Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Προώθηση προορισμού

Ολλανδική δημοσιογραφική επίσκεψη σε Άγιον Όρος, Αν. Χαλκιδική και Αμφίπολη

Βίκυ Καραντζαβέλου - 15 Απρίλιος 2019, 11:45

Η προώθηση του περιπατητικού προγράμματος 'Σιθωνία – Ανατολική Χαλκιδική – Αμφίπολη' στην ολλανδική τουριστική αγορά προγραμματίζεται να κορυφωθεί τους επόμενους μήνες, όπου εξιδεικευμένοι Ολλανδοί ταξιδιωτικοί πράκτορες αναμένονται στην περιοχή, προκειμένου να ακολουθήσουν μεγάλα τμήματα του οργανωμένου περιπατητικού της δικτύου.


Τον τρόπο με τον οποίο η θρησκευτικότητα ενός τόπου συνδέεται με τις εναλλακτικές τουριστικές δραστηριότητες, συνθέτοντας ολοκληρωμένο τουριστικό προϊόν, κατέγραψαν οι Ολλανδοί εκπρόσωποι Τύπου Paul Robert και Rolf Bos, οι οποίοι επισκέφθηκαν το Άγιον Όρος, την Ανατολική Χαλκιδική και την Αμφίπολη (6-14 Απριλίου 2019), προκειμένου να συντάξουν ειδικά αφιερώματα για τους εν λόγω προορισμούς.

Αφηγήματα για τη φύση, που περικλείει την αριστοτελική ιστορία, αναμένεται να εμφανισθούν στο Reader’s Digest, το οποίο εκτός από την Ολλανδία καλύπτει πολλές ευρωπαϊκές χώρες, αλλά και άρθρα για την πολιτιστική οικουμενικότητα και τη θρησκευτική κληρονομιά του Αγίου Όρους θα καλύψουν εντυπωσιακό αριθμό σελίδων στα ολλανδικά περιοδικά Focus και De Groene.

Οι δημοσιογράφοι διέμειναν στην Αθωνική Πολιτεία, την οποία κυριολεκτικά “χτένισαν”, περπατώντας από τόπο σε τόπο, ώστε να γίνουν κοινωνοί της ιδιαίτερης ζωής της. “Ο Άθωνας”, είπε ο Paul Robert, “τον οποίο επισκέπτομαι για 3η φορά είναι το πιο ζωντανό θρησκευτικό κύτταρο του κόσμου. Μοναδικός, επιβλητικός, ξεχωριστός – σου δίνει την αίσθηση ότι ποτέ δε θα τον ‘διαβάσεις’ αν δε αποτελέσεις κομμάτι της πολιτισμικότητάς του”.


Ακολουθώντας τον Προαθωνικό Περίπατο και φθάνοντας στην Ακτή Κομίτσα.

Στη συνέχεια “γνώρισαν τη μακεδονική ιστορία με ένα ποδήλατο”, ενώ ακολούθησαν περιπατητικές διαδρομές της Ουρανούπολης (Προαθωνικός Περίπατος), της Ολυμπιάδας (Αριστοτελικός Περίπατος), του Παγγαίου Όρους και “του Αλέξη Ζορμπά” στο Παλαιοχώρι, η οποία αποτελεί το νέο και πολλά υποσχόμενο τουριστικό brand της Ανατολικής Χαλκιδικής και του Προαθωνικού Οργανισμού Τουρισμού.

Η από μέρους τους προσφορά μοναστηριακού φωτογραφικού υλικού στον Πολιτιστικό Σύλλογο Ουρανούπολης τιμήθηκε (και εκτιμήθηκε) ιδιαίτερα από τους ντόπιους, οι οποίοι στο πρόσωπο των Ολλανδών αναγνωρίζουν πλέον φίλους του οικισμού και της ιστορίας του.



Η προώθηση του περιπατητικού προγράμματος “Σιθωνία – Ανατολική Χαλκιδική – Αμφίπολη” στην ολλανδική τουριστική αγορά προγραμματίζεται να κορυφωθεί τους επόμενους μήνες, όπου εξιδεικευμένοι Ολλανδοί ταξιδιωτικοί πράκτορες αναμένονται στην περιοχή, προκειμένου να ακολουθήσουν μεγάλα τμήματα του οργανωμένου περιπατητικού της δικτύου. Η επίσκεψη αποτελεί συνέχεια της δραστηριότητας που αναπτύχθηκε κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής αποστολής του Δικτύου στη θεματική έκθεση Fiets En Wanderbeurs της Ουτρέχτης (1–3 Μαρτίου 2019), αλλά και μέρος του επαγγελματικά δομημένου σχεδιασμού σε ό,τι αφορά την εξέλιξη ειδικών μορφών τουρισμού.

“Δημιουργούμε προϋποθέσεις, οι οποίες ‘προλογίζουν’ τις δικτυώσεις μας”, αναφέρει σε δήλωσή του ο πρόεδρος Δ.Σ. του Δικτύου Πόλεων του Μεγαλέξανδρου και δήμαρχος Αμφίπολης, κ. Κώστας Μελίτος. “Μεταξύ άλλων”, λέει, “προετοιμάζουμε ένα δίκτυο ορεινών όγκων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, όπου μύθοι, φύση, άνθρωποι, πολιτισμός και δραστηριότητες συνθέτουν ένα προϊόν εναλλαγής στην τοπική ανάπτυξη, που θα αναδεικνύει τους τόπους μέσα από δεκάδες συνέργειες και πολυποίκιλες εξωστρεφείς δραστηριότητες”.



Στη φωτογραφία, ακολουθώντας τη διαδρομή του Αλέξη Ζορμπά στο Παλαιοχώρι.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top