Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Ξενοδοχία

Αλ. Βασιλικός: "Πολύ μεγάλος ο βαθμός εξάρτησης από τους TOs"

Βίκυ Καραντζαβέλου - 02 October 2019, 11:17

Αν και γίνονται προσπάθειες και να εκπαιδευθούν οι ξενοδόχοι και να αλλάξει το μοντέλο εξάρτησης από μεγάλους Tour Operators, κάτι τέτοιο φαίνεται ιδιαίτερα δύσκολο και σίγουρα δεν αποτελεί μόνο ελληνικό φαινόμενο.


Ύστερα από την επιχείρηση επαναπατρισμού των πελατών της Thomas Cook, που σύμφωνα με τον πρόεδρο του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΞΕΕ) κ. Αλέξανδρο Βασιλικό πήγε πάρα πολύ καλά, η επόμενη πρόσεγγιση είναι η επαφή με εξειδικευμένα νομικά γραφεία, που θα μελετήσουν τις δυνατότητες αφενός μεν του τι ισχύει στο αγγλικό δίκαιο και στα δίκαια που αφορούν σε πτωχεύσεις και τις διαδικασίες αυτών, και αφετέρου, κυρίως ποιες ομαδοποιημένες ενέργειες μπορούν να γίνουν και σε τι βαθμό μπορούν αυτές να αποδώσουν, δηλαδή τι μπορούν να πάρουν πισω οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις από τη “χασούρα”.

Σε επίκαιρη ερώτηση του TravelDailyNews χθες προς τον πρόεδρο του ΞΕΕ κ. Αλέξανδρο Βασιλικό, για το πως και πότε θα ληφθούν κάποια μέτρα για να “θωρακιστούν’ τα ελληνικά ξενοδοχεία και γενικότερα ο ελληνικός τουρισμός από την εξάρτηση από τους Tour Operators, ο πρόεδρος του ΞΕΕ απάντησε: ”Προφανώς και γίνονται προσπάθειες και να εκπαιδευθεί ο κόσμος και να αλλάξει το μοντέλο. Όμως, πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι δεν είμαστε οι μόνοι. Αυτό δεν είναι ένα ελληνικό φαινόμενο - πιθανόν σε άλλες χώρες να είναι πιο έντονο το φαινόμενο από πλευράς επιπτώσεων από ό,τι στην Ελλάδα, πράγμα που σημαίνει ότι σίγουρα, καταρχάς, έχουν γίνει κινήσεις. Ως προς το αν το περιμέναμε ή όχι, η απάντηση είναι και ναι και όχι. Θυμίζω ότι δέκα μέρες πριν είχε ανακοινωθεί η χρηματοδότηση της Thomas Cook με 900 εκατομμύρια”.



Ο πρόεδρος του ΞΕΕ υπογράμμισε ακόμη: ”Σε κάθε περίπτωση και για να μην έχουμε την αίσθηση ότι ο ξενοδόχος κάθεται μπροστά από μια δυνητική “πασαρέλα” και επιλέγει πελάτες, δεν είναι έτσι τα πράγματα... Η τουριστική ζήτηση διαμορφώνεται από συγκεκριμένους οργανισμούς, είτε αυτοί είναι online είτε offline, είτε είναι παραδοσιακοί κ.ο.κ., υπάρχουν πάρα πολλοί ‘δρόμοι’. Είναι προφανώς στο χέρι του κάθε ξενοδόχου, σε κάποιο βαθμό, να λάβει τα μέτρα του, αλλά παράλληλα με αυτό υπάρχει ένας πολύ μεγάλος βαθμός εξάρτησης. Κι ο βαθμός αυτός εξάρτησης έχει να κάνει με το ποιος επενδύει καταρχάς να βάλει τα αεροπορικά. Μην ξεχνάμε ότι είμαστε σε μια χώρα όπου οι πελάτες έρχονται κατά 85% αεροπορικώς. Άρα αυτός που ελέγχει το αεροπορικό κομμάτι, θα ελέγχει και το ξενοδοχειακό, σε γενικές γραμμές. Συνεπώς, αν θέλεις να έχεις πρόσβαση στους πελάτες που έρχοναι στην Ελλάδα θα περάσεις από συγκεκριμένα κανάλια”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top