Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Έρευνα

Ο μελλοντικός ταξιδιώτης ανήκει στη μετα-ψηφιακή εποχή

Τατιάνα Ρόκου - 20 September 2019, 12:10

Σήμερα, στη διαδικασία πριν το ταξίδι, το 54,5% χρησιμοποιεί την τεχνολογία για check in, είτε μέσω ιστοσελίδας, είτε μέσω κινητού τηλεφώνου είτε μέσω αυτόματου check-in. Η πλειοψηφία των επιβατών χρησιμοποιεί ήδη τεχνολογία καθ'όλη τη διάρκεια του ταξιδιού (διαδίκτυο, κινητές εφαρμογές, ενημερωτικά περίπτερα).


Μέσα σε 10 χρόνια, η πλειοψηφία του παγκόσμιου πληθυσμού θα είναι η γενιά της μετα-ψηφιακής εποχής, αυτοί που έχουν μεγαλώσει αλληλεπιδρώντας με την online τεχνολογία και τη χρησιμοποιούν για να διαχειριστούν τη ζωή τους.

Η πλεόν πρόσφατη έρευνα της εταιρείας SITA “2025: Αεροπορικά Ταξίδια για μια Ψηφιακή Εποχή”, αποκαλύπτει ότι το 2025, το 68% όλων των επιβατών θα είναι ψηφιακοί ταξιδιώτες.

Οι καθημερινές εμπειρίες αυτών των ψηφιακών ταξιδιώτων με τα smartphones θα διαμορφώσουν τον τρόπο με τον οποίο αναμένεται να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία όταν ταξιδεύουν και είναι πιθανό να επηρεάσουν βαθιά τις επενδύσεις των αερομεταφορών την επόμενη εξαετία.

Παρόλο που είναι πολύ νωρίς για να εξαχθούν βάσιμα συμπεράσματα σχετικά με τις διαφορές στη χρήση της τεχνολογίας μεταξύ των προ-ψηφιακών και των ψηφιακών ταξιδιωτών, η έρευνα SITA’s Passenger IT Insights 2019 αποκαλύπτει ότι η πλειοψηφία των επιβατών χρησιμοποιεί ήδη τεχνολογία καθ’όλη τη διάρκεια του ταξιδιού (διαδίκτυο, κινητές εφαρμογές, ενημερωτικά περίπτερα). Απαιτούν επίσης περισσότερη αυτονομία για να διαχειριστούν το ταξίδι τους και περισσότερες υπηρεσίες -ιδιαίτερα κινητές- για να τους βοηθήσουν.

Σήμερα, στη διαδικασία πριν το ταξίδι, το 54,5% χρησιμοποιεί την τεχνολογία για checkin, είτε μέσω ιστοσελίδας, είτε μέσω κινητού τηλεφώνου είτε μέσω αυτόματου check-in. Επιπλέον, η χρήση τεχνολογίας σε άλλα στάδια του ταξιδιού συνεχίζει να αυξάνεται σημαντικά. Για παράδειγμα, ο αριθμός των επιβατών που επέλεξαν να περάσουν τον έλεγχο διαβατηρίων χρησιμοποιώντας αυτοματοποιημένες πύλες ή περίπτερα self-service διπλασιάστηκε, στο 44% το 2018.

Αυτό που είναι σημαντικό να επισημανθεί είναι ότι η ικανοποίηση είναι υψηλότερη μεταξύ των επιβατών που χρησιμοποιούν τεχνολογία σε κάθε βήμα του ταξιδιού, με σημαντική άνοδο στο χρόνο παραμονής, στο χρόνο επί του αεροσκάφους και στην παραλαβή των αποσκευών.

Τα επόμενα χρόνια, αναμένεται οι επιβάτες να απαιτούν περισσότερες υπηρεσίες και εργαλεία για να τους βοηθούν καθ’όλη τη διάρκεια του ταξιδιού τους. Η έρευνα της SITA δείχνει ότι το 59% είναι “πολύ πρόθυμο” να χρησιμοποιήσει τα κινητά για επαλήθευση ταυτότητας κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, ενώ το 33% είναι ανοιχτό στην ιδέα. Οι επιβάτες προσπαθούν να κάνουν το ταξίδι τους -είτε κατά την προετοιμασία του, είτε στο αεροδρόμιο, στο πλοίο ή στις αφίξεις και παραπέρα- όσο το δυνατόν πιο εύκολο και το κινητό είναι το κορυφαία τεχνολογία που θέλουν να χρησιμοποιήσουν για το σκοπό αυτό.

Air Travel for a Digital Age White Paper



|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top