Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Προβολή προορισμού

Το τουριστικό επιχειρείν της Θεσσαλονίκης στη δημόσια βουλγαρική τηλεόραση

Βίκυ Καραντζαβέλου - 28 June 2019, 15:24

Οι περισσότεροι Βούλγαροι επισκέπτες έρχονται στη Θεσσαλονίκη για να διασκεδάσουν, το 35% για να πάρουν μέρος σε συνέδρια-εκθέσεις-συναντήσεις και το 15% για να επισκεφθούν φίλους ή συγγενείς.


Την ελληνική κρίση, τις ανησυχίες των νέων, τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης και το τουριστικό επιχειρείν “ανίχνευσε” η εκπομπή “#Europe” της δημόσιας βουλγαρικής τηλεόρασης, με ρεπορτάζ και συνεντεύξεις στη Θεσσαλονίκη.

Οι συντελεστές της εκπομπής, Theodora Gateva και Vladimir Bogdansky, που ασχολούνται με επίκαιρα θέματα στην Ευρωπαϊκή Ένωση, εστίασαν περισσότερο στον τουρισμό και στην ανάπτυξη της περιοχής μέσα απ’αυτόν. Επέλεξαν συμβολικά το Λευκό Πύργο και το “Καπάνι”, την παλιά αγορά της πόλης, για να παρουσιάσουν θέματα που απασχολούν Έλληνες και Βούλγαρους, νέους και νέες, τουρίστες και επαγγελματίες του τουρισμού, τους Ευρωπαίους πολίτες και το μέλλον τους.

Η #Europe προβάλλεται κάθε Κυριακή μεσημέρι. Στην εκπομπή φιλοξενήθηκαν εκπρόσωποι επιχειρήσεων τουρισμού στην ανατολική ακτή του Θερμαϊκού, του Συνδέσμου Εξαγωγέων Β. Ελλάδας, καθώς και η αντιπεριφερειάρχης της Μητροπολητικής Ενότητας Θεσσαλονίκης - πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού κα Βούλα Πατουλίδου.

Η κα Πατουλίδου αναφέρθηκε στο προφίλ των Βούλγαρων τουριστών –έτσι όπως προκύπτει από πρόσφατες μελέτες- επισημαίνοντας ότι οι περισσότεροι επισκέπτες έρχονται στη Θεσσαλονίκη για να διασκεδάσουν, 35% για να πάρουν μέρος σε συνέδρια-εκθέσεις-συναντήσεις και το 15% για να επισκεφθούν φίλους ή συγγενείς.

”Δε θα μιλήσω για δυσκολίες αλλά για προκλήσεις” τονίζει  χαρακτηριστικά στην συνέντευξή της η κα Πατουλίδου, αναφερόμενη στον τουρισμό της Θεσσαλονίκης . ”Η κύρια πρόκλησή μας είναι να ανταποκριθούμε στη νέα τάση στον παγκόσμιο τουρισμό. Τώρα οι τουρίστες επιλέγουν έξυπνους προορισμούς και θέλουν εντατικές εμπειρίες κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους. Κύριο καθήκον μας είναι να κερδίσουμε τους έξυπνους τουρίστες γιατί η Θεσσαλονίκη έχει ‘πολλές ιστορίες’ για να τους ‘πει’. Οι Έλληνες μπορούν να ‘πουν ιστορίες’ και άνθρωποι από όλο τον κόσμο επιστρέφουν εδώ κάθε καλοκαίρι, παρά τις κρίσεις...”

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top