Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Ξενοδοχία

Η Blackstone εξαγοράζει πέντε ξενοδοχεία στην Ελλάδα

Βίκυ Καραντζαβέλου - 20 September 2019, 10:40

Τα ξενοδοχεία σε Κέρκυρα (Corcyra Beach και Grand Hotel), Ζάκυνθο (Zante Beach και Plagos Beach) και Κρήτη (Creta Princess) θα συνεχίσει να διαχειρίζεται η Louis Group υπό την διοίκηση της HIP, εταιρείας hospitality, ιδιοκτησίας κεφαλαίων που διαχειρίζεται η Blackstone.


Η Blackstone Real Estate Partners Europe (Blackstone) έχει έρθει σε συμφωνία με τη Louis Group, έναν από τους κορυφαίους ξενοδοχειακούς ομίλους στη Μεσόγειο, για την εξαγορά πέντε ξενοδοχειακών μονάδων στην Ελλάδα, σε μια συναλλαγή που αποτιμάται στα 178,6 εκατ. ευρώ (enterprise value).

Οι πέντε ξενοδοχειακές μονάδες βρίσκονται σε ελληνικά νησιά, από τις οποίες δύο βρίσκονται στην Κέρκυρα (Corcyra Beach και Grand Hotel), δύο στη Ζάκυνθο (Zante Beach και Plagos Beach) και μία στην Κρήτη (Creta Princess). Συνολικά διαθέτουν 1.464 δωμάτια.

Τα ξενοδοχεία θα συνεχίσει να διαχειρίζεται η Louis Group υπό την διοίκηση της HIP, εταιρείας hospitality, ιδιοκτησίας κεφαλαίων που διαχειρίζεται η Blackstone. Η HIP είναι ο μεγαλύτερος ιδιοκτήτης ξενοδοχείων στη Νότια Ευρώπη και με την εξαγορά αυτή επεκτείνει το δίκτυό της και στην Ελλάδα.

Μέσω της HIP, η Blackstone θα επενδύσει επιπλέον κεφάλαια για την ανακαίνιση και την επανατοποθέτηση στην αγορά των ξενοδοχείων. Η ολοκλήρωση της συναλλαγής υπόκειται στις συνήθης εγκρίσεις από τις αρμόδιες ρυθμιστικές αρχές.

”Η Ελλάδα είναι ένας εξαιρετικός προορισμός, με απίστευτη ιστορία, θαυμάσιο καιρό και συνεχώς βελτιούμενη συνδεσιμότητα με τον υπόλοιπο κόσμο. Είμαστε ενθουσιασμένοι που επενδύουμε στην Ελλάδα, βοηθώντας τη χώρα να διατηρήσει τη θέση της ως ένας κορυφαίος παγκόσμιος τουριστικός προορισμός και να προωθήσει την οικονομική της ανάπτυξη. Αυτή η συναλλαγή αντανακλά την εμπιστοσύνη μας στο επενδυτικό περιβάλλον της Ελλάδας και ευελπιστούμε σε περαιτέρω επενδύσεις”, λέει ο James Seppala, Head of European Real Estate στη Blackstone.

Η επιχειρηματική αξία (enterprise value) πάνω στην οποία βασίστηκε η ανωτέρω συναλλαγή συμφωνήθηκε στο ποσό των 178,6 εκατ. ευρώ. Η καθαρή τιμή πώλησης και το λογιστικό κέρδος που θα προκύψει θα υπολογιστούν κατά την ολοκλήρωση της πώλησης που αναμένεται να λάβει χώρα κατά ή περί το τέλος του 2019 μετά τον διαχωρισμό των πωληθέντων δραστηριοτήτων μέσω μερικής διάσπασης. Η Louis Hotels θεωρεί την πολυετή και επιτυχημένη παρουσία της στην Ελλάδα ουσιώδους σημασίας και ως εκ τούτου προτίθεται να την ενισχύσει δίδοντας ιδιαίτερη έμφαση στον τομέα της διαχείρισης ξενοδοχείων. Σημειώνεται ότι, η ανωτέρω συναλλαγή τελεί υπό την αίρεση έγκρισης από την Επιτροπή Προστασίας Ανταγωνισμού της Ελλάδας και την εκπλήρωση όλων των προνοιών της συμφωνίας.

Ο κ. Κωστάκης Λοΐζου, Chairman της Louis Group, ανέφερε: ”Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε αυτή τη συναλλαγή με τη Blackstone. Ο μετασχηματισμός αυτών των ξενοδοχείων θα δώσει ώθηση στον Ελληνικό τουρισμό και προσβλέπουμε στη συνεργασία μας και με την Blackstone και με την HIP για να επαυξήσουμε την ποιότητα της συνολικής εμπειρίας για τους πελάτες αυτών των ξενοδοχειακών μονάδων”.

Ο Alejandro Hernández-Puertolas, CEO και Founding Partner της HIP, δήλωσε: ”Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την πρώτη μας επένδυση εκτός Ισπανίας και συγκεκριμένα στην Ελλάδα, μια χώρα παγκοσμίως αναγνωρισμένη για τον τουρισμό αναψυχής που προσφέρει και τις μοναδικές τοποθεσίες που διαθέτει. Με αυτή την εξαγορά, βλέπουμε μία ευκαιρία να δημιουργήσουμε προστιθέμενη αξία, επενδύοντας και συμμετέχοντας ενεργά στη διοίκηση των ξενοδοχειακών μονάδων, όπως έχουμε κάνει και με το υπόλοιπο χαρτοφυλάκιο της HIP”.




Στη φωτογραφία, το Corcyra Beach.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top