Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Ξενοδοχεία

Το νέο Nikki Beach Resort & Spa Santorini ανοίγει εντός του 2019

Τατιάνα Ρόκου - 09 Απρίλιος 2019, 15:15

Το Nikki Beach Resort & Spa Σαντορίνη, ως το πρώτο lifestyle θέρετρο με ιδιωτική παραλία, διαθέτει 60 δωμάτια και σουίτες, τρία εστιατόρια και το χαρακτηριστικό για την αλυσίδα 'Nikki Spa'.


Τα Nikki Beach Hotels and Resorts εμφανίζουν ισχυρή κατασκευαστική ανάπτυξη, καθώς μέσα στις τελευταίες 300 ημέρες, το εμπορικό σήμα μπόρεσε να αναπτύξει το χαρτοφυλάκιό του από 4 σε συνολικά 7 θέρετρα, τα οποία είτε λειτουργούν είτε βρίσκονται υπό κατασκευή. Σε συνεργασία με τη Nikki Beach Hotels and Resorts EMEA, οι δύο εταιρείες λειτουργούν σήμερα τρία θέρετρα στο Ντουμπάι στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, το Μπόντρουμ στην Τουρκία και στο Πόρτο Χέλι. Στο πλαίσιο της ίδιας εταιρικής σχέσης, το πρώτο σχέδιο επέκτασης που υλοποιείται είναι το Nikki Beach Resort & Spa Santorini, που είναι έτοιμο να ανοίξει μέσα στο 2019.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Nikki Beach Hotels and Resorts για την περιοχή EMEA, Jihad El Khoury δήλωσε: “Με το άνοιγμα του Nikki Beach Resort & Spa στη Σαντορίνη, δρομολογούμε την επόμενη φάση ανάπτυξης, σύμφωνα με τη στρατηγική μας”.



Το Nikki Beach Resort & Spa Σαντορίνη, ως το πρώτο lifestyle θέρετρο με ιδιωτική παραλία, διαθέτει 60 δωμάτια και σουίτες, τρία εστιατόρια και το χαρακτηριστικό “Nikki Spa”. Θα αποτελέσει τη δεύτερη μονάδα της Nikki Beach Hotels & Resorts στην Ελλάδα.



“Στο 20ο έτος λειτουργίας του, το Nikki Beach συνεχίζει να εξελίσσεται καθώς αλλάζουν οι αγορές”, λέει η Lucia Penrod, διευθύνουσα σύμβουλος της Nikki Beach Global. “Πριν από ένα χρόνο, στρέψαμε την προσοχή μας στην αναδιοργάνωση του ξενοδοχειακού μας τμήματος και το αποτέλεσμα μετά από ένα χρόνο είναι τρία νέα έργα υπό κατασκευή. Το πρώτο μας παραθαλάσσιο θέρετρο άνοιξε το 2010 στο Koh Samui της Ταϊλάνδης και μετά από 9 χρόνια το εμπορικό σήμα του ξενοδοχείου είναι έτοιμο να ‘απογειωθεί’”.

“Η τωρινή μας λίστα με τα έργα προς κατασκευή και η επικείμενη ανάπτυξή της αποτελούν σαφή ένδειξη ότι η αγορά αναζητά πραγματικά το βιωματικό lifestyle concept που προσφέρουμε”, λέει ο Alexander Schneider, ο νέος πρόεδρος στο Τμήμα Ξενοδοχείων της Nikki Beach Global. “Οι ξενοδόχοι και οι επενδυτές αναζητούν βιώσιμες συνεργασίες που είναι σε θέση να εισαγάγουν ουσιώδη και ολοκληρωμένα εμπορικά σήματα, τα οποία παρέχουν πραγματικά τη δυνατότητα να κάνουν τη διαφορά στο ‘θολό’, σήμερα, περιβάλλον φιλοξενίας. Τα πρότυπα για ένα εμπορικό σήμα μιας εταιρείας διαχείρισης ξενοδοχείων πρέπει να μεταφράζονται σε απτή εμπειρία για τον επισκέπτη, η οποία δημιουργεί ενθουσιασμό, πίστη και μετρήσιμες αποδόσεις”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top