Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Έρευνα

Βρώμικα κρεβάτια και μούχλα στο μπάνιο τα πιο σοβαρά θέματα για τους Βρετανούς στα ξενοδοχεία

Τατιάνα Ρόκου - 09 August 2019, 13:54

Η πλειοψηφία των Βρετανών έχει την τάση να παραπονιέται σε ένα ξενοδοχείο εάν μπορεί να εντοπίσει ξεκάθαρα λεκέδες στο κρεβάτι του (σεντόνια, στρώμα κ.λπ.) ή/και στις πετσέτες (81%). Το 78% θα παραπονεθεί εάν τα δωμάτια των δωματίων τους έχουν σε μεγάλο βαθμό μούχλα.


Τα ξενοδοχεία αποτελούν βασικό μέρος της εμπειρίας διακοπών. Οι παραθεριστές θέλουν τη διαμονή τους να είναι χαλαρωτική και χωρίς προβλήματα όσο το δυνατόν. Ωστόσο, αυτό δε συμβαίνει πάντοτε, καθώς τα ξενοδοχεία δεν ανταποκρίνονται πάντοτε στις προσδοκίες των επισκεπτών τους. Ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες που μπορεί να ρίξει την ποιότητα της φιλοξενίας είναι η κακή καθαριότητα.

Ρίχνοντας μια ματιά στην υγιεινή που τηρείται στα ξενοδοχεία, η βρετανική εταιρεία λύσεων καθαριότητας End OF Tenancy Cleaning London συμπεριέλαβε σε έρυνά του 1.448 Βρετανούς που έκαναν ένα ταξίδι φέτος το καλοκαίρι, για να εντοπίσει τα θέματα καθαριότητας, για τα οποία πιθανότατα θα διαμαρτυρηθούν.

Διαπιστώθηκε ότι η πλειοψηφία των Βρετανών έχει την τάση να διαμαρτύρεται εάν μπορεί να εντοπίσει ξεκάθαρα λεκέδες στο κρεβάτι του (σεντόνια, στρώμα κ.λπ.) ή/και στις πετσέτες (81%). Το 78% θα παραπονεθεί εάν τα δωμάτια των δωματίων τους έχουν σε μεγάλο βαθμό μούχλα.

Ακόμη, η εκτεταμένη μούχλα στο μπάνιο θα προκαλούσε ανησυχία στο 78% των ταξιδιωτών.

Λαμβάνοντας υπόψη ότι οι παραθεριστές θέλουν να νιώσουν όσο το δυνατόν πιο άνετα ξεπακετάροντας και οργανώνοντας τα υπάρχοντά τους (π.χ. ρούχα, παπούτσια κ.λπ.), το 70% θα διαμαρτυρόταν αν έβρισκαν τα ντουλάπια του δωματίου να είναι υπερβολικά βρώμικα / λεκιασμένα.

Ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι για όσους βασίζονται στον κλιματισμό στο δωμάτιό τους για δροσιά, το 66% θα έκανε καταγγελία εάν υπήρχαν δυσάρεστες οσμές που προέρχονταν από το AC. Το 62% θα έκανε παράπονα εάν στο μπάνιο τους η ντουζιέρα, η τουαλέτα ή / και ο νιπτήρας είχε άλατα.

Από την άλλη μεριά οι Βρετανοί θα ανησυχούσαν ελάχιστα για να κάνουν θέμα βρώμικες / αποχρωματισμένες κουρτίνες (25%) στο δωμάτιό τους. Επίσης, μόνο το 29% δηλώνουν ότι θα έκαναν παράπονα εάν το χαλί στο δωμάτιό τους ήταν πολύ βρώμικο ή / και λεκιασμένο.

Επίσης, πιστεύουν ότι είναι η πιο εύλογη αποζημίωση που μπορούν να προσφέρουν τα ξενοδοχεία είναι ύστερα από διαμαρτυρία για οποιαδήποτε σοβαρά προβλήματα καθαριότητας.

Επιπλέον, η εταιρεία ανακάλυψε ότι οι Βρετανοί θεωρούν (σε ποσοστό 29%) ότι ένα δωρεάν γεύμα (στο εστιατόριο του ξενοδοχείου ή σε ένα επιλεγμένο εξωτερικό εστιατόριο) είναι η πιο κατάλληλη χειρονομία καλής θέλησης που μπορεί να προσφέρει ένα ξενοδοχείο στους φιλοξενούμενούς του, ύστερα από έγκυρη καταγγελία σχετικά με την καθαριότητα των δωματίων. Το 23% θεωρεί αυτή η χειρονομία θα μπορούσε να είναι εκπτωτικά εισιτήρια για ένα δημοφιλές τουριστικό αξιοθέατο

Αντίθετα, μόνο το 4% αισθάνεται ότι τα ξενοδοχεία θα πρέπει να προσφέρουν στους φιλοξενούμενούς τους περισσότερες από μία διανυκτερεύσεις δωρεάν ή μειωμένη διαμονή εάν υπάρξουν προβλήματα σχετικά με την καθαριότητα των δωματίων. Το 11% πιστεύει ότι μια δωρεάν διανυκτέρευση ή μειωμένη χρέωση είναι πιο λογική.

Τέλος, η έρευνα αποκάλυψε ότι το 56% των Βρετανών θα έκανε μια αρνητική κριτική για ένα ξενοδοχείο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Twitter κ.λπ.) εάν η καταγγελία τους σχετικά με την καθαριότητα των δωματίων δεν είχε ληφθεί σοβαρά υπόψη ή/και επιλυθεί. Παρομοίως, το 48% θα δημοσίευε αρνητική κριτική για το ξενοδοχείο του σε ιστοσελίδα εστιασμένη στη φιλοξενία (π.χ. TripAdvisor, Yelp κ.λπ.), αν η κριτική καθαριότητας των δωματίων τους δεν είχε ληφθεί σοβαρά υπόψη και / ή δεν έχει επιλυθεί από τους διευθυντές / υπαλλήλους.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top