυρή δυναμική της Ελλάδας στην τουριστική αγορά της Γερμανίας, σε εφαρμογή της στρατηγικής του Υπουργείου Τουρισμού και της υπουργού κας Έλενας Κουντουρά για την δυναμική προώθηση στη Γερμανία και τουρισμό 365 ημέρες το χρόνο.



Το workshop είχε ως αντικείμενο την παρουσίαση των συγκριτικών πλεονεκτημάτων που διαθέτει η Αθήνα και η Περιφέρεια Αττικής για ολιγοήμερες διακοπές. Έλαβαν μέρος 45 επαγγελματίες της γερμανικής αγοράς, ενώ πραγματοποιήθηκαν εισηγήσεις από το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ, την Περιφέρεια Αττικής και το ΞΕΕ και φορείς της ελληνικής τουριστικής αγοράς, με συντονιστή τον αρχισυντάκτη του τουριστικού περιοδικού FVW, Klaus Hildebrandt. Τον ΕΟΤ εκπροσώπησε ο αναπλ. γενικός γραμματέας του Οργανισμού κ. Γιάννης Γούλιος και ο προϊστάμενος της Διεύθυνσης Τουριστικής Προβολής κ. Πέτρος Σαγάνας.




Κατά την παραμονή τους στην ελληνική πρωτεύουσα, εξάλλου, οι εκπρόσωποι της γερμανικής τουριστικής αγοράς πραγματοποίησαν σειρά επισκέψεων σε μνημεία και αξιοθέατα για την εξοικείωσή τους με το τουριστικό προϊόν της Αθήνας και της Αττικής. Το πρόγραμμα τους περιλάμβανε ξενάγηση στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας, παρακολούθηση θεατρικού δρώμενου στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού από το Φεστιβάλ Αθηνών, επίσκεψη στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα “Σταύρος Νιάρχος”, το Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού, τη Λίμνη της Βουλιαγμένης και το Σούνιο, όπως επίσης συμμετοχή σε ειδική εκδήλωση οινογνωσίας στο Κτήμα Βασιλείου, με την παρουσία μεγάλου αριθμού οινοπαραγωγών της Αττικής.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top