Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τουριστική πολιτική

Γ. Ρέτσος: Εμπλουτισμός του 'ήλιος & θάλασσα', αναζήτηση νέων καναλιών διανομής

Τατιάνα Ρόκου - 17 October 2019, 16:42

Κάλεσμα στους επιχειρηματίες του τουρισμού, ότι αυτή είναι η στιγμή να δράσουν πιο επιθετικά και να πάρουν ρίσκα απηύθυνε ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ, τονίζοντας ότι η Ελλάδα διαθέτει ένα μεγάλο 'ατού' έναντι των άλλων χωρών της Μεσογείου, τον παράγοντα 'άνθρωπο'.


Στην εισαγωγική συζήτηση κατά το ετήσιο συνέδριο του ΣΕΤΕ “Tourism in Transition: #someTHINKdifferent”, μεταξύ του παρουσιαστή και ιδρυτή της Intelligencr, Paul Papadimitriou και του προέδρου του Συνδέσμου, ο κ. Γιάννης Ρέτσος αναφέρθηκε στην προσπάθεια που πρέπει να γίνει για εμπλουτισμό του προϊόντος “ήλιος & θάλασσα” και πως θα αναζητηθούν νέα κανάλια, έτσι ώστε η ελληνική αγορά να είναι λιγότερο εκτεθειμένη στον κίνδυνο, όπως έγινε στην περίπτωση της πτώχευσης της Thomas Cook.



”Έχει γίνει πολύ κουβέντα για το βασικό μας προϊόν, το ‘ήλιος & θάλασσα’. Αυτό το προϊόν δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να το εγκαταλείψουμε και κανείς δε λέει να εγκαταληφθεί αυτό το προϊόν, γιατί ουσιαστικά αυτό έχουμε να πουλήσουμε και γι’αυτό μας ξέρει όλος ο κόσμος”, υπογράμμισε ο κ. Ρέτσος. ”Χρειάζεται όμως να το εμπλουτίσουμε. Το προϊόν αυτό μπορεί να αποτκήσει και πολλές άλλες διαστάσεις. Έχουμε εκπληκτικό πολιτιστικό απόθεμα, έχουμε μια πάρα πολύ καλή γαστρονομία, η οποία τα τελευταία χρόνια εξελίσσεται όλο και περισσότερο... Έχουμε όμως το σημαντικότερο στοιχείο, για το οποίο μας αναγνωρίζουν και μας επιβραβεύουν οι ξένοι επισκέπτες μας, τον άνθρωπο. Σε μια πρόσφατη μελέτη του Ινστιτούτου μας, διαπιστώσαμε ότι ανάμεσα σε όλες τις χώρες της Μεσογείου, ο παράγων ‘άνθρωπος’ ‘σκοράρει’ περισσότερο στον επισκέπτη, στην Ελλάδα, από ό,τι σε οποιαδήποτε άλλη χώρα. Αυτό σημαίνει ότι ο ξένος τουρίστας είναι πάρα πολύ ευχαριστημένος από την επαφή του με τον Έλληνα. Άρα λοιπόν αυτήν την εμπειρία πρέπει να την εμπλουτίσουμε, να την εσωματώσουμε στο βασικό μας προϊόν, το ‘ήλιος & θάλασσα’ για να πάμε στην επόμενη μέρα.

Αυτό προσπαθούμε να κάνουμε, να συνθέσουμε προϊόν. Η σύνθεση του προϊόντος, το τι θα βάλεις πάνω στο ράφι... Φανταστείτε ένα σούπερ μάρκετ, που να έχει άδεια ράφια και μόνο σε ένα ράφι ένα προϊόν. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί, όσο επιτυχημένο κι αν είναι αυτό το προϊόν, να πουληθεί. Πρέπει να βάλεις όσα περισσότερα προϊόντα πάνω στο ράφι και βέβαια να αναγνωρίσεις τις αγορές που μπορείς να απευθυνθείς, να τις στοχεύσεις και να προχωρήσεις”.



Ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ τόνισε ακόμη: ”Πρέπει να διαχωρίσουμε λίγο τον τουρισμό και τον κόσμο του τουρισμού από τη γενικότερη κρίση. Η Ελλάδα πέρασε -και περνάει ακόμη- δέκα πάρα πολύ δύσκολα χρόνια κρίσης, στα οποία όμως ο τουρισμός διαφοροποιήθηκε και αποτέλεσε ίσως και το μοναδικό παράδειγμα επιτυχίας της χώρας αυτά τα χρόνια της κρίσης. Εκείνο λοιπόν που λέω είναι ότι πρέπει, όλοι εμείς που δραστηριοποιούμαστε στον τουρισμό, να δούμε πόσο ξεχωρίσαμε και σε ποιο σημείο έχουμε φτάσει σήμερα, να ξεπεράσουμε φοβίες, να προχωρήσουμε πιο επιθετικά και να πάρουμε ρίσκα, να δημιουργήσουμε καινούργια προϊόντα, πρέπει να φύγουμε από τη λογική π.χ. ότι ‘το όποιο κέρδος, αν είμαι ξενοδόχος πρέπει να το επενδύσω για να χτίσω καινούργια δωμάτια’ και ότι αν πάρουμε αυτό το ρίσκο είμαι σίγουρος ότι αυτήν τη στιγμή έχουμε πολύ μεγάλες πιθανότητες να επιτύχουμε. Πρέπει να εστιάσουμε στο πόσο δυναμικός είναι αυτός ο τομέας και να λειτουργήσουμε πιο επιθετικά”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top