Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑναγνώριση της αξίας των πωλήσεων B2B από 5.000 και πλέον Ευρωπαίους ξενοδόχους
Ξενοδοχία

Αναγνώριση της αξίας των πωλήσεων B2B από 5.000 και πλέον Ευρωπαίους ξενοδόχους

Τον τελευταίο χρόνο πάνω από 5.000 επιπλέον ευρωπαϊκά ξενοδοχεία άρχισαν να διανέμουν το προϊόν τους μέσω της Hotelbeds. Πάνω από 70.000 μοναδικά ξενοδοχεία είναι διαθέσιμα τώρα στην Ευρώπη στο διεθνές δίκτυό της, των 60.000 ταξιδιωτικών πρακτόρων, αεροπορικών εταιρειών και προγραμμάτων επιβράβευσης.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ – ΑΠΟΣΤΟΛΗ: Η διεθνής B2B bedbank Hotelbeds επιβεβαίωσε σήμερα στην εκδήλωσή της, MarketHub Europe, που ολοκληρώθηκε στην Κωνσταντινούπολη (28-31 Μαΐου), αύξηση του αριθμού των ευρωπαϊκών συνεργατών – ξενοδοχείων που προσφέρονται για τους B2B buyers παγκοσμίως.

Αυτήν τη στιγμή υπάρχουν συνολικά διαθέσιμα 70.000 μοναδικά ξενοδοχεία στο σύστημα Hotelbeds στην Ευρώπη, εκ των οποίων το 40% συνάπτει συμφωνίες απευθείας με αποκλειστικούς όρους και προϋποθέσεις – ενώ σε παγκόσμιο επίπεδο υπάρχουν πάνω από 180.000 μοναδικά ξενοδοχεία στην πλατφόρμα.

Στην Τουρκία, όπου και διεξάγεται το MarketHub Europe, ο αριθμός των συμβεβλημένων ξενοδοχείων αυξήθηκε κατά 300 κατά πέρυσι, φτάνοντας συνολικά σε 4.500 ξενοδοχεία διαθέσιμα για κράτηση. Αυτό το νούμερο είναι σε συνέχεια της στρατηγικής συνεργασίας της Hotelbeds με την Kilit Hospitality Group, τη μεγαλύτερη ξενοδοχειακή εταιρεία διακοπών της Τουρκίας και τους ιδιοκτήτες των Crystal Hotel Chain, Amara World Hotels και Nirvana Lagoon Luxury.

Ο Carlos Muñoz, διευθύνων σύμβουλος της Hotelbeds, δήλωσε: “Αυτή η σημαντική αύξηση του αριθμού των ευρωπαϊκών ξενοδοχείων στο προφίλ μας αντανακλά τη ζήτηση για πρόσβαση σε B2B πελάτες, όπως τα ταξιδιωτικά πρακτορεία λιανικής και οι ταξιδιωτικοί πράκτορες ή οι αεροπορικές εταιρείες και τα προγράμματα επιβράβευσης – όλα προσφέρουν στους επισκέπτες που πληρώνουν περισσότερα, ακυρώνουν λιγότερο, κάνουν κράτηση εκ των προτέρων, ξοδεύουν περισσότερο στο ξενοδοχείο και επιστρέφουν πιο συχνά. Εξαιτίας αυτού κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους πετύχαμε την υπογραφή στρατηγικών συνεργασιών με σημαντικές ξενοδοχειακές αλυσίδες και συμφωνιών με διαχειριστές καναλιών παγκοσμίως. Αυτό έχει εν μέρει υποστηριχθεί από την επέκταση των συνεργατών μας, με περισσότερους από 1.100 που εδρεύουν σε όλο τον κόσμο σε δημοφιλείς τοπικούς προορισμούς”.

Το MarketHub Europe είναι μια τριήμερη εκδήλωση με συμμετοχή μόνο ορισμένων από τους σημαντικότερους συνεργάτες της Hotelbeds από όλες τις βασικές αγορές της Ευρώπης. Οι συμμετέχοντες είναι ανώτερα στελέχη και υπεύθυνοι λήψης αποφάσεων, από ταξιδιωτικούς πράκτορες, αεροπορικές εταιρίες, επιχειρήσεις επιβράβευσης και εξαργύρωσης πόντων, κορυφαίες αλυσίδες ταξιδιωτικών πρακτορείων και ηλεκτρονικά πρακτορεία ταξιδίων.

Με βασικό ρόλο στην ταξιδιωτική αγορά από το 2009, το MarketHubs είναι ένα από τα κορυφαία γεγονότα που φέρνει κοντά στελέχη της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, με οκτώ προηγούμενες εκδηλώσεις στην Αμερική, πέντε στην Ευρώπη και μία στην Ασία. Το πρώτο MarketHub Europe πραγματοποιήθηκε στη Σεβίλλη το 2013 και από τότε το Hotelbeds πραγματοποιήθκε σε αρκετούς κορυφαίους προορισμούς της Ισπανίας, όπως η Τενερίφη και η Ίμπιζα.

Στη φωτογραφία, ο Gareth Matthews, Director of Marketing & Communications της Hotelbeds.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024