Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Προώθηση προορισμού

Διαδραστική παρουσίαση της Χαλκιδικής στην Ολλανδία

Βίκυ Καραντζαβέλου - 02 September 2019, 11:13

Στην παρουσίαση δόθηκε έμφαση στα 50 μοναδικά πλεονεκτήματα (Unique Selling Points - USP) του προορισμού, όπως είναι οι καταδύσεις, το καγιάκ και η γιόγκα, οι πολιτιστικές διαδρομές στο πάρκο του Αριστοτέλη, η ιστιοπλοΐα στη μαρίνα της Νικίτης, ο γύρος του νησιού της Αμμουλιανής, η πεζοπορία στο Πόρτο Κουφό, το jeep safari στην Κασσάνδρα, μαγειρικά workshop κ.ά.


Καινοτόμα interactive παρουσίαση του ποικιλόμορφου τουριστικού προϊόντος της Χαλκιδικής σε Ολλανδούς τουριστικούς πράκτορες, εκπροσώπους ολλανδικών ΜΜΕ και influencers, διοργάνωσε στις 29 Αυγούστου στην πόλη Almere της Ολλανδίας η Υπηρεσία ΕΟΤ Κάτω Χωρών, σε συνεργασία με τον Οργανισμό Προβολής Χαλκιδικής. Η δράση αυτή αποτελεί συνέχεια ανάλογων πρόσφατων ενεργειών του ΕΟΤ και εντάσσεται στο πλαίσιο των οδηγιών του Υπουργείου Τουρισμού για τη στήριξη της Χαλκιδικής ως τουριστικού προορισμού μετά την κακοκαιρία που την έπληξε τον περασμένο Ιούλιο.


Το ένθερμο κοινό των Ολλανδών τουριστικών πρακτόρων και των εκπροσώπων των ΜΜΕ, κατά τη διάρκεια της διαδραστικής παρουσίασης της Χαλκιδικής.


Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, οι παριστάμενοι είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν απευθείας από τους τοπικούς επαγγελματίες, μέσω skype συνδέσεων, για τις εναλλακτικές δράσεις που προσφέρει η περιοχή. Στην παρουσίαση δόθηκε έμφαση στα 50 μοναδικά πλεονεκτήματα (Unique Selling Points - USP) του προορισμού, όπως είναι οι καταδύσεις, το καγιάκ και η γιόγκα, οι πολιτιστικές διαδρομές στο πάρκο του Αριστοτέλη, η ιστιοπλοΐα στη μαρίνα της Νικίτης, ο γύρος του νησιού της Αμμουλιανής, η πεζοπορία στο Πόρτο Κουφό, το jeep safari στην Κασσάνδρα, μαγειρικά workshop κ.ά. Οι παραβρισκόμενοι συνομίλησαν με τους εκπροσώπους των επαγγελματικών και θεσμικών φορέων της Χαλκιδικής και με τη βοήθεια της τεχνολογίας περιηγήθηκαν σε πολιτιστικούς χώρους, αμπελώνες, παραδοσιακούς οικισμούς ή ακόμη και μέσα στη θάλασσα για να παρακολουθήσουν scuba diving.

Οι συμμετέχοντες δήλωσαν ενθουσιασμένοι από την καινοτομία και την αμεσότητα της παρουσίασης, ενώ οι influencers πραγματοποίησαν άμεσες αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Από την πλευράς της, η Υπηρεσία ΕΟΤ Κάτω Χωρών διένειμε ηλεκτρονικά στο δίκτυο των επαφών της όλο το σχετικό υλικό, ενώ η προϊσταμένη της Υπηρεσίας, κα Ελένη Σκαρβέλη, τόνισε: “Την καλοκαιρινή περίοδο του 2019, η Χαλκιδική ξεχώρισε στην ολλανδική αγορά ως ο πρώτος προορισμός σε αύξηση των κρατήσεων, δίνοντας το έναυσμα στην επαγγελματική αγορά και στους εκπροσώπους των media να γνωρίσουν καλύτερα τον προορισμό και να ανταποκριθούν θετικά στην καινοτόμα βιωματική δράση της Υπηρεσίας μας για την προβολή της Χαλκιδικής με σύγχρονους όρους επικοινωνίας”.


Στιγμιότυπο από την ζωντανή σύνδεση με τον κ. Κώστα Κατσιούλη από την Στρατώνη Χαλκιδικής, που αναφέρθηκε στις δυνατότητες για scuba diving στην περιοχή.

Σημειώνεται ότι τον Μάιο του 2020 η Υπηρεσία ΕΟΤ Κάτω Χωρών και ο Οργανισμός Προβολής Χαλκιδικής προγραμματίζουν την υλοποίηση  fam trip στην Χαλκιδική, στο οποίο θα λάβουν μέρος οι συμμετέχοντες στην παρουσίαση, ενώ σχεδιάζονται τρία ακόμα ομαδικά οργανωμένα ταξίδια με Ολλανδούς T.Οs.



Ομαδική φωτογραφία των συμμετεχόντων στη διαδραστική παρουσίαση της Χαλκιδικής, που διοργάνωσε η Υπηρεσία ΕΟΤ Κάτω Χωρών σε συνεργασία με τον Οργανισμό Προβολής Χαλκιδικής στην πόλη Almere της Ολλανδίας.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

F & B management και cost control

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top