Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τάσεις

Η ποιότητα παραμένει ο Νο1 παράγοντας επιλογής ενός ταξιδιωτικού σήματος

Βίκυ Καραντζαβέλου - 13 September 2019, 10:27

Τι περιμένουν οι σημερινοί πελάτες από τις ταξιδιωτικές εταιρείες και τι οδηγεί τους ταξιδιώτες να παραμείνουν πιστοί στις μεγάλες ταξιδιωτικές εταιρείες; Η τελευταία έρευνα του Facebook δείχνει πως άλλαξε ο τρόπος αγορών των ταξιδιωτών και το ρόλο που παίζουν τα Social Media και οι ψηφιακές πλατφόρμες.


Οι σημερινοί ταξιδιώτες έχουν πολλές επιλογές και τα ταξιδιωτικά εμπορικά σήματα παλεύουν πιο σκληρά από ποτέ για να εξασφαλίσουν τη μακροχρόνια πίστη τους. Η τεχνολογία προσφέρει ένα συναρπαστικό μονοπάτι για να επιτευχθεί αυτό, διευκολύνοντας με καινοτόμες λύσεις ανταμοιβής και προσφορές για εξειδικευμένα γούστα.

Σύμφωνα με έρευνα που ανέθεσε το facebook στην εταιρεία Accenture, οι ταξιδιώτες δείχνουν ότι περιμένουν πλέον από τα εμπορικά σήματα να προσφέρουν περισσότερα από τα παραδοσιακά προγράμματα ανταμοιβής με πόντους και βλέπουμε τρεις σημαντικές τάσεις συμπεριφοράς όσον αφορά την πίστη στα ταξιδιωτικά σήματα: αυτοί που είναι οπαδοί της απλότητας, οι πρακτικοί και οι πιστοί.


Σε ένα ψηφιακό κόσμο όπου οι καταναλωτές αναμένουν άμεση ικανοποίηση, οι ταξιδιώτες επιλέγουν εμπορικά σήματα που προσφέρουν εμπειρία κράτησης χωρίς προβλήματα. Στις ΗΠΑ το 52% των ταξιδιωτών ηλικίας 18-34 ετών που χρησιμοποιούν ΟΤΑ για να κάνουν κράτηση ταξιδιών λένε ότι το κάνουν επειδή είναι βολικά. Ωστόσο, παρά τις νέες απαιτήσεις για ηλεκτρονικές υπηρεσίες, οι ταξιδιώτες εξακολουθούν να επιστρέφουν σta εμπορικά σήματα για τον παλιό, καλό λόγο: την ποιότητα. Στη Γαλλία, η ποιότητα της διαμονής είναι ο κορυφαίος παράγοντας για τους ταξιδιώτες να παραμένουν πιστοί σε ένα εμπορικό σήμα (94%). Και οι κοινωνικές διασυνδέσεις αποτελούν σημαντικό παράγοντα για την επιλογή αυτών των σημάτων: το 67% των νέων ταξιδιωτών λένε ότι οι συστάσεις από την οικογένεια και τους φίλους είναι σημαντικές γι’αυτούς στην επιλογή των διακοπών τους.

Αν και αυτές οι τάσεις ισχύουν σε όλες τις εξεταζόμενες αγορές, υπάρχουν και ορισμένες γεωγραφικές “αποχρώσεις” στις ταξιδιωτικές συνήθειες. Ενώ οι νέοι ταξιδιώτες π.χ. στην Ινδονησία είναι πιο πιθανό να νιώθουν πιστοί σε μια ταξιδιωτική μάρκα που είναι τεχνολογικά ανεπτυγμένη (44%), το αντίστοιχο είναι λιγότερο σημαντική προτεραιότητα για τους Γερμανούς συνομηλίκους τους (15%). Οι ταξιδιώτες στην Ινδία είναι πιο πιθανό από τους Δυτικοευρωπαίους ομολόγους τους να αλλάξουν μάρκα στην οποία ήταν πιστοί στο παρελθόν. Η πλειοψηφία (57%) των νέων Βραζιλιάνων ταξιδιωτών αναμένει να δαπανήσει περισσότερα για ταξίδια τον επόμενο χρόνο, με το 25% των Γάλλων συνομιλητών τους να αναμένεται να κάνουν το ίδιο. Ανεξάρτητα από το που διαμένουν ωστόσο, οι ταξιδιώτες ελκύονται περισσότερο από εμπορικά σήματα που προσφέρουν αγορά ταξιδιών χωρίς προβλήματα, ασυναγώνιστη ποιότητα και προσεγμένη επικοινωνία.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top