Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑυξημένα κόστη και μικρότερη επιβατική ζήτηση μειώνουν τα κέρδη των αεροπορικών το 2019
Αεροπορικά Θέματα

Αυξημένα κόστη και μικρότερη επιβατική ζήτηση μειώνουν τα κέρδη των αεροπορικών το 2019

Μεγάλο βάρος δίνει η IATA στην ενθάρρυνση των κρατών-μελών του International Civil Aviation Organization (ICAO) να στηρίξουν την προσπάθεια της αεροπορικής βιομηχανίας για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής – συγκεκριμένα με το Σχέδιο Αντιστάθμισης και Μείωσης Διοξειδίου του Άνθρακα για τη Διεθνή Αεροπορία (CORSIA).

Η IATA, με ανακοίνωση της, ενθαρρύνει τα κράτη μέλη του ICAO να στηρίξουν την προσπάθεια για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής, και συγκεκριμένα το σύστημα αντιστάθμισης και μείωσης άνθρακα για τη διεθνή αεροπορία (CORSIA). Σε αυτή την κίνηση η ΙΑΤΑ βασίζει το μεγαλύτερο μέρος των ελπίδων της.

Τα κέρδη θα μειωθούν στα 28 δισεκατομμύρια δολάρια το 2019 από τα 30 δισεκατομμύρια δολάρια πέρυσι, προβλέπει ο γενικός διευθυντής της IATA Alexandre de Juniac. “Η τάση είναι περισσότερο στην επικράτηση των μειώσεων και όχι σε αυξήσεις”, λέει ο de Juniac. “Μια μεγάλη αβεβαιότητα είναι η τιμή του πετρελαίου”, τόνισε σε ανακοίνωση του κατά τη διάρκεια της 40ης Συνέλευσης του ICAO, Διεθνούς Οργανισμού Πολιτικής Αεροπορίας, που έγινε στο Μόντρεαλ.

Πριν από τρία χρόνια, τα κράτη μέλη του ICAO συμφώνησαν να εφαρμόσουν την CORSIA, η οποία αποτελεί πρόγραμμα μετριασμού των εκπομπών των ρίπων για τη αεροπορική βιομηχανία. Κατά τη διάρκεια της 40ής Συνέλευσης, η ΙΑΤΑ πιέζει τα κράτη να επιβεβαιώσουν τη δέσμευσή τους να «παραμείνουν πιστή στην αρχή ότι οι διεθνείς εκπομπές ρίπων της αεροπορίας θα πρέπει να υπολογίζονται μόνο μία φορά, χωρίς επικαλύψεις».

Αυτό έρχεται σε αντίθεση με την ΕΕ και αρκετές ευρωπαϊκές χώρες, οι οποίες επιδιώκουν να εφαρμόσουν τις δικές τους πολιτικές που βασίζονται στην αγορά για τη μείωση του άνθρακα από τον κλάδο εκτός από την CORSIA, το σύστημα εμπορίας εκπομπών.

Ο De Juniac προειδοποιεί ότι οι προσπάθειες αυτές θέτουν σε κίνδυνο την υπονόμευση του σχεδίου: «Η δύναμη της CORSIA είναι ότι πρέπει να εφαρμόζεται παντού με τον ίδιο τρόπο … Εάν τα κράτη λάβουν μονομερή μέτρα … θα αποσυντονίσουν το πρόγραμμα», τόνισε.

Αυτό είναι ένα ενιαίο πρόγραμμα. Θα πρέπει να συμμορφωθούμε με αυτό το ενιαίο πρόγραμμα.“, είπε χαρακτηριστικά. Ο De Juniac επίσης τόνισε ότι η αεροπορία έχει ήδη κάνει μεγάλες προσπάθειες για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής.

Έχοντας φέρει τα πρώτα μέτρα για την καταπολέμηση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα πριν από περίπου 10 χρόνια, η αεροπορία σημειώνει μεγαλύτερη πρόοδο από ό,τι αναμενόταν. Αν και οι συνολικές εκπομπές αυξάνονται, σημειώνει ότι ανά επιβάτη έχουν πέσει κατά 3-4%, έναντι αναμενόμενου επιπέδου 1-2%.

Η IATA ελπίζει ότι μέχρι το 2050, οι αεροπορικές εταιρείες θα εκπέμπουν μόνο το ήμισυ του άνθρακα που εξέπεμψαν το 2011.

 
Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024