Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Προορισμός

Έλλειμμα στόχευσης και εξειδικευμένης στρατηγικής προώθησης της Πελοποννήσου

Τατιάνα Ρόκου - 19 July 2019, 10:44

Η Πελοπόννησος, σε εθνικό επίπεδο, κατατάσσεται στην έβδομη θέση από πλευράς ταξιδιωτικών εισπράξεων και κρατήσεων, με μερίδιο αγοράς 2,64% σε επισκεψιμότητα, τη στιγμή που διαθέτει το 70% του αρχαιολογικού πλούτου της Ελλάδας, πράγμα που αναδεικνύει το έλλειμμα στόχευσης και εξειδικευμένης στρατηγικής προώθησης της περιοχής.


”Το ενδιαφέρον που επέδειξε, πριν καν αναλάβει τα καθήκοντά του, ο νέος περιφερειάρχης Πελοποννήσου κ. Παναγιώτης Νίκας για τη βελτίωση της προσβασιμότητας στο σπουδαίο ανασκαφικό έργο της Ίκλαινας και την οδική αλληλοσύνδεση των αρχαιολογικών χώρων της Πυλίας, κατά την πρώτη του συνάντηση με τον καθηγητή Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου του Μιζούρι και Ακαδημαϊκό κ. Μιχάλη Κοσμόπουλο που συνοδευόταν από τον Πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Μεσσηνίας κ. Δημήτρη Καραλή, καταδεικνύει την πρόθεσή του για την ορθολογική τουριστική ανάπτυξη ολόκληρης της περιφέρειας”, αναφέρει η Ένωση Ξενοδόχων Μεσσηνίας.

”Ως Ένωση Ξενοδόχων Μεσσηνίας, έχουμε καταθέσει και δημοσιοποιήσει έγκαιρα τα δυσοίωνα μηνύματα της διεθνούς ταξιδιωτικής αγοράς, που επιβεβαιώνονται ήδη από την πτωτική τάση σε επίπεδο κρατήσεων για την Πελοπόννησο, όπως άλλωστε συμβαίνει και σε μεγάλους τουριστικούς προορισμούς. Αρκεί να αναφερθεί ότι, σύμφωνα με έγκυρα στοιχεία, η Πελοπόννησος, σε εθνικό επίπεδο,  κατατάσσεται στην έβδομη θέση από πλευράς ταξιδιωτικών εισπράξεων και κρατήσεων, με μερίδιο αγοράς 2,64% σε επισκεψιμότητα, τη στιγμή που διαθέτει το 70% του αρχαιολογικού πλούτου της Ελλάδας, πράγμα που αναδεικνύει το έλλειμμα στόχευσης και εξειδικευμένης στρατηγικής προώθησης της περιοχής”.

Η Ένωση Ξενοδόχων Μεσσηνίας έχει επανειλημμένα τονίσει την ανάγκη επανασχεδιασμού της τουριστικής πολιτικής με προσανατολισμό στην επιλεκτικότητα που αντικαθιστά πλέον τη μαζικότητα. ”Αυτό σημαίνει ότι οφείλουμε να αναδείξουμε τα στοιχεία εκείνα του θεματικού τουρισμού, όπως οι πολιτιστικές και ιστορικές διαδρομές, ο περιπατητικός, περιηγητικός και θρησκευτικός Τουρισμός που θα μας επιτρέψουν να προσεγγίσουμε τις αγορές με σημαντικό συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών μας. Αρκεί – και το τονίζουμε για μια ακόμα φορά- να καταστήσουμε εύκολα προσβάσιμα όλα τα μνημεία του πολιτισμού και της θρησκείας και τα αξιοθέατα κάθε ένα από τα οποία έχει τη δική του ιστορική διαδρομή.

Άλλωστε, το παράδειγμα της Πάρου και της Μήλου που επέλεξαν την ανάδειξη επιλεκτικών μορφών τουρισμού με απτά αποτελέσματα σε επίπεδο αφίξεων δείχνουν ότι πλέον οφείλουμε να στραφούμε στον ποιοτικό τουρισμό που έχει ειδικά ενδιαφέροντα. Είναι λοιπόν καιρός να εγκαταλείψουμε ξεπερασμένες μεθόδους στρατηγικής που προσφέρονται μόνο για λόγους εσωτερικού επικοινωνιακού εντυπωσιασμού, χωρίς απτά και μετρήσιμα αποτελέσματα.

Με την έννοια αυτή, χαιρετίζουμε τις ουσιαστικές πρωτοβουλίες του νέου περιφερειάρχη, που απέδειξε ότι γνωρίζει και αναγνωρίζει την ανάγκη επαναπροσδιορισμού της τουριστικής στρατηγικής και στόχευσης της περιοχής μας και δηλώνουμε ότι θα σταθούμε αρωγοί και συμπαραστάτες στο έργο του”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top