Η τεράστια αυτή επέκταση θα δημιουργήσει θέσεις εργασίας για περισσότερους από 100 πιλότους και 200 άτομα ως πλήρωμα καμπίνας. Σε αυτές περιλαμβάνονται και θέσεις για πάνω από 50 πιλότους της Thomas Cook στην TUI Airways.
Η TUI ανακοίνωσε ότι πρόσθεσε επιπλέον 2 εκατ. θέσεις σε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς, όπως η Τουρκία, η Ελλάδα, οι Βαλεαρίδες, οι Κανάριες Νήσοι, η Αίγυπτος, το Μεξικό και η Φλόριντα, μετά την κατάρρευση του ανταγωνιστή της, Thomas Cook.
Θα προσφέρει επίσης περισσότερες αναχωρήσεις από περιφερειακά αεροδρόμια του Ην. Βασιλείου, όπως από Μάντσεστερ, Ντόνκαστερ, Σέφιλντ, Μπέρμιγχαμ, Νιουκάστλ και Γλασκώβη.
Η τεράστια αυτή επέκταση θα δημιουργήσει θέσεις εργασίας για περισσότερους από 100 πιλότους και 200 άτομα ως πλήρωμα καμπίνας. Σε αυτές περιλαμβάνονται και θέσεις για περισσότερους από 50 πιλότους της Thomas Cook στην TUI Airways (η Thomas Cook απασχολούσε περίπου 500 πιλότους συνολικά).
Η κίνηση, η οποία ακολουθεί την εξαγορά του συνόλου του λιανικού δικτύου της Thomas Cook από την Hays Travel, επικροτήθηκε από την ένωση των πιλότων BALPA. Ο γενικός γραμματέας της BALPA, Brian Strutton, δήλωσε: “Η BALPA συνεργάστηκε στενά με την TUI Airways για τα σχέδια επέκτασής της και είμαστε πραγματικά ευτυχείς που τόσες πολλές θέσεις εργασίες προορίζονται για τους πρώην πιλότους της Thomas Cook. Η BALPA τους υποστηρίζει με ικανοποίηση”.
Η κίνηση αυτή σηματοδοτεί μια τεράστια επέκταση για την TUI, η οποία έχει άδεια να μεταφέρει 5,5 εκατ. επιβάτες. Ήδη ο αριθμός αυτός είναι σημαντικά μεγαλύτερος από τον επόμενο μεγαλύτερο ανταγωνιστή της, την Jet2holidays, η οποία έχει άδεια να μεταφέρει 3,9 εκατομμύρια. Μετά την κατάρρευση της Thomas Cook, ο ΟΤΑ On the Beach είναι πλέον ο τρίτος μεγαλύτερος φορέας εκμετάλλευσης του Ηνωμένου Βασιλείου, αλλά με άδεια να μεταφέρει όμως μόνο 1,65 εκατ. κόσμο.
Ως TravelDailyNews, θεωρούμε ότι η κίνηση αυτή γιγαντοποιεί την TUI και μεγενθύνει ακόμη την εξάρτηση του ελληνικού τουρισμού από τους TOs, με δεδομένο ότι αναμένεται και η πτώση της Thomas Cook Nordic. Η ασφαλέστερη πορεία για τον ελληνικό τουρισμό θα ήταν η ανάπτυξη και η κάλυψη του κενού από εταιρείες Low Cost. Αυτό θα βοηθούσε στις ηλεκτρονικές και απευθείας πωλήσεις των ξενοδοχείων – κάτι που είναι και το τελικό ζητούμενο και στην απευθείας απεξάρτηση από τους μεγάλους TOs. Επειδή ο ελληνικός τουρισμός εξαρτάται απολύτως από το αεροπορικό εισιτήριιο και τη χαμηλή, όσον το δυνατόν, τιμή του, η θέση της Aegean Airlines είναι καθοριστική.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.