Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΔιεθνείς ΤάσειςΠρωτοβουλία του Πρίγκιπα Χάρι υπέρ του αειφόρου τουρισμού
Βιώσιμος τουρισμός

Πρωτοβουλία του Πρίγκιπα Χάρι υπέρ του αειφόρου τουρισμού

Η παγκόσμια αγορά βιώσιμου τουρισμού προβλέπεται να αυξηθεί κατά τα 340 δισ. δολ., +10%, μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια. Η πρωτοβουλία έχει την υποστήριξη των Booking.com, Ctrip, Skyscanner, TripAdvisor και Visa.

Ο Δούκας του Sussex Πρίγκιπας Χάρι ανακοίνωσε μια νέα παγκόσμια σύμπραξη, με στόχο τη βελτίωση της διατήρησης, την προστασία του περιβάλλοντος και την επέκταση της οικονομικής ανάπτυξης των τοπικών κοινωνιών, ενθαρρύνοντας τις βιώσιμες πρακτικές στον τομέα του τουρισμού σε ολόκληρη την ταξιδιωτική βιομηχανία.

Η πρωτοβουλία “Travalyst” δημιουργήθηκε για να κινητοποιήσει την ταξιδιωτική βιομηχανία ως καταλύτη για καλές πρακτικές, με στόχο να μεταμορφώσει το μέλλον του ταξιδιού για όλους.

Με πρωτοβουλία του πρίγκιπα και συνιδρυτές κορυφαίους παροχείς υπηρεσιών στην ταξιδιωτική βιομηχανία, όπως τις Booking.com, Ctrip, Skyscanner, TripAdvisor και Visa, αυτή η πρώτη πρωτοβουλία είναι αφιερωμένη στη διερεύνηση και προώθηση λύσεων που θα κάνουν τα ταξίδια πιο βιώσιμα. Η πρωτοβουλία συγκεντρώνει τις παγκόσμιες επιχειρήσεις -εκείνες που βρίσκονται στο κέντρο της σύνδεσης πελατών με τους T.O.- να αξιοποιήσουν τη μοναδική τους θέση για εκπαίδευση, ευαισθητοποίηση και προώθηση θετικών αλλαγών.

Σε συνεργασία με εταιρείες, καταναλωτές και κοινότητες, το “Travalyst” θα αρχίσει να διερευνά και να προωθεί λύσεις που συμβάλλουν στην προώθηση βιώσιμων πρακτικών και επιλογών των καταναλωτών σε θέματα όπως η υποστήριξη του τοπικού πληθυσμού, η προστασία της άγριας πανίδας, η αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και των περιβαλλοντικών ζημιών και η ανακούφιση από τον “υπερ-τουρισμό”.

Περισσότεροι από τους μισούς ταξιδιώτες λένε ότι είναι πιο αποφασισμένοι να κάνουν περισσότερες βιώσιμες ταξιδιωτικές επιλογές φέτος από πέρυσι – αλλά πολλοί δεν ξέρουν πώς. Τα εμπόδια περιλαμβάνουν την έλλειψη γνώσεων, τις αντιληπτές πρόσθετες δαπάνες και την έλλειψη επαρκούς διαθεσιμότητας ή ελκυστικών επιλογών όταν προσπαθούν να το εφαρμόσουν. Για το λόγο αυτό, ο αντίκτυπος στις τοπικές κοινότητες και το περιβάλλον αποτελεί πρωταρχικό μέλημα για πολλούς ταξιδιώτες παγκοσμίως.

  • Το 71% των ταξιδιωτών παγκοσμίως δήλωσε στο Booking.com ότι πιστεύουν ότι οι ταξιδιωτικές εταιρείες θα πρέπει να προσφέρουν πιο βιώσιμες ταξιδιωτικές επιλογές και το 68% είπε ότι είναι σημαντικό τα χρήματα που ξόδεψαν για ταξίδια να επιστρέφουν στις τοπικές κοινότητες.
  • Κατά τους τελευταίους 12 μήνες, 10 εκατ. ταξιδιώτες που χρησιμοποιούν το Skyscanner επέλεξαν τη πτήση με τις χαμηλότερες εκπομπές CO2.
  • Το 75% των εταίρων της Ctrip έχει δεσμευτεί για τις πρωτοβουλίες “4R” της Ctrip: Reduce, Reuse, Recycle resources and Regenerate lives in the travel eco-system (μείωση, επαναχρησιμοποίηση, ανακύκλωση πόρων και αναγέννηση ζωής στο ταξιδιωτικό οικοσύστημα)
  • Η παγκόσμια αγορά βιώσιμου τουρισμού προβλέπεται να αυξηθεί κατά τα 340 δισ. δολ., +10%, μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια. (TechNavio)
Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024