Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΗ ελληνική αγορά μεταξύ των 5 κορυφαίων σε συνεισφορά πωλήσεων στο δίκτυο της Alitalia
Αεροπορικές εταιρείες

Η ελληνική αγορά μεταξύ των 5 κορυφαίων σε συνεισφορά πωλήσεων στο δίκτυο της Alitalia

Το 2018 ο αριθμός των επιβατών της Alitalia από Αθήνα ξεπέρασε τους 400.000 και έως τον Αύγουστο του 2019 υπήρξε μία προοδευτική αύξηση 7% σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο (μη συμπεριλαμβανομένων των εποχικών πτήσεων της εταιρείας προς και από τη Ρόδο, το Ηράκλειο, τη Μύκονο, τη Θεσσαλονίκη κ.λπ.).

Ο κ. Γιώργος Αθανασίου, Country Manager της Alitalia για την Ελλάδα, το Ισραήλ, την Κύπρο και τη Μάλτα και η ομάδα του καλωσόρισαν τους συνεργάτες τους σε ένα “Summer Winter Breeze” cocktail πάρτι, την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου. Ο χώρος του Living Room Terrace στο Four Seasons Astir Palace Hotel στην Αθήνα άνοιξε τις πόρτες του για να υποδεχθεί τα στελέχη και την ομάδα της Alitalia, επαγγελματίες του κλάδου, ταξιδιωτικούς πράκτορες και δημοσιογράφους για μία βραδιά επαγγελματικής και κοινωνικής δικτύωσης.

Οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν ένα αυθεντικό Ιταλικό “Aperi-cena” με φόντο τη θέα της θάλασσας. Το μενού της δεξίωσης περιλάμβανε gourmet προτάσεις υπό την επιμέλεια του Ιταλού σεφ του ξενοδοχείου Four Seasons συνοδευόμενες από κρασί, Prosecco και cocktails.

Στο καλωσόρισμά του ο κ. Αθανασίου αναφέρθηκε στα νέα και τις αναπτυξιακές δράσεις της φετινής σεζόν. Ανακοίνωσε την επαναφορά των χειμερινών πτήσεων της Alitalia προς τις εξωτικές Μαλδίβες, τον Μαυρίκιο και την Αβάνα στα τέλη Οκτωβρίου, με ανταποκρίσεις από την Αθήνα μέσω του αεροδρομίου Fiumicino της Ρώμης και δεν παρέλειψε να αναφέρει τις ήδη υπάρχουσες ετήσιες πτήσεις με προορισμό το Μαϊάμι, το Ρίο ντε Τζανέιρο, το Σάο Πάολο, το Γιοχάνεσμπουργκ, το Σαντιάγο Χιλής και πολλές άλλες πόλεις.

Στη συνέχεια επισήμανε πως έπειτα από μία πολύ επιτυχημένη σεζόν 2018-2019, η εταιρεία δίνει έμφαση στην επανεκκίνηση των πτήσεων για  Μάλε στις Μαλδίβες με 4 εβδομαδιαίες πτήσεις και αναχωρήσεις από το αεροδρόμιο Fiumicino της Ρώμης και το αεροδρόμιο Malpensa του Μιλάνου, για Μαυρίκιο με τρεις εβδομαδιαίες πτήσεις και για Αβάνα με δύο πτήσεις την εβδομάδα.

Επίσης σημείωσε ότι μετά την ιταλική αγορά, η ελληνική αγορά συγκαταλέγεται μεταξύ των 5 κορυφαίων αγορών σε συνεισφορά πωλήσεων στο σύνολο του δικτύου της Alitalia και ειδικά στο δρομολόγιο Ρώμη – Αβάνα είναι η πρώτη αγορά σε συνεισφορά (μετά την Ιταλία), γεγονός που δείχνει  την μεγάλη προτίμηση του ελληνικού κοινού στις υπηρεσίες της.

Ο Country Manager της Alitalia προχώρησε και στην παρουσίαση της νέας B2B πλατφόρμας της εταιρείας γνωστή ως “Alitalia Connect”, μέσω της οποίας οι συνεργάτες της θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνονται για τα νέα και τις επιδόσεις της Alitalia ενώ παράλληλα θα μπορούν να πραγματοποιούν ad hoc ομαδικές κρατήσεις σε πραγματικό χρόνο. Επίσης, αποκάλυψε πως το 2018 ο αριθμός των επιβατών της Alitalia από Αθήνα ξεπέρασε τους 400.000 και έως τον Αύγουστο του 2019 υπήρξε μία προοδευτική αύξηση της τάξεως του 7% σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο (μη συμπεριλαμβανομένων των εποχικών πτήσεων της εταιρείας προς και από τη Ρόδο, το Ηράκλειο, τη Μύκονο, τη Θεσσαλονίκη κ.λπ.).

Κλείνοντας τον λόγο του, ευχαρίστησε τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών για τη συνδιοργάνωση της βραδιάς, τονίζοντας τις σημαντικές διακρίσεις που έχει λάβει από την αρχή της λειτουργίας του με συνολικά 18 διεθνή βραβεία υπεροχής, ανάμεσά τους και για τον “Καλύτερο Ευρωπαϊκό Αερολιμένα” (στην κατηγορία των 20 εκατ. επιβατών).

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024