Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήΧτίζω Ξενοδοχείο: Η νέα καμπάνια του ειδικού section 'Architecture, Build & Materials' του 100% Hotel Show
Ξενοδοχία

Χτίζω Ξενοδοχείο: Η νέα καμπάνια του ειδικού section 'Architecture, Build & Materials' του 100% Hotel Show

Το χτίσιμο και η ανακαίνιση ξενοδοχείου μπαίνουν στο επίκεντρο του 100% Hotel Show 2019, με Αρχιτεκτονικές και Κατασκευαστικές εταιρείες να παρουσιάζουν νέες ιδέες και λύσεις, αλλά και με τη μεγαλύτερη συμμετοχή εταιρειών με πρωτότυπα δομικά υλικά και εξοπλισμό.

Το 100% Hotel Show αποτελεί τα τελευταία χρόνια το δυναμικότερο σημείο αναφοράς της ξενοδοχειακής ανάπτυξης, αφού μεγάλο μέρος νέων ή υπό ανάπτυξη καταλυμάτων, επιλέγουν αυτή την έκθεση για μια έρευνα αγοράς των εταιρειών με τις οποίες σκοπεύουν να συνεργαστούν, τόσο σε επίπεδο υπηρεσιών όσο και σε επίπεδο υλικών & εξοπλισμού. Καθώς η έκθεση είχε εξαρχής θέσει στη βάση της το design και την αρχιτεκτονική, έχει ήδη καταφέρει να προσελκύσει τις κορυφαίες εταιρείες και τους πλέον διακεκριμένους επαγγελματίες του Σχεδιαστικού και Κατασκευαστικού κλάδου, δίνοντας πρακτικές λύσεις σε επενδυτές που ενδιαφέρονται να δημιουργήσουν ένα νέο κατάλυμα, αλλά και σε ξενοδόχους που θέλουν να ανακαινίσουν ένα ήδη υπάρχον ακίνητο.

Φέτος, όμως, το κομμάτι της κατασκευής και της ανακαίνισης ενός ξενοδοχείου ενισχύει την υπόστασή του μέσα από βασικές αλλαγές στη διάταξη των εκθετών, που δημιουργούν μια ανανεωμένη μορφή της έκθεσης, αλλά και μέσα από την καμπάνια “Χτίζω Ξενοδοχείο”, που στόχο έχει να επικοινωνήσει το μήνυμα στην ξενοδοχειακή αγορά, και να συγκεντρώσει feedback σε σχέση με τις ανάγκες των ξενοδόχων και των επενδυτών σχετικά με το Χτίσιμο και την Ανακαίνιση ενός ξενοδοχείου. Το 2019 αναμένεται επίσης να είναι η πιο “aρχιτεκτονική” χρονιά του 100% Hotel Show, αφού στο lineup των ςorkshops θα προστεθεί και μια ειδική σειρά σεμιναρίων καθαρά για Αρχιτέκτονες, με στόχο τη δυναμική ενημέρωση σχετικά με τα νέα trends που αφορούν την ξενοδοχειακή κατασκευή.

Πέρα από την έμφαση που θα δοθεί στο αρχιτεκτονικό και κατασκευαστικό κομμάτι, η έκθεση προσθέτει και νέα τμήματα, όπως το Hotel Decoration, το οποίο θα παρουσιάζει λύσεις διακόσμησης ενός ξενοδοχείου, ενώ ενισχύει σημαντικά και τα υπάρχοντα, όπως το ειδικό section Digital & Sales που αναμένεται να είναι μεγαλύτερο από κάθε άλλη φορά, με σημαντική συμμετοχή εταιρειών που βοηθούν τα ξενοδοχεία να ενισχύσουν τις πωλήσεις τους.

Τι συμπεριλαμβάνει η καμπάνια “Χτίζω Ξενοδοχείο”;
Η καμπάνια “Χτίζω Ξενοδοχείο” αποτελεί τη νέα δυναμική ενέργεια του 100% Hotel Show, που έχει ως στόχο να ενημερώσει την αγορά για λύσεις και ιδέες σχετικά με το χτίσιμο και την ανακαίνιση ενός ξενοδοχείου, αλλά και να συγκεντρώσει feedback για τις ανάγκες που υπάρχουν. Στο πλαίσιο της καμπάνιας, το 100% Hotel Show θα δημοσιεύσει μέσα στον Αύγουστο ειδικό περιεχόμενο σχετικά με τα βήματα δημιουργίας ενός νέου ξενοδοχείου, ενώ, για πρώτη φορά, θα προωθήσει στα Social Media του θεσμού σχετικά προϊόντα μέσα από το “Products Directory” της πλατφόρμας hotelshow.gr, δίνοντας πρακτικές ιδέες στο κοινό της έκθεσης.

Ταυτόχρονα, το ειδικό τμήμα επισκεπτών θα συγκεντρώσει απορίες σε σχέση με τις ανάγκες της αγοράς, τις οποίες θα μεταβιβάσει στις εταιρείες που συμμετέχουν στην έκθεση, με στόχο την προσπάθεια παροχής λύσεων κάλυψης των αναγκών, ακόμα και κατά τη διάρκεια του 100% Hotel Show 2019. Η καμπάνια “Χτίζω Ξενοδοχείο” φιλοδοξεί να αποτελέσει έναν νέο δίαυλο επικοινωνίας μεταξύ εταιρειών και ξενοδόχων, και να δημιουργήσει νέες συνθήκες για την ανάπτυξη των ξενοδοχείων.

Ποιες είναι οι αλλαγές στο “Αρχιτεκτονικό” κομμάτι της έκθεσης;
 Όπως είναι γνωστό, το 100% Hotel Show αναπτύσσεται σε ειδικές ενότητες/sections, στις οποίες ο ξενοδόχος μπορεί να βρει ομαδοποιημένες λύσεις σύμφωνα με τις ανάγκες του. Φέτος, για πρώτη χρονιά, γίνεται διεύρυνση των κατηγοριών, με στόχο να καλυφθούν περισσότερες ανάγκες αλλά και να γίνει μια ακόμη πιο στοχευμένη ομαδοποίηση των λύσεων που παρέχουν οι συμμετέχουσες εταιρείες. Το πρώτο, όμως, section της έκθεσης, Architecture, Build & Materials, θα αποτελέσει μια από τις πλέον κομβικές ενότητες, αφού είναι αυτό που δέχεται τη μεγαλύτερη μέχρι τώρα αλλαγή. Συγκεκριμένα, οι εταιρείες που συμμετέχουν καλούνται να δημιουργήσουν πιο conceptual περίπτερα, μέσα από τα οποία θα παρουσιάσουν την υπεραξία της σχεδιαστικής προσέγγισης και της εξειδίκευσης.

Με εταιρείες ξενοδοχειακού αρχιτεκτονικού σχεδιασμού, εξειδικευμένα Brands που εστιάζουν στη δημιουργία ειδικών χώρων όπως κουζίνες και μπάνια, αλλά και εταιρείες Lighting & Landscape Design, αναμένεται να διαμορφωθεί ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον section που θα καλύπτει μια μεγάλη γκάμα των σχεδιαστικών αναγκών ενός καταλύματος, εξελίσσοντας σημαντικά τον τρόπο που αναπτύσσονται τα ξενοδοχεία. Από τις λύσεις του Architecture, Build & Materials δεν θα απουσιάζουν και οι Κατασκευαστικές εταιρείες, που δίνουν μια “all-in-one solution” διευκολύνοντας το έργο της κατασκευής, ενώ θα υπάρχει και μια ιδιαίτερα προσεγμένη γκάμα με υλικά που παρέχουν τη δυνατότητα καινοτόμων και advanced λύσεων για τα υπό κατασκευή ή ανακαίνιση καταλύματα.

Γιατί η νέα δομή της έκθεσης με το νέο τμήμα Hotel Decoration δίνει μια ολοκληρωμένη πρόταση;
Φέτος, για πρώτη χρονιά, θα παρουσιαστεί στην έκθεση και το νέο τμήμα Hotel Decoration, διευρύνοντας τις λύσεις που προσφέρει το 100% Hotel Show στους επισκέπτες της έκθεσης. Καθώς η διακόσμηση ενός ξενοδοχείου παίζει τεράστιο ρόλο στο τελικό αποτέλεσμα, και με δεδομένο ότι τόσο οι ξενοδόχοι όσο και οι interior designers αναζητούν ολοένα και περισσότερες φρέσκες λύσεις στο κομμάτι αυτό, θα στηθεί ένα ειδικό τμήμα που θα παρουσιάζει εξειδικευμένες εταιρείες, οι οποίες παρέχουν διακοσμητικές λύσεις καλύπτοντας ένα σημαντικό τμήμα της ζήτησης της αγοράς. Τα design αντικείμενα και ο εξοπλισμός προσδίδουν μια σημαντική υπεραξία στα καταλύματα και, καθώς απαιτείται ιδιαίτερα μεγάλη έρευνα αγοράς, το 100% Hotel Show επιλέγει και παρουσιάζει τις καλύτερες λύσεις στον τομέα αυτό.

Προσθέτοντας και το section Furniture, Textiles & Housekeeping, μέσω του οποίου θα παρουσιαστούν έπιπλα, υφάσματα αλλά και λύσεις σχετικά με τη Housekeeping οργάνωση ενός ξενοδοχείου, τα τρία πρώτα τμήματα του 100% Hotel Show μετατρέπονται στο σημαντικότερο reference point για την ολοκληρωμένη ανάπτυξη ενός νέου ξενοδοχείου, που αφορά ξενοδόχους, αρχιτέκτονες και interior designers.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024