Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Εκθέσεις

Αναγκαιότητα προσαρμογής των ελληνικών προορισμών στη ζήτηση από Αμερική, Ινδία και Κίνα

Βίκυ Καραντζαβέλου - 16 April 2019, 12:09

Εκπρόσωποι των Δήμων Μήλου, Πάρου, Αστυπάλαιας, Σύρου και Καβάλας είχαν την ευκαιρία στο Tourism Market Forum να ενημερωθούν και να ανταλλάξουν απόψεις με εξειδικευμένους επαγγελματίες σχετικά με τις τάσεις που διαμορφώνονται στις αγορές Αμερικής, Ινδίας και Κίνας.


”Ραντεβού” με τις αγορές έδωσαν το περασμένο Σάββατο ελληνικοί τουριστικοί προορισμοί συμμετέχοντας στο “Tourism Market Forum” που οργανώθηκε από την MTC Group, στο πλαίσιο της έκθεσης “Greek Travel Show” στο εκθεσικό κέντρο της HELEXPO στο Μαρούσι. Εκπρόσωποι των Δήμων Μήλου, Πάρου, Αστυπάλαιας, Σύρου και Καβάλας είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν και να ανταλλάξουν απόψεις με εξειδικευμένους επαγγελματίες σχετικά με τις τάσεις που διαμορφώνονται στις αγορές Αμερικής, Ινδίας και Κίνας, καθώς και για τις εναλλακτικές μορφές με κυριότερες τον Πολιτιστικό, Θρησκευτικό και Βιωματικό Τουρισμό.

Ομιλητές ήταν για την αμερικανική και καναδική αγορά ο κ. Γιώργος Τριβιζάς, πρόεδρος του Hellenic American Chamber of Tourism και ιδιοκτήτης του gr.hotels, για την ινδική οι κ.κ. Χρήστος Δήμας και Varinder του οργανισμού Namaste Greece, για την κινεζική ο κ. Φωκίων Δρόσος και η κα Σαλώμη Χονδρούλη της εταιρείας My Odyssey, ενώ τις θεματικές μορφές ανέπτυξε ο κ. Παντελής Σπαγής, υπεύθυνος Πολιτιστικού και Θρησκευτικού Τουρισμού του ταξιδιωτικού οργανισμού Argo Travel. Ειδικότερα, ο κ. Τριβιζάς κατέρριψε το μύθο του destination branding που, τουλάχιστον στην αμερικανική αγορά, όπως είπε, δεν ισχύει αφού υπερτερεί το “θέμα” που μπορεί να προσφέρει μια περιοχή και όχι το όνομά της. Μίλησε για την αναγκαιότητα αναβίωσης ιστοριών που, όπως η γαστρονομία, μπορούν να προσελκύσουν τον Αμερικανό τουρίστα ο οποίος έχει μεγάλη μέση παραμονή και ξοδεύει τρείς φορές περισσότερα χρήματα από τον μέσο Ευρωπαίο.

Οι κ.κ. Δήμας και Varinder μίλησαν για τη σημαντική συμβολή των ταινιών Bollywood στην προβολή περιοχών, αναφέρθηκαν στις ιδιαίτερες διατροφικές απαιτήσεις των Ινδών τουριστών που ανήκουν στη μεσαία και ανώτερη τάξη και ανέπτυξαν τις δράσεις του οργανισμού που εκπροσωπούν για το Yoga Tourism.

Ο κ. Δρόσος επισήμανε ότι ένα εκατομμύριο Κινέζοι τουρίστες υψηλού εισοδηματικού επιπέδου ταξιδεύουν όλο το χρόνο ενώ η κυρία Χονδρούλη τόνισε την ανάγκη επαφής και γνωριμίας με τους τοπικούς πληθυσμούς και, κυρίως, με άτομα που έχουν να τους διηγηθούν ιστορίες της περιοχής.

Τέλος, ο κ Σπαγής ανέπτυξε το πρόγραμμα “Traces of Greece’, που αποτελεί συνεργασία του Argo Travel με το Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο και περιλαμβάνει πακέτα διακοπών διδακτικού και περιηγητικού περιεχομένου σε ελληνικές περιοχές με πολιτιστικά και θρησκευτικά ενδιαφέροντα. Ακολούθησαν κατ’ιδίαν συναντήσεις μεταξύ των εκπροσώπων της αγοράς και των προορισμών.

Το συντονισμό της συζήτησης ανέλαβε ο πρόεδρος του ομίλου MTC Group, κ. Νότης Μαρτάκης, ο οποίος στην πρωτολογία του αναφέρθηκε στην αναγκαιότητα προσαρμογής των προορισμών στη ζήτηση, πράγμα που, όπως είπε, αποτέλεσε και την πρωτοτυπία του συγκεκριμένου forum και συνοψίζοντας τόνισε ότι οι συνέργειες τόσο μεταξύ προορισμών όσο και φορέων αποτελούν απαίτηση της εποχής, την οποία οφείλουν όλοι να παραδεχτούν και να ακολουθήσουν προκειμένου να εξασφαλίσουν θετικά αποτελέσματα ως προς τη διείσδυση στις αγορές.

Την εκδήλωση παρακολούθησαν και επαγγελματίες του κλάδου, ενώ από πλευράς της διοργανώτριας εταιρείας συμμετείχαν η δημοσιογράφος κα Μαρία Μπιτζίου-Μαρτάκη, α’ αντιπρόεδρος και ο κ. Κώστας Σκαγιάς, αντιπρόσωπος Αιγαίου και Corporate Relation Manager.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top