Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Περιφέρεια

Χωρίς τέλος η ταλαιπωρία των εκτός Schengen επισκεπτών από Τουρκία στο λιμάνι της Ρόδου

Βίκυ Καραντζαβέλου - 10 July 2019, 11:00

Η γραφειοκρατία ξαναχτυπά, καθώς για την τοποθέτηση ενός σκιάστρου ή τέντας για την προστασία των επιβατών από τον ήλιο στο λιμάνι εμπλέκονται πολλές υπηρεσίες και υπουργεία που θα πρέπει να δώσουν έγκριση.


Σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκεστο Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο, έπειτα από τα δημοσιεύματα στην τοπική εφημερίδα της Ρόδου “δημοκρατική” για τις λιποθυμίες των επισκεπτών στο λιμάνι όσο περίμεναν κάτω από τον ήλιο για τον έλεγχο των ταξιδιωτικών τους εγγράφων, συμμετείχε ο κεντρικός λιμενάρχης, κ. Σπύρος Τάτης, ο διοικητής της Ασφάλειας, κ. Τάσος Ζήφος, εκπρόσωπος του τελωνείου, του τμήματος διαβατηριακού ελέγχου, τουριστικοί πράκτορες κ.ά.

Αποφασίστηκε να μη φθάνουν τα πλοία από την Τουρκία ταυτόχρονα, όπως συμβαίνει μέχρι τώρα, αλλά με διαφορά 10 έως 15 λεπτών, έτσι ώστε να αποφεύγεται στο μέτρο του δυνατού ο συνωστισμός. Δεν προωθήθηκε καμία άλλη πρόταση που θα έδινε οριστική λύση στο πρόβλημα, καθώς εμπλέκονται πολλές υπηρεσίες και υπουργεία που θα πρέπει να εγκρίνουν την τοποθέτηση ενός σκιάστρου ή τέντας για την προστασία των επιβατών από τον ήλιο.

Μιλώντας στη “δημοκρατική” o πρόεδρος του ΔΛΤ, κ. Μιχάλης Χριστοδούλου δήλωσε σχετικά με τη σύσκεψη: ”Η σύσκεψη έγινε προκειμένου να βρούμε ένα τρόπο με τον οποίο θα διευκολυνθούν οι επισκέπτες και δε θα ταλαιπωρούνται μέσα στον ήλιο. Όπως είναι γνωστό, το πρόβλημα παρουσιάζεται επειδή τα πλοία από την Τουρκία έρχονται την ίδια στιγμή, με 200 περίπου επιβάτες το καθένα. Δημιουργείται συνεπώς συνωστισμός και κομφούζιο, αφού δεν υπάρχει αίθουσα που να διευκολύνει τους επισκέπτες. Αποφασίστηκε να μη φθάνουν ταυτόχρονα τα πλοία αλλά με διαφορά 10-15 λεπτών ώστε να υπάρχει πιο γρήγορη ροή του ελέγχου των ταξιδιωτικών εγγράφων” -και συμπλήρωσε: ”Η Αρχαιολογία λέει ότι δεν μπορεί στην πρόσοψη των κτιρίων να υπάρχει οποιαδήποτε κατασκευή, πτυσσόμενη ή σταθερή. Υποβάλαμε το σχετικό αίτημα πριν από τέσσερα χρόνια και απερρίφθη, ενώ υπήρχε στο τεχνικό μας πρόγραμμα σχετική δέσμευση. Μάλιστα είχαμε βρει τον προμηθευτή του πτυσσόμενου τούνελ, που επρόκειτο να τοποθετηθεί μεταξύ του κτηρίου όπου γίνεται ο διαβατηριακός έλεγχος και του σημείου όπου αράζουν τα πλοία εκτός Schengen”.

Σε ό,τι αφορά στη μη λειτουργία του κλιματισμού στο κτήριο, όπου στεγάζεται η υπηρεσία διαβατηριακού ελέγχου, ο κ. Χριστοδούλου διευκρινίζει ότι δεν ευθύνεται το ΔΛΤ, γιατί το κτίριο ανήκει στο Υπουργείο οικονομικών. ”Υπάρχει αγαστή συνεργασία με όλες τις υπηρεσίες. Δεν είναι δική μας αρμοδιότητα ο κλιματισμός. Μόνο οι λιμενικές εγκαταστάσεις ανήκουν στη δική μας αρμοδιότητα. Προσπαθήσαμε στο χώρο αρμοδιότητάς μας να βάλουμε πτυσσόμενη τέντα, μας απαγορεύτηκε και έτσι έμεινε”.

Τέλος, δηλώνει ότι θα πρέπει ο Δήμος Ρόδου να διεκδικήσει τα κτίρια που υπάρχουν στο λιμάνι έτσι ώστε να τα εκμεταλλευτεί για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επισκεπτών: ”Τα κτίρια στο τουριστικό λιμάνι δεν ανήκουν στο ΔΛΤ, πέρα από το κτίριο του Home Port, το οποίο όμως δεν μπορεί να εξυπηρετεί τους επιβάτες των πλοίων που προέρχονται από την Τουρκία, για πρακτικούς λόγους. Ο δήμος πρέπει να διεκδικήσει τα κτίρια που υπάρχουν στο λιμάνι, να περιέλθουν στην αρμοδιότητα του ΔΛΤ. Τότε θα μπορεί να γίνει μία διαφορετική διαμόρφωση των χώρων για να μπορέσει να λειτουργήσει καλύτερα ο διαβατηριακός έλεγχος”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top