Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Περιφέρεια

Ομαλά εξελίσσεται η επιστροφή των πελατών της Thomas Cook από Κω και Ρόδο

Τατιάνα Ρόκου - 24 September 2019, 13:06

Σύμφωνα με εκτιμήσεις, έως χθες βρίσκονταν στη Ρόδο 2.500 επισκέπτες και περίπου άλλοι 1.600 στην Κω, μέσω της Thomas Cook.


Το μήνυμα συντονισμένης και ψύχραιμης διαχείρισης του προβλήματος που ανέκυψε με την αναστολή λειτουργίας του ταξιδιωτικού οργανισμού Thomas Cook Αγγλίας έστειλαν ο περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, κ. Γιώργος Χατζημάρκος, ο δήμαρχος Ρόδου, κ. Αντώνης Καμπουράκης και ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου, κ. Μανώλης Μαρκόπουλος, με το βλέμμα στην επόμενη μέρα και με στόχο την εξυπηρέτηση των επισκεπτών που βρίσκονται στο Νότιο Αιγαίο και την ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων από την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί.

Προηγήθηκε σύσκεψη στο γραφείο του περιφερειάρχη, για την εκτίμηση της κατάστασης, μετά την είδηση της πτώχευσης του τουριστικού οργανισμού. Συμμετείχαν σε αυτήν η υποπρόξενος της Βρετανίας στη Ρόδο κα Ράνια Κοσιώρη, o χωρικός αντιπεριφερειάρχης Δωδεκανήσου, κ. Χρήστος Ευστρατίου και ο αρμόδιος αντιδήμαρχος, κ. Κώστας Ταρασλιάς.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, αυτήν την ώρα βρίσκονται στη Ρόδο 2.500 επισκέπτες και περίπου 1.600 στην Κω που έχουν έρθει μέσω της Thomas Cook. Ειδικότερα για χθες, δεν υπήρχε καμία προγραμματισμένη πτήση αεροσκαφών της εταιρείας από τη Ρόδο. Όσον αφορά στην Κω, χθες είχαν προγραμματιστεί τρεις πτήσεις, οι επιβάτες των οποίων εξυπηρετούνται με πτήσεις άλλων εταιρειών και η επιχείρηση επιστροφής τους στην Αγγλία εξελίσσεται ομαλά.

Τα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία με την Thomas Cook σε Κω και Ρόδο είναι:

Ρόδος

  • Casa Cook Rhodes
  • Cook’s Club City Beach Rhodes
  • Sunwing Kallithea
  • smartline Aquamare
  • smartline Cosmopolitan
  • smartline Semiramis
  • SENTIDO Apollo Blue Rhodes
  • SENTIDO Ixian All Suites

Κως

  • Casa Cook Kos
  • Cook’s Club Tigaki Kos
  • smartline Cosmopolitan Kos
  • smartline More Meni Residence
  • SENTIDO Carda Beach Atlantica

Από χθες νωρίς το πρωί εξάλλου, όπως τόνισε ο κ. Χατζημάρκος, περιφέρεια, δήμος και ΕΞΡ βρίσκονται σε μια μαραθώνια προσπάθεια συντονισμού όλων των ενεργειών που πρέπει να γίνουν για διαχείριση της κατάστασης με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και σε διαρκή επικοινωνία με τον Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ και τους λοιπούς τουριστικούς φορείς της χώρας, όπως η ΠΟΞ, το ΞΕΕ και ο ΣΕΤΕ.

Σε δηλώσεις που ακολούθησαν στους δημοσιογράφους, ο κ. Χατζημάρκος δήλωσε: ”Η είδηση της αναστολής λειτουργίας της  Thomas Cook Αγγλίας είναι μία δυσάρεστη εξέλιξη. Δική μας δέσμευση είναι ότι θα στείλουμε το μήνυμα μιας οργανωμένης ευρωπαϊκής χώρας, οι επισκέπτες της οποίας μας τίμησαν με την εμπιστοσύνη τους και εμείς θα ανταποδώσουμε αυτήν την προτίμηση και την εμπιστοσύνη δείχνοντας έμπρακτα όλο τον σεβασμό τον οποίο αξίζουν. Βεβαίως θα αναδείξουμε με τον πιο καθαρό τρόπο ότι είμαστε μια ώριμη τουριστική αγορά η οποία  με πολύ μεγάλο σεβασμό στους επισκέπτες της, έχει σχέδιο και ξέρει να διαχειρίζεται  τέτοιου είδους καταστάσεις  με τον καλύτερο τρόπο. Αυτή την ώρα βρίσκεται σε εξέλιξη η υλοποίηση ενός σχεδίου, ώστε με τη λιγότερη δυνατή ταλαιπωρία και με τις λιγότερες δυνατές επιπτώσεις, να ανταπεξέλθουμε σε αυτή την δυσάρεστη κατάσταση. Μέχρι στιγμής η συνεργασία μας με την υποπρόξενο της Μεγάλης Βρετανίας στη Ρόδο, Ράνια Κοσιώρη, μας δείχνει ότι όλο το σχέδιο είναι σε εξέλιξη και υλοποιείται ομαλά κατά συνέπεια, δεν συντρέχει σήμερα κανένας λόγος ανησυχίας”.

Ο κ. Καμπουράκης ανέφερε: ”Σε μια συγκυρία όπως αυτή, οι σημερινοί πελάτες είναι οι αυριανοί μας πελάτες και θα πρέπει με κάθε τρόπο να διασφαλίσουμε ότι κατανοούν και αναγνωρίζουν ότι ήλθαν διακοπές σε έναν ευρωπαϊκό προορισμό που τους διασφαλίζει ευρωπαϊκά δικαιώματα και ευρωπαϊκή ασφάλεια. Είμαι πολύ ικανοποιημένος που η Πρεσβεία του Ηνωμένου Βασιλείου στην Ελλάδα έχει κάνει τα απαραίτητα για να μπορέσουν να επιστρέψουν απρόσκοπτα στη χώρα τους. Θέλω να τονίσω ότι ο τουρισμός για τη Ρόδο δεν είναι σπριντ. Είναι μαραθώνιος. Και ο μαραθώνιος, παρά την σημερινή δύσκολη μέρα, οφείλει να έχει στραμμένο το βλέμμα στο αύριο και στην επιστροφή των επισκεπτών αυτών, ως αυριανοί ευχαριστημένοι πελάτες. Τόσο η ελληνική κυβέρνηση όσο και η αυτοδιοίκηση β’ και α’ βαθμού, είμαστε αποφασισμένοι να κάνουμε ό,τι μπορούμε για να βοηθήσουμε προς την κατεύθυνση αυτή. Οι Ροδίτες πρέπει να έχουν στο μυαλό τους ότι το αντίθετο του κακού δεν είναι το καλό. Μπορεί να είναι το χειρότερο, το οποίο, με τις σημερινές συμπεριφορές και ενέργειες, οφείλουμε να αποτρέψουμε. Στους δε επισκέπτες του Thomas Cook στέλνουμε το εξής μήνυμα: η Ρόδος που επέλεξαν είναι ένας ευρωπαϊκός προορισμός με ασφάλεια και θα διασφαλίσει όλα τα δικαιώματα που έχουν για την απρόσκοπτη και απροβλημάτιστη επιστροφή στη χώρας τους”.

Ο κ. Μαρκόπουλος τόνισε: ”Είναι μια δύσκολη μέρα μια δύσκολη εβδομάδα για το ροδιακό τουρισμό. Αυτήν τη στιγμή βρισκόμαστε στη διαδικασία διαχείρισης της κατάστασης. Προτεραιότητα έχουν οι πελάτες και η επιστροφή τους. Τα μέτρα που θα ληφθούν για τις επιχειρήσεις που σήμερα πλήττονται είναι αναγκαία, αλλά αυτό είναι η συζήτηση της επόμενης μέρας. Πρέπει να τονίσουμε ότι ο πελάτης που σήμερα βρίσκεται στα ξενοδοχεία μας μέσω του Thomas Cook, αύριο θα είναι μέσω ενός άλλου οργανισμού, άρα αυτό πρέπει να κυριαρχεί στις ενέργειες μας. Σίγουρα θα καταφέρουμε να αντιμετωπίσουμε όποια ζητήματα προκύψουν στο επόμενο διήμερο και να μειώσουμε τις επιπτώσεις Από εκεί και πέρα υπάρχει συνεργασία με τους φορείς ως προς το οικονομικό κομμάτι όπου τα νούμερα είναι πολύ μεγάλα. Υπάρχει κατανόηση και όλοι μαζί θα διαχειριστούμε την κατάσταση”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top