Τελευταία νέα
ΑρχικήΕιδήσειςAIT Expo: Διεθνείς συμμετοχές εκθετών, επέκταση του προγράμματος Hosted Buyers
Εκθέσεις

AIT Expo: Διεθνείς συμμετοχές εκθετών, επέκταση του προγράμματος Hosted Buyers

Μετά την κατάρρευση της Thomas Cook και των θυγατρικών της, οι συναντήσεις Β2Β Meetings είναι ακόμη πιο σημαντικές, καθώς στην έκθεση θα συμμετάσχουν πολλοί Tour Operators που διαθέτουν charter πτήσεις για πολλές περιοχές της Ελλάδας.

H Διεθνής Έκθεση Τουρισμού της Αθήνας διοργανώνεται εδώ και 6 χρόνια από την εταιρεία Leadertech και είναι εστιασμένη στον εισερχόμενο τουρισμό. Η ελκυστικότητα της Ελλάδας, τα τελευταία χρόνια σαν προορισμός και οι αυξανόμενες ζητήσεις διεθνώς έφεραν στην Ελλάδα περισσότερα από 32.000.000 τουρίστες και η έκθεση AIT Expo βρέθηκε στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος της ελληνικής τουριστικής αγοράς.

Η “καρδιά” της έκθεσης και το μεγάλο ενδιαφέρον της επικεντρώνεται στα Β2Β Meetings που πραγματοποιούνται, κάθε χρόνο, μεταξύ των Hosted Buyers και των εκθετών της. Ειδικά τώρα, μετά την κατάρρευση της Thomas Cook και των θυγατρικών της, αυτές οι συναντήσεις, είναι ακόμη πιο σημαντικές, καθώς στην έκθεση θα συμμετάσχουν πολλοί Tour Operators που διαθέτουν charter πτήσεις για πολλές περιοχές της Ελλάδας.

Οι εκθέτες που έχουν εμπιστευτεί την AIT Expo ξεπερνούν τους 1800 και προέρχονται από όλους τους κλάδους τουρισμού, όπως ξενοδοχεία, Luxury Resorts & Villas, καταλύματα, εταιρείες Yachting, Sailing, Wedding Planners, PCO’s και DMC’s επιχειρήσεις, On line Travel Agencies, εταιρείες Management, κ.λπ.

Συνεχίζοντας δυναμικά και το 2019, η έκθεση κάνει πλέον άνοιγμα και καταφέρνει να προσελκύσει εκθέτες, όχι μόνο από την Ελλάδα, αλλά και από το εξωτερικό. Η Αθήνα έχει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, καθώς μετατρέπεται σιγά-σιγά σε κόμβο για τον εισερχόμενο τουρισμό από τις long haul αγορές. Είναι γεγονός ότι οι ταξιδιώτες από αυτές τις αγορές επιθυμούν να επισκέπτονται περισσότερες από μία χώρες σε κάθε ταξίδι τους, επομένως οι Travel Agents των χωρών αυτών που συμμετέχουν στην Έκθεση, σαν Hosted Buyers, έχουν ανάγκη συνεργασίας με ελληνικά γραφεία εισερχόμενου τουρισμού και DMC’s για να προσφέρουν συνδυασμένα πακέτα. Καθώς η έκθεση καλύπτει αυτήν την ανάγκη και έχει αρχίσει να γίνεται ευρύτερα γνωστή στο εξωτερικό, τη φετινή χρονιά, συμμετέχουν κρατικοί οργανισμοί, Ταξιδιωτικά γραφεία και εταιρείες από το Ισραήλ, τη Σερβία, τη Βουλγαρία, την Κύπρο, την Αίγυπτο, την Ινδία, την Κίνα κ.ά.

Hosted Buyers από 50 χώρες
Τα τελευταία 5 χρόνια η έκθεση έχει φιλοξενήσει ως Hosted Buyers περισσότερες από 700 πολύ σημαντικές διεθνείς τουριστικές επιχειρήσεις από 60 και πλέον χώρες από τους κλάδους Leisure, Luxury και MICE, ενώ αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι ένα ποσοστό πάνω από 65% έχει προχωρήσει σε εμπορικές συμφωνίες με τους Εκθέτες.

Σχετικά με τους Hosted Buyers που συμμετέχουν στην έκθεση, επισημαίνεται ότι έχουν επιλεγεί εταιρείες που ήδη προωθούν την Ελλάδα ως προορισμό και επιθυμούν να εντάξουν και άλλους ελληνικούς προορισμούς στα προγράμματά τους, αλλά και εταιρείες που στρατηγικά θα εντάξουν την Ελλάδα στους προορισμούς που προωθούν και είναι ώριμες να το στηρίξουν.

Ένα μικρό δείγμα των Hosted Buyers που συμμετέχουν στην ΑΙΤΕ 2019: Grecos (Πολωνία), WTC (Ισραήλ), Intrerpid (Αυστραλία), G Adventures (Canada), Eden Viaggi (Ιταλία), Gate1 Travel (ΗΠΑ), Frosch Travel (ΗΠΑ), Oktopod (Σερβία), Berge & Meer (Γερμανία), Secret Escapes (Ην. Βασίλειο), TripAdvisor Experiences (διεθνής), Get Your Guide (Γερμανία), Gebeco (Γερμανία), Picasso Travel (ΗΠΑ), Expedia Tours (διεθνής), Atlas Kompass (Κροατία), Albatros (Σιγκαπούρη) και πολλά άλλα αξιόλογα γραφεία.

Η 6η Athens International Tourism Expo θα στηρίζει την ελληνική βιομηχανία MICE και το 2019. Με σειρά από ενέργειες και πρωτοβουλίες, στοχεύει στο να βοηθήσει περαιτέρω τις Ελληνικές εταιρίες PCO’s να προβληθούν στη διεθνή αγορά για την πραγματοποίηση περισσότερων Events στη χώρα μας.

Στα πλαίσια αυτά, η έκθεση δίνει πλέον μεγαλύτερο βάρος στον τομέα του MICE και ξεκίνησε συνεργασία με την γνωστή εταιρεία του εξωτερικού Evintra, αλλά και άλλες εξειδικευμένες εταιρίες του εξωτερικού για την προσέλκυση περισσότερων διεθνών διοργανωτών συνεδρίων για να συμμετάσχουν στα Β2Β meetings της έκθεσης.

Στη AIT Expo 2019, μεταξύ των Hosted Buyers, περιλαμβάνονται  και περίπου 50 PCO’s, εταιρείες και Αssociations που θα πραγματοποιήσουν Β2Β meetings με τους Εκθέτες έτσι ώστε να δημιουργήσουν νέες συνεργασίες με Έλληνες προμηθευτές του κλάδου του MICE.

Μεταξύ των κορυφαίων εταιρειών που συμμετέχουν είναι και οι εταιρείες Center of National Reserach of France (Γαλλία, κρατικός φορέας της Γαλλίας που εκπροσωπεί Ερευνητικά Κέντρα και μεταξύ αυτών και το CERN Ελβετίας), Ericsson (Ν. Ευρώπης), Casta Diva Events (Ιταλία), ESET (Ρωσία), TAMA Group (από τις μεγαλύτερες εταιρείες MICE της ΝΑ Ασίας), Platinum Services (Ιταλία), Tour Passion (Γαλλία) και πολλές άλλες.

Επίσης η διοργάνωση της έκθεσης δίνει βαρύτητα και στην ελληνική αγορά, συνεργάζεται στενά με το περιοδικό “SYNEDRIO” και στοχεύει, μέσω ειδικού προγράμματος προβολής, στο να επισκεφθούν την έκθεση στελέχη εταιριών που διοργανώνουν Συνέδρια και Events όπως φαρμακευτικές, ιατρικές και ασφαλιστικές εταιρείες, καθώς και εταιρίες Τηλεπικοινωνιών, Τροφίμων κ.λ.π.

Παράλληλες εκδηλώσεις
Τέλος, στα πλαίσια της έκθεσης θα υπάρξουν και ενδιαφέρουσες ημερίδες με πολύ αξιόλογους ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό οι οποίοι θα αναλύσουν τις επερχόμενες τάσεις και εξελίξεις στον τουρισμό.

Ενδεικτικά, στην ημερίδα για τους ξενοδόχους, ο Stephan Merkenhof της GBR Consulting θα αναλύσει την τάση του silver hair τουρισμού, o κ. Πανταζής Πάστρας της εταιρείας Toposophy θα επικεντρωθεί στο destination marketing και τις τάσεις στις νεότερες γενιές ταξιδιωτών, ενώ ο Reinhard Gangelmayer της GIATA, της μεγαλύτερης εταιρείας του χώρου του online b2b, θα αναλύσει τις δυνατότητες διείσδυσης των ξενοδοχείων στην παγκόσμια αγορά των travel agents και Tour Operators.

Στην ημερίδα για τα τουριστικά γραφεία θα υπάρξει και ένα πάνελ με τις μεγαλύτερες παγκοσμίως πλατφόρμες για εκδρομές/δραστηριότητες, TripAdvisor Experiences, Expedia Tours και GetyourGuide, ενώ στην ημερίδα για την βιομηχανία των events (MICE) θα μιλήσουν εκπρόσωποι γραφείων και οργανισμών του εξωτερικού, όπως HelmsBriscoe κ.ά. και θα αναλύσουν τα κριτήρια επιλογής ενός προορισμού για τη φιλοξενία των Events τους.

Το School of Tourism & Culinary Arts του ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ, αποκλειστικός χορηγός της έκθεσης με τους ταλαντούχους σπουδαστές του των ειδικοτήτων του Τομέα Τουρισμού & Επισιτισμού θα δώσουν το στίγμα τους, και θα επιμεληθούν και πάλι τα γεύματα όλων των Hosted Buyers οργανώνοντας αυτήν τη φορά ένα Open Kitchen Live Cooking, ώστε να έχουν όλοι οι συμμετέχοντες την ευκαιρία να παρακολουθούν ζωντανά τη δημιουργική διαδικασία της παρασκευής των γευμάτων.       

Η Athens International Tourism expo πραγματοποιείται με την Αιγίδα των: Υπουργείο Τουρισμού, ΕΟΤ, Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, SETE, TEE, Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων & Φορέων Ναυτιλίας κ.ά.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024