Τελευταία νέα
ΑρχικήΕιδήσειςΟι Σουηδοί Seniors στις πρώτες θέσεις της αγοράς στον τουρισμό τρίτης ηλικίας 55+
Τάσεις

Οι Σουηδοί Seniors στις πρώτες θέσεις της αγοράς στον τουρισμό τρίτης ηλικίας 55+

Με υψηλό εισόδημα, υγιείς και δραστήριοι, καλύπτουν αρχή και τέλος τουριστικής σεζόν, ενώ αναζητούν νέες εμπειρίες και είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν χρήματα για υπηρεσίες υψηλού επιπέδου.

Η έκθεση “SENIOR” διοργανώνεται για 25η φορά στις 1-3 Οκτωβρίου 2019 στο εκθεσιακό κέντρο Stockholmsmassan στην Στοκχόλμη και αποτελεί την μοναδική και μεγαλύτερη στοχευμένη έκθεση για την τρίτη ηλικία στη Σουηδία, μετρώντας 14.411 επισκέπτες, και 260 εκθέτες από 21 προορισμούς από όλο τον κόσμο. Ανταγωνιστικοί προορισμοί της Ελλάδας που παραδοσιακά συμμετέχουν στην έκθεση και έχουν σταθερή αύξηση μεριδίου αγοράς είναι η Πορτογαλία, η Μάλτα, η Ισπανία, η Κύπρος, η Κροατία, η Εσθονία, κ.ά.

H North Events σε συνεργασία με την SENIOR Στοκχόλμης, θα παρουσιάσει φέτος αποκλειστικό περίπτερο για την Ελλάδα, Grekland Panorama, με σκοπό την προσέλκυση τουρισμού 3ης ηλικίας από την Σουηδία.

Ο Σουηδός SENIOR ταξιδιώτης

  • Αύξηση Ηλικιακών Ομάδων 55+: Το 2020 οι Σουηδοί στο ηλικιακό γκρουπ των 55+ θα έχουν ξεπεράσει κατά πολύ τα 2.077.000 άτομα.
  • Υγιείς, δραστήριοι και με υψηλό εισόδημα: Ο μέσος Ευρωπαίος εκτιμάται ότι θα παραμείνει υγιής και δραστήριος για 8,3 έτη μετά την ηλικία των 65, ενώ για τη Σουηδία οι άνδρες θα παραμείνουν υγιείς και δραστήριοι για 13,6 χρόνια μετά τα 65 και για τις γυναίκες για 14,6 χρόνια. Αντίστοιχη είναι η εικόνα για όλη την Σκανδιναβία, η οποία εκτιμάται ότι θα έχει τα περισσότερα έτη με καλή υγεία και δραστήρια ζωή σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη, καθώς και το υψηλότερο εισόδημα.

Προφίλ επισκέπτη 55+ (μελέτη της CBI):

  • Διαθέτουν περισσότερα χρήματα για ταξίδια
  • Αναζητούν νέες εμπειρίες και είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν χρήματα για υπηρεσίες υψηλού επιπέδου
  • Απολαμβάνουν διακοπές για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, αφού δεν έχουν οικογενειακές ή επαγγελματικές υποχρεώσεις
  • Προτιμούν περιόδους εκτός αιχμής, στο τέλος και την έναρξη της τουριστικής σεζόν
  • Εμπιστεύονται περισσότερο την προσωπική επαφή και τα παραδοσιακά Μέσα Ενημέρωσης (εφημερίδες, περιοδικά, εκθέσεις) από ό,τι τη σύγχρονη τεχνολογία (Social Media, Internet)

Μέσα από το κεντρικό περίπτερο της Ελλάδας τουριστικές επιχειρήσεις, φορείς και προορισμοί θα έχουν τη δυνατότητα να απευθυνθούν σε μία από τις σημαντικότερες αγορές της Ευρώπης και να προσελκύσουν επισκέπτες για την τουριστική σαιζόν 2020.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024