Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Εκθέσεις

Σημαντική αύξηση των Ρώσων τουριστών στην Ελλάδα το φθινόπωρο του 2019

Τατιάνα Ρόκου - 23 September 2019, 10:33

Οι Ρώσοι επισκέπτες επιλέγουν στην πλειονότητά τους θεματικές μορφές τουρισμού -θρησκευτικό και πολιτιστικό, γι’αυτό και η Κεντρική Μακεδονία, με τα διεθνώς αναγνωρισμένα 'brand names', όπως το Άγιο Όρος και ο Όλυμπος, κατέχει εξέχουσα θέση στις προτιμήσεις τους.


Σημαντική αύξηση των Ρώσων τουριστών που επισκέπτονται την Ελλάδα καταγράφεται το φθινόπωρο του 2019, σε σχέση με τις περσινές αντίστοιχες τουριστικές ροές από τη Ρωσία, ενώ παράλληλα παρουσιάζεται ανοδική τάση των προκρατήσεων για το 2020. Οι Ρώσοι επισκέπτες επιλέγουν στην πλειονότητά τους θεματικές μορφές τουρισμού -θρησκευτικό και πολιτιστικό, γι’αυτό και η Κεντρική Μακεδονία, με τα διεθνώς αναγνωρισμένα “brand names”, όπως το Άγιο Όρος και ο Όλυμπος, κατέχει εξέχουσα θέση στις προτιμήσεις τους.

Τα θετικά αυτά μηνύματα κυριάρχησαν στη φετινή συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού “Inwetex-Cis Travel Market” στην Αγία Πετρούπολη (12-13 Σεπτεμβρίου 2019), όπου διαφάνηκε το έντονο ενδιαφέρον της ρωσικής αγοράς για την Κεντρική Μακεδονία στο πλαίσιο συναντήσεων με επαγγελματίες του τουρισμού. Μάλιστα, ο επικεφαλής της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης και Συνεδρίων της Κυβέρνησης της Αγίας Πετρούπολης Andrey Matsarin δήλωσε ότι πρόκειται να ιδρυθεί γραφείο τουρισμού της Αγίας Πετρούπολης στη Θεσσαλονίκη.

”Είναι πολύ σημαντικό για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας να διατηρεί επαφές με την τουριστική αγορά της Ρωσίας, καθώς αποτελεί για τον προορισμό μας σημαντική πηγή εισερχόμενου τουρισμού. Άλλωστε οι σχέσεις μας με την κυβέρνηση της Αγίας Πετρούπολης βρίσκονται σε εξαιρετικό επίπεδο, ύστερα και από το πρωτόκολλο συνεργασίας μεταξύ των δύο μερών που υπογράφηκε τον Οκτώβριο του 2016”, δήλωσε ο Τομεάρχης Τουρισμού κ. Αλέξανδρος Θάνος.

Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία του γενικού προξενείου της Ελλάδας στην Αγία Πετρούπολη, καταγράφεται σημαντική αύξηση των εκδόσεων βίζας των Ρώσων επισκεπτών, κατά 12% τον μήνα Αύγουστο και κατά 7% τον μήνα Σεπτέμβριο σε σχέση με τους αντίστοιχους μήνες του προηγούμενου έτους. Η τάση αυτή σηματοδοτεί την ανοδική πορεία των εισερχόμενων τουριστικών ροών από τη Ρωσία για το φετινό φθινόπωρο. Μάλιστα, σύμφωνα με το ρωσικό πρακτορείο “Interfax”, το φθινόπωρο του 2019 σημειώνεται αύξηση κατά 20% των κρατήσεων για την Ελλάδα.

Στα εγκαίνια του ελληνικού περιπτέρου στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού “Inwetex-Cis Travel Market” στην Αγία Πετρούπολη παραβρέθηκαν ο γενικός πρόξενος της Ελλάδας στην Αγία Πετρούπολη κ. Σπυρίδων Βούλγαρης, η γενική διευθύντρια τουριστικής πολιτικής του Υπουργείου Τουρισμού κα Παναγιώτα Διονυσοπούλου, ο επικεφαλής της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης και Συνεδρίων της Κυβέρνησης της Αγίας Πετρούπολης Andrey Matsarin, καθώς και άλλοι αξιωματούχοι.



Στο πλαίσιο της ελληνικής συμμετοχής στην έκθεση, πραγματοποιήθηκε μεγάλη δεξίωση του ΕΟΤ και του γενικού προξενείου της Ελλάδας στην Αγία Πετρούπολη προς τιμήν των τουριστικών πρακτόρων και δημοσιογράφων της Αγίας Πετρούπολης, όπου παραβρέθηκε και ο βουλευτής της Δούμα της Ρωσικής Ομοσπονδίας Vladimir Katenev.

Στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού “Inwetex-Cis Travel Market” στην Αγία Πετρούπολη έλαβαν μέρος περισσότεροι από 300 εκπρόσωποι της αγοράς τουριστικών υπηρεσιών από 30 χώρες, που παρουσίασαν τις επιχειρηματικές ευκαιρίες και τις προσφορές τους, ενώ τις ίδιες μέρες έλαβε χώρα η 23η Γενική Συνέλευση του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού με αντιπροσωπείες από 150 χώρες.

Ακόμη, η περιφέρεια συμμετείχε σε δύο μεγάλες διεθνείς εκθέσεις εναλλακτικού τουρισμού στη Γερμανία -στη διεθνή έκθεση ναυτικού τουρισμού “Seatrade Europe Cruise” στο Αμβούργο και την ειδική θεματική έκθεση εναλλακτικού τουρισμού “Tour Natur”, ενισχύοντας το τουριστικό της προφίλ σε επισκέπτες με ειδικά ενδιαφέροντα.

Στο πλαίσιο της “Seatrade Europe Cruise” στο Αμβούργο (11-13 Σεπτεμβρίου 2019), καταγράφηκε η ισχυρή τάση για την ένταξη περισσότερων ελληνικών προορισμών στα προγράμματα των μεγάλων εταιριών κρουαζιέρας για το 2020. Στην Ελλάδα ο κλάδος της κρουαζιέρας παρουσιάζει από φέτος αυξητικές τάσεις και εκτιμάται ότι η χρονιά θα κλείσει με άνοδο 10% σε σχέση με το 2018, καθώς υπολογίζεται ότι πάνω από 5,2 εκατ. επιβάτες θα επισκεφθούν τους ελληνικούς προορισμούς έως το τέλος του 2019. Ειδικοί του χώρου προχώρησαν σε ανάλυση των στοιχείων και των δεδομένων για την πορεία της κρουαζιέρας στην Ελλάδα τόσο για τη φετινή χρονιά όσο και για το 2019, υπογραμμίζοντας τις ενθαρρυντικές προοπτικές που διαγράφονται για το μέλλον.



Κατά τη διάρκεια των επαγγελματικών συναντήσεων που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο της έκθεσης, αναδείχθηκαν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που διαθέτει η πόλη της Θεσσαλονίκης, ώστε να μπει στον χάρτη του θαλάσσιου τουρισμού, καθώς το λιμάνι της πόλης βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής από το κέντρο, την αγορά, τα μουσεία και τα σημεία ιστορικού και πολιτιστικού ενδιαφέροντος.

Ιδιαίτερα θετικά ήταν τα μηνύματα και για τον ορειβατικό τουρισμό της Κεντρικής Μακεδονίας κατά τη φετινή παρουσία της Περιφέρειας Κεντιρκής Μακεδονίας στη “Tour Natur” στο Ντίσελντορφ (6-8 Σεπτεμβρίου 2019), όπου επίσης συμμετείχε.

Στο πλαίσιο της “Tour Natur” προβλήθηκε στο κοινό το εναλλακτικό τουριστικό προφίλ της Κεντρικής Μακεδονίας σε ειδική παρουσίαση, με κύριο προϊόν τον ορειβατικό και περιπατητικό τουρισμό. Επισκέπτες και επαγγελματίες του τουρισμού έδειξαν έντονο ενδιαφέρον και για τους ορεινούς όγκους της περιοχής και, ειδικότερα, για τον Όλυμπο. Την έκθεση “Tour Natur” επισκέφτηκαν περισσότεροι από 45.000 επισκέπτες, ενώ το περίπτερο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, όπου φιλοξενήθηκαν επαγγελματίες του τουρισμού της περιοχής, επισκέφτηκαν η γενική πρόξενος της Ελλάδας στο Ντίσελντορφ κα Μαρία Παπακωνσταντίνου, στελέχη του γενικού προξενείου, καθώς και ο πρώτος Έλληνας Δήμαρχος στη Γερμανία, ο δήμαρχος της πόλης Schwerte κ. Δημήτρης Αξουργός.

”Με τη συμμετοχή μας σε θεματικές εκθέσεις τουρισμού προσδοκούμε την προσέγγιση επισκεπτών με ειδικά ενδιαφέροντα. Η Κεντρική Μακεδονία διαθέτει το τουριστικό προϊόν και χρειάζεται η στοχευμένη και συστηματική προβολή του σε αυτό το ειδικό κοινό, ώστε να επιτύχουμε τα προσδοκώμενα αποτελέσματα, που είναι κατά βάση η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. Ειδικά για τα θεματικά τουριστικά προϊόντα της κρουαζιέρας στη Θεσσαλονίκη και του Ολύμπου, σχεδιάζουμε για το επόμενο έτος τη δημιουργία και παραγωγή διάφορων τουριστικών προϊόντων προβολής (οπτικοακουστικό υλικό, θεματικά έντυπα, εφαρμογές και ιστοσελίδες, κ.λπ.) μέσα από το πρόγραμμα ΕΣΠΑ”, δήλωσε ο κ. Θάνος.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top