Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τάσεις

Οι περισσότεροι Αμερικανοί τουρίστες αναψυχής αναζητούν την καινοτομία στα ταξίδια

Τατιάνα Ρόκου - 18 September 2019, 15:24

Με άριστα το 1 (σε κλίμακα 1-6), μόνο μόνο το 17% των ερωτηθέντων αξιολόγησε την εμφάνιση των υπηρεσιών μεταφορών όπως η Uber και η LYFT με 1 για την καινοτομία και μόνο το 15% αξιολόγησε την έναρξη υπηρεσιών διαμοιραζόμενης οικονομίας όπως η Airbnb, η HomeAway και η VRBO με 1.


Η AIG Travel, κορυφαία εταιρεία στις λύσεις ταξιδιωτικής ασφάλισης και βοήθειας, έδωσε στη δημοσιότητα τα αποτελέσματα πρόσφατης δημοσκόπησης καταναλωτών σχετικά με την καινοτομία στον τομέα των ταξιδιών τον περασμένο αιώνα. Η έρευνα σε 1.761 Αμερικανούς καταναλωτές το διάστημα 17/05-17/06/2019 διαπίστωσε ότι όταν εξετάζουν εάν θα αγοράσουν ταξιδιωτικά προϊόντα, υπηρεσίες ή εμπειρίες, το 73% των ταξιδιωτών αναψυχής φροντίζει να μάθει “πολύ” ή “κάπως” για το αν αυτές οι προσφορές είναι καινοτόμες.

Ενώ το 79% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι είτε “εξεπλάγη ευχάριστα” είτε “ένιωσε αρκετά άνετα” όταν άκουσε ότι κάτι έχει αλλάξει ή πρόκειται να αλλάξει, η γενιά των millennials (ηλικίες 23-38) είναι τριπλάσια ανυπόμονοι (15% έναντι 5% των ανθρώπων στις ηλικίες 74 ετών και άνω) για μια καινοτομία σε ταξιδιωτική υπηρεσία. Αντιστρόφως, οι μεγαλύτεροι σχεδόν σε τριπλάσιο νούμερο από τους νεότερους (17% έναντι 6%) αντιδρούν με αμφισβήτηση ή ενόχληση όταν μαθαίνουν ότι επίκειται μια τέτοια καινοτομία.

Όσον αφορά στην πλέον καινοτόμο ταξιδιωτική εξέλιξη τον περασμένο αιώνα, το 79% των καταναλωτών ανέφερε την πρώτη πτήση των αδελφών Wright. Το ντεμπούτο των GPS συστημάτων πλοήγησης αυτοκινήτων βρίσκεται στη δεύτερη θέση (με 56%), ενώ η πρώτη εμπορική επιβατική πτήση στην τρίτη (με 50%). Άλλες καινοτομίες στον τομέα των ταξιδιών που βαθμολογήθηκαν με 1 σε μια κλίμακα καινοτομίας από το 1 εως το 6, με το 1 ως έννοια “πιο καινοτόμο”, περιλάμβαναν:

  • Την πρώτη υπερτλαντική πτήση (50%)
  • την εμφάνιση των online κρατήσεων (43%)
  • την εμφάνιση των βαλιτσών με ρόδες (33%)

Μόνο το 17% των ερωτηθέντων καταναλωτών αξιολόγησε την εμφάνιση των υπηρεσιών μεταφορών όπως η Uber και η LYFT με 1 για την καινοτομία και μόνο το 15% των ερωτηθέντων αξιολόγησε την έναρξη υπηρεσιών διαμοιραζόμενης οικονομίας όπως η Airbnb, η HomeAway και η VRBO με 1. Άλλες καινοτομίες που ορισμένοι από τους ερωτηθέντες βαθμολόγησαν με 1 για την καινοτομία περιελάμβαναν την έναρξη:

  • τους γρήγορους ελέγχους ασφαλείας στα αεροδρόμια / τελωνεία / μεταναστευτικά προγράμματα (TSA Pre, Global Entry, CLEAR). Το 30% των ερωτηθέντων τα σημείωσε με 1 για την καινοτομία
  • τα τρένα υψηλής ταχύτητας στην Ευρώπη (23%)
  • τα συστήματα ψυχαγωγίας στα καθίσματα (21%)
  • το αεριωθούμενο αεροπλάνο Concorde (20%)
  • το Wi-Fi εν πτήσει (17%)
  • τα περίπτερα self service για έκδοση εισιτηρίων / check-in (17%)
  • τις βαλίτσες με τεχνολογία tracking (15%)
  • τα προγράμματα ανταμοιβής αεροπορικών εταιρειών (13%)
  • τις βαλίτσες με θύρες φόρτισης USB (10%)
  • τα ακίνητα διακοπών με time-sharing (3%)

Τέλος, σχετικά με το από που θα αγοράσουν ταξιδιωτικά προϊόντα, υπηρεσίες ή εμπειρίες, το 60% των ερωτηθέντων θεωρεί ότι ο πάροχος αυτός θα πρέπει να λειτουργεί στην αγορά για 75 χρόνια και πάνω. Αντίστοιχα, μόνο το 25% της γενιάς των baby boomers (ηλικίες 55-73) συμφωνούν ότι κάτι τέτοιο είναι σημαντικό, ενώ μόνο στους millennials το ποσοστο πέφτει στο 7%.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top