Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήHotel Mystery Guest, νέα premium ξενοδοχειακή υπηρεσία από το Destsetters
Ξενοδοχία

Hotel Mystery Guest, νέα premium ξενοδοχειακή υπηρεσία από το Destsetters

Η υπηρεσία του Hotel Mystery Guest ξεκινά την πλήρη της εφαρμογή σε ξενοδοχεία σε όλη την Ευρώπη, με έμφαση σε Ελλάδα, Κύπρο και Ιταλία.

To Destsetters λανσάρει την υπηρεσία Hotel Mystery Guest, με στόχο να βοηθήσει τα ξενοδοχεία να ενισχύσουν τις εσωτερικές τους πωλήσεις, όπως εστιατόρια, spa και υπηρεσίες, ενώ παράλληλα αξιολογεί κατά πόσο η απομακρυσμένη έρευνα του ταξιδιώτη οδηγεί στην αύξηση των αυτόνομων κρατήσεων.

Συμπληρώνοντας τον 8ο χρόνο λειτουργίας του, το Destsetters λανσάρει μια σειρά νέων, Premium Υπηρεσιών για ξενοδόχους, όπως το Hotel Mystery Guest, που αποτελεί και τη δημοφιλέστερη υπηρεσία αυτήν την περίοδο, καθώς το διάστημα είναι ιδανικό για άμεσες βελτιώσεις που θα επηρεάσουν τόσο την αύξηση του τζίρου των ξενοδοχείων, όσο και την ενίσχυση της ικανοποίησης των πελατών τους.

Πώς λειτουργεί η υπηρεσία Hotel Mystery Guest;
Οι ειδικοί του Destsetters, επισκέπτονται κάθε ξενοδοχείο ξεχωριστά, και παραδίδουν ένα ολοκληρωμένο report αξιολόγησης στα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία, με προτάσεις βελτίωσης, αλλά και πρακτικές ιδέες που θα ενισχύσουν τις εσωτερικές τους πωλήσεις. Ένα από τα σημαντικότερα σημεία της υπηρεσίας του Mystery Guest, αποτελεί και ο online έλεγχος του ξενοδοχείου, που αξιολογεί πλήρως τη διαδικασία έρευνας και online κράτησης που αφορά το ξενοδοχείο, αλλά και τις σχετικές με αυτό digital marketing ενέργειες, υπογραμμίζοντας τις πιθανές ελλείψεις που στερούν από το ξενοδοχείο άμεσες κρατήσεις.

Ποιοι είναι οι βασικοί στόχοι της υπηρεσίας:

  • Η ενίσχυση των εσωτερικών πωλήσεων από τα εστιατόρια, το spa αλλά και τις διάφορες υπηρεσίες (tours, car rentals, concierge κ.λπ.).
  • Η βελτίωση της εμπειρίας του επισκέπτη και η αύξηση των θετικών κριτικών.
  • Η μελέτη των online πρακτικών που εφαρμόζει το κατάλυμα και η βελτίωση της προοπτικής των πωλήσεων.
  • Η αξιολόγηση του έργου των τρίτων συνεργατών σε επίπεδο digital marketing και η παροχή συγκεκριμένων προτάσεων βελτίωσης.
  • Η εκπαίδευση του high level προσωπικού σε πρακτικές που ενδέχεται να ενισχύσουν την απόδοσή τους.

Μέσω της συγκεκριμένης υπηρεσίας, το Destsetters δεν έρχεται να αντικαταστήσει τους υπάρχοντες συνεργάτες, αλλά να λειτουργήσει ως ένα αντικειμενικό “τρίτο μάτι”, που έρχεται να βοηθήσει την αποτελεσματικότητα του κάθε ξενοδοχείου μέσα από πρακτικές συμβουλές και να συνεργαστεί αρμονικά με όλους τους εσωτερικούς αλλά και εξωτερικούς συνεργάτες.

Η υπηρεσία του Hotel Mystery Guest ξεκινά την πλήρη της εφαρμογή σε ξενοδοχεία σε όλη την Ευρώπη, με έμφαση σε Ελλάδα, Κύπρο και Ιταλία, ενώ για την υπόλοιπη παγκόσμια αγορά, η υπηρεσία είναι προς το παρόν διαθέσιμη μόνο για το κομμάτι του απομακρυσμένου online ελέγχου.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024
10/04/2024
09/04/2024