Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Περιφέρεια Αττικής

'Αδιάβαστος' ο υποψήφιος περιφερειάρχης Αττικής, Γ. Πατούλης, στον τομέα του τουρισμού

Βίκυ Καραντζαβέλου - 21 May 2019, 13:43

Απάντηση έστειλε η εντεταλμένη περιφερειακή συμβούλος για τον Τουρισμό της Περιφέρειας Αττικής, κα Ελένη Δημοπούλου, στη συνέντευξη του κ. Πατούλη στο Travel Daily News.


Απάντηση της εντεταλμένης περιφερειακής συμβούλου για τον Τουρισμό της Περιφέρειας Αττικής, κας Ελένης Δημοπούλου:
 
Αρχικά, η πρόθεσή μας ήταν να μην απαντήσουμε στη συνέντευξη Τύπου της 15-05-2019 του υποψηφίου περιφερειάρχη Αττικής, κ. Γ. Πατούλη, και στις σκόρπιες και ασύνδετες σκέψεις του, καθώς και στο ηλεκτρονικό μέσο “Travel Daily News”, που τον φιλοξένησε, χωρίς να έχει αντίστοιχα και τα προγράμματα όλων των άλλων υποψηφίων Περιφερειαρχών της Αττικής!”
 
(σ.σ.: Το Travel Daily News όλα τα χρόνια της λειτουργίας του δέχεται και φιλοξενεί ΟΛΕΣ τις απόψεις πολιτικών και κομμάτων, ανθρώπων του τουρισμού, επιστημόνων του κλάδου, κ.λ.π. σε στήλες, άρθρα, και συνεντεύξεις, δίνοντας βήμα για ενημέρωση σε όλους τους επαγγελματίες του τουρισμού. Φυσικά, έχει δημοσιεύσει ΟΛΑ τα δελτία Τύπου σχετικά με το έργο της Περιφέρειας Αττικής ανεξάρτητα από την πολιτική της ηγεσία. Ως παράδειγμα παραπέμπουμε στη συνέντευξη της κας Δημοπούλου, αλλά και στην συνέντευξη του κ. Σγουρού που αναρτήθηκε σήμερα).

Όμως, ο σημαντικός αυτός αναπτυξιακός τομέας, ο τουρισμός, για την παρούσα διοίκηση της Περιφέρειας Αττικής, αποτελεί μια επιτυχημένη παρέμβαση, κυρίως σχετικά με τις δράσεις τουριστικής προβολής της και δεν θα ήταν δίκαιο για την ενημέρωση των πολιτών της Αττικής, μόλις λίγες μέρες πριν αποφασίσουν ποιον θα έχουν Περιφερειάρχη”.
 
Απαντώντας, λοιπόν στη βιντεοσυνέντευξη για τον τουρισμό, αναφέρουμε τα παρακάτω:
 
Είναι προφανές ότι δεν ήξερε τι έχει γίνει τα χρόνια της Περιφερειακής διοίκησης της Ρένας Δούρου στον τομέα του Τουρισμού, αλλά δεν θα έπρεπε να ρωτήσει πριν δώσει την συνέντευξη για να μην εκτίθεται συνεχώς;
 
Δεν έχει φροντίσει, δηλαδή, να μάθει μερικά στοιχειώδη σημεία για τον Τουρισμό γενικώς, μπερδεύοντας την τουριστική ανάπτυξη με την προβολή, τις αρμοδιότητες της καθαριότητας με τον ιατρικό Τουρισμό, τα καταδυτικά πάρκα στη… Δυτική Αττική, και αλλά γλαφυρά, που σε άλλη περίπτωση θα ήταν απλώς και γραφικά.
 
Δυστυχώς, στην περίπτωση αυτή, η άγνοιά του είναι επικίνδυνη για την εξωστρέφεια και την τουριστική ανάπτυξη της Αττικής.
 
Ενώ λοιπόν, δείχνει και πάλι να μην γνωρίζει καθόλου τις θεσμικές δυνατότητες που έχουν οι Περιφέρειες στον τομέα του Τουρισμού, διαβάζει εμφανώς τα σημειώματα που του έχουν δώσει (και μέχρι εδώ δεν πειράζει, εφόσον δεν χρειάζεται ο Περιφερειάρχης να γνωρίζει επιστημονικά όλους τους τομείς), μέμφεται την Περιφέρεια Αττικής για έλλειψη συνεργασίας με τους 66 Δήμους.
 
Τι να απαντήσεις, όταν μετά από 5 χρόνια σταθερής σχέσης με όλους τους Δήμους της Αττικής, αλλά και τους δημοσίους και ιδιωτικούς συλλογικούς φορείς του Τουρισμού, έχουμε καταφέρει να μιλάνε ακόμα και οι πολιτικοί μας αντίπαλοι για την πλέον επιτυχημένη δημόσια περιφερειακή δομή τουριστικής προβολής στη χώρα, παρά τις ελάχιστες δυνάμεις μας!
 
Επειδή αναφέρθηκε επίσης στον ιαματικό τουρισμό, θα θέλαμε να τον ενημερώσουμε να μιλάει με προσοχή για τουριστικές υπηρεσίες που προβάλλονται και πωλούνται χωρίς να υπάρχει πλήρες θεσμικό πλαίσιο.
 
Τον ενημερώνουμε, λοιπόν, αρχικά ότι θα απαιτηθεί αρκετός κόπος και διάβασμα για να κατανοήσει αυτός και η ομάδα του τα παρακάτω αποτελέσματα:
 
Η Περιφέρεια Αττικής έχει πλέον στελεχώσει τη Διεύθυνση Τουρισμού, που με γνώση και επιστημονικό τρόπο υλοποιεί συγκεκριμένο Στρατηγικό Σχέδιο Τουριστικής Προβολής από το 2016 έως το 2020, εγκεκριμένο από το Περιφερειακό Συμβούλιο, τον ΕΟΤ και τη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας. 
 
Η δυναμική παρουσία της Διεύθυνσης Τουρισμού στο διεθνές τουριστικό περιβάλλον, με την πολιτική ευθύνη της Εντεταλμένης Περιφερειακής Συμβούλου για τον Τουρισμό της Περιφέρειας Αττικής, κας Ελένης Δημοπούλου, αποτυπώνεται σε όραμα, σχέδιο, υλοποίηση και αριθμούς.
  • Το Σ.Σ.Τ.Π 2016 -2020 είναι κοστολογημένο και εφαρμόζεται συστηματικά, με στόχο την κάλυψη τουριστικής προβολής όλης της Αττικής.
  • (http://www.patt.gov.gr/site/attachments/article/20803/180227_stratigiko_sxedio_drasis_tourismou_2016-2020.pdf)
  • Στο πλαίσιο του Σχεδίου αυτού, ήδη εφαρμόζεται η νέα επικοινωνιακή ταυτότητα της Αττικής, με τεχνικές προδιαγραφές (brand guidelines), καθώς και συγκεκριμένες κατευθύνσεις, που έχουν δοθεί σε όλους τους Δήμους της Περιφέρειας Αττικής τα τελευταία δύο χρόνια.
  • Τα τουριστικά θεματικά προϊόντα και υπηρεσίες της Αττικής έχουν συστηματικά προβληθεί σε 29 χώρες, με 37 συμμετοχές σε επιλεγμένες διεθνείς εκθέσεις και εξαχθεί σε χιλιάδες επαγγελματίες και δυνητικούς επισκέπτες, μέσα από εκατοντάδες στοχευόμενες επαγγελματικές btb συναντήσεις, 14 θεματικά ταξίδια εξοικείωσης σε όλες τις γωνιές της Αττικής  και πολυπληθή δημοσιεύματα σε όλο τον κόσμο.  
  • Αξιοποιήσαμε τα εργαλεία από την προηγούμενη Περιφερειακή αρχή και τα βελτιώσαμε, εξοικονομώντας πόρους και χρόνο (έντυπα, αναβάθμιση ιστοσελίδας, κ.λπ.) https://athensattica.com/
  • Συμβάλαμε σε συλλογικές προσπάθειες, μαζί με όλες τις Περιφέρειες της χώρας, και με προτάσεις μας στο Υπουργείο Τουρισμού και στην Ένωση Περιφερειών Ελλάδος (ΕΝΠΕ), για θεσμικές παρεμβάσεις με στόχο την καλύτερη λειτουργία του τουριστικού τομέα.
  • Τα νησιά του Σαρωνικού βραβεύτηκαν στα “World Travel Awards” το 2018 και προβάλλονται ήδη σαν μοναδικός νησιωτικός προορισμός, ανεβάζοντας συνεχώς σε ετήσια βάση τους ρυθμούς επισκεψιμότητας σε αυτά. https://www.worldtravelawards.com/award-greeces-leading-island-destination-2018
  • Οι συνέργειες με αρκετές Πρεσβείες της Ελλάδος στο εξωτερικό, με το ΞΕΕ, με την ΕΞΑΑΑ, και κυρίως με τον ΕΟΤ, συμβάλουν συστηματικά στην προώθηση του τουριστικού προορισμού ως ενιαίας τουριστικής ταυτότητας με πολλές  θεματικές τουριστικές υπηρεσίες   
  • Η δημιουργία του Film Office, μέσω της κατάλληλης υποδομής, στελέχωσης και εκπαίδευσης της Διεύθυνσης Τουρισμού, σε συνεργασία με το ΕΚΟΜΕ, βρίσκεται σε εξέλιξη. 
  • Τα πάνω από 1.000 αναπτυξιακά έργα σε όλη την Αττική, που είναι σε εξέλιξη, στο Φαληρικό Όρμο, στο ΣΕΦ, στον Πειραιά, στην Ελευσίνα, στο κέντρο της Αθήνας, και στα παραμελημένα δυτικά προάστια που, όταν ολοκληρωθούν, θα αλλάξουν την ελκυστικότητα και την προσβασιμότητα σε όλη την Αττική.
  • Φιλμογραφούμε την Αττική (παραγωγή 53 βίντεο) με μοντέρνο τρόπο, με τον σπουδαίο σκηνοθέτη Θοδωρή Παπαδουλάκη και την Steficon.
  • Είμαστε σε συνεργασία για δύο Digital Campaigns που τρέχουν σε τουριστικό κοινό μέσω της Google, κ.λπ., καθώς και σε επιχειρηματίες στο οικονομικό digital φόρουμ του Bloomberg.
  • Η δημιουργία του Οργανισμού Διαχείρισης του Προορισμού για όλη την Αττική είναι σε διαδικασία μελέτης και εξέλιξης στο αμέσως επόμενο διάστημα.
Επιπρόσθετα, θα προτείναμε να συμβουλευτεί δημοσιεύματα και τα στατιστικά δεδομένα της Τράπεζας της Ελλάδος και του ΣΕΤΕ, που κατατάσσουν την Αττική σε τρίτη τουριστική δύναμη της χώρας  μας, και μας ενθαρρύνουν να συνεχίσουμε προς την σωστή κατεύθυνση που χαράξαμε, επαναπροωθώντας την Αττική στον διεθνή τουριστικό χάρτη σαν προορισμό ολιγοήμερων διακοπών για όλες τις εποχές του χρόνου. Για τα υπόλοιπα δεδομένα της Περιφέρειας Αττικής για τον Τουρισμό, παραπέμπουμε τον κ. Πατούλη και το επιτελείο του στον πλήρη απολογισμό του έργου του Τουρισμού που έγινε στο Μουσείο της Ακρόπολης στις 19/03/2019, καθώς και στα σχετικά Δελτία Τύπου που έχουν εκδοθεί όλα αυτά τα χρόνια.
 
http://www.patt.gov.gr/site/index.php?option=com_content&view=category&id=545&Itemid=863
 
Τέλος, όσον αφορά στους επισκέπτες της Αττικής, πράγματι η Περιφέρεια Αττικής θα συνεχίσει με όραμα και σχέδιο να φροντίζει για την ενημέρωσή τους και την καλύτερη διαμονή τους, φροντίζοντας παράλληλα να παρέχει όρους βιώσιμης ανάπτυξης και για τους μόνιμους κατοίκους της.
 
Έχουμε ακόμα πολλά να κάνουμε, που πράγματι δεν έχουν προχωρήσει όσο θα έπρεπε, λόγω υποστελέχωσης και δυσμενούς θεσμικού πλαισίου, που εργαζόμαστε να αλλάξουμε μέσα από το νέο Περιφερειακό – Αυτοδιοικητικό σχεδιασμό”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top