Τελευταία νέα
ΑρχικήΟργανωτές ΤαξιδιώνTour OperatorsDiana Hotels: Η καλή πρακτική εξυπηρέτησης των τουριστών και μετά το 'κανόνι' της Thomas Cook
Ξενοδοχεία

Diana Hotels: Η καλή πρακτική εξυπηρέτησης των τουριστών και μετά το 'κανόνι' της Thomas Cook

Η μη εξάρτηση από λίγους και μεγάλους TOs και η δωρεάν φιλοξενία των πελατών της Thomas Cook για όσους μέρες ακόμη παραμείνουν στην Ελλάδα φαίνεται να είναι η 'best practice' τακτική που ακολουθούν αρκετά ξενοδοχεία για να αποφύγουν ζημίες σε κρίσεις σαν κι αυτή που εξελίσσεται τις τελευταίες μέρες στο διεθνή τουρισμό.

Καθώς πολλοί ξενοδόχοι γνώριζαν εδώ και καιρό ότι κάποια στιγμή το “κανόνι’ της Thomas Cook θα “σκάσει”, είχαν ακολουθήσει μια πολιτική μείωσης της εξυπηρέτησης από τους μεγάλους Tour Operators. Ένα τέτοιο χαρακτηριστικό παράδειγμα που υπέπεσε στην αντίληψη του TravelDailyNews είναι ο Όμιλος Diana Hotels, με τέσσερα ξενοδοχεία στη Ζάκυνθο, ο οποίος αυτήν τη στιγμή φιλοξενεί δωρεάν τους πελάτες της Thomas Cook, που έχουν “ξεμείνει” στις μονάδες του. Μάλιστα έχει συνταχθεί και ειδική ενημερωτική επιστολή για το συγκεκριμένο θέμα*.

Η κα Κατερίνα Μάργαρη, ιδιοκτήτρια του ομίλου, αναφέρει: “Εμείς επειδή το ξέραμε, προσπαθούσαμε εδώ και 2-3 χρόνια να μειώσουμε τα allotment, με διάφορες διαπραγματεύσεις, stop sales σε μεγάλο βαθμό. Δεν υπήρξε εξάρτηση από τον συγκεκριμένο T.O. γιατί είχαμε πολλά συμβόλαια. Απλά, το μερίδιο που είχε η Thomas Cook σε εμάς προσπαθούσαμε να το μειώσουμε σιγά σιγά, γιατί και κάτι τέτοιο δε γίνεται μέσα σε μια χρονιά. Γι’αυτό πρέπει να κάνει κανείς μια καλή πρόβλεψη και να γνωρίζει την αγορά. Τα τέσσερα οικογενειακά resort ξενοδοχεία που διαθέτουμε δουλεύουν με 80 συμβόλαια. Μέσα σε αυτά έχουμε και channel manager, δηλαδή τα ξενοδοχεία μας βρίσκονται σε πάρα πολλά μέρη. Τώρα, για τις μελλοντικές κρατήσεις που έχουν γίνει από Online Travel Agents, OTA, και από πίσω είναι η Thomas Cook, η λύση είναι οι τουρίστες να κάνουν απευθείας κράτηση στα ξενοδοχεία, και βέβαια αυτή η προσπάθεια μας θα γίνει όλο το χειμώνα. Εμείς έχουμε πολλούς επαναλαμβανόμενους πελάτες οπότε προσπαθούμε να τους στρέψουμε να κάνουν κράτηση κατευθείαν με εμάς. Εδώ όμως έρχεται το θέμα των πτήσεων”.

Τετραπλασιασμός των τιμών από την TUI
“Είναι πολλά τα κενά slots πλέον στη Ζάκυνθο, τα οποία πρέπει κάποιος να έρθει να τα πάρει. Λογικά, θα έρθει η TUI. Το σωστό όμως για εμάς -και για διευκόλυνσή μας- είναι να τα πάρει η easyJet, να μπορούμε να πουλήσουμε direct”, λέει η κα Μάργαρη. “Γιατί οι άλλοι όμιλοι θα πουλήσουν πολύ ‘πακέτο’, οι τιμές θα ανέβουν στο Θεό, που ήδη έχουν ανεβεί -συγκεκριμένα οι τιμές της TUI έχουν τετραπλασιαστεί. Η διανομή πρέπει να κατανεμηθεί και σε άλλους, πιο μικρούς TOs και σε ‘no frills’ (χαμηλού κόστους βασική υπηρεσία/προϊόν)”.

Όπως χρόνια τώρα απαιτεί ο κόσμος του τουρισμού, η λύση για την απεξάρτηση από τα “δόκανα” των Tour Operators είναι η αεροπορική σύνδεση. Δυστυχώς, η Ελλάδα δε κατάφερε να έχει ένα δυνατό αερομεταφορέα, που θα έφερνε στη χώρα μας τους τουρίστες και έτσι πάντα εξαρτάται από τους Tour Operators που λαμβάνουν αυτό το τεράστιο ρίσκο. Θεωρούμε ότι τα μέτρα που προσπαθούν να πάρουν οι διάφορες κυβερνήσεις σε περίοδο κρίσεων, ή μεγάλων “κανονιών” όπως αυτό της Thomas Cook, που γίνονται και θα γίνονται, είναι ευκαιριακά και δε βάζουν τις βάσεις για να αποφευχθεί η ζημιά των ξενοδόχων την επόμενη φορά. Τα μέτρα αυτά είναι κυρίως φορολογικά και αποσκοπούν στην χρηματοδότηση των ξενοδοχείων που έχουν υποστεί ζημία αλλά δεν τα θωρακίζουν για το μέλλον, και τις περισσότερες φορές το τελικό κόστος των μέτρων αυτών πληρώνεται από τα κρατικά ταμεία. Με χαρά θα ακούγαμε την τουριστική ηγεσία της χώρας μας να λάβει μέτρα εκπαίδευσης των ξενοδόχων, αλλά και βοήθειας (κίνητρα) σε αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους για να προωθούν τους ελληνικούς προορισμούς.

*”Dear Guests,

Due to the recent announcement that Thomas Cook has collapsed, we regret to inform all customers that booked via Thomas cook that their hotel reservation is no longer valid.

Unfortunately, Diana Group Hotels have been financially affected by this outcome, as no payment has been made.
Nevertheless, we assure all guests who currently stay at Diana Palace via Thomas Cook, that they can still enjoy their holidays with us, without having to cover any further cost locally at the hotel and they will not be asked to leave the hotel.

The management of Diana Group Hotels decided to act ethically for their guests who have been impacted by TC collapse and will not require any payment for their current stay. The cost of their holidays will be covered by the hotel itself.

For those who would like to support Zakynthos and our family hotels and staff in the future, we suggest you wait until the flight prices will stabilize.

Diana Group Hotels will be back to you with upcoming offers on our official website and social media for season 2020, giving you flexibility in your booking options against the upcoming Monopoly of Tour operators that will dominate the market very soon.

Note: For further information on the situation please visit thomascook.caa.co.uk . There is also a dedicated phone line: 0300 303 2800 from the UK, and +44 1753 330330 from overseas.

We thank you all for your messages and support”.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024