Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικές ΕταιρίεςΑντιδρούν οι εργαζόμενοι στην κατάργηση δρομολογίων της Ολυμπιακής Αεροπλοΐας

Αντιδρούν οι εργαζόμενοι στην κατάργηση δρομολογίων της Ολυμπιακής Αεροπλοΐας

Ακόμα και την λύση των δικαστηρίων της Θεσσαλονίκης και την προσφυγή στην Ευρωπαϊκή Ένωση επικαλέσθηκαν οι εργαζόμενοι στην Ολυμπιακή Αεροπλοΐα, με στόχο να ανακληθεί η απόφαση περικοπής δρομολογίων της εταιρίας […]

Ακόμα και την λύση των δικαστηρίων της Θεσσαλονίκης και την προσφυγή στην Ευρωπαϊκή Ένωση επικαλέσθηκαν οι εργαζόμενοι στην Ολυμπιακή Αεροπλοΐα<.><...>, με στόχο να ανακληθεί η απόφαση περικοπής δρομολογίων της εταιρίας προς τη Δυτική Ευρώπη.

Σε λίγες μέρες, όπως ειπώθηκε σε συνέντευξη τύπου στη Θεσσαλονίκη, θα γίνει στις Βρυξέλλες καταγγελία της Ένωσης Συνοδών και Φροντιστών της Ολυμπιακής Αεροπλοΐας, όπως και μηνυτήρια αναφορά κατά του πρόεδρου της Ολυμπιακής Αεροπορίας, Διονύση Καλόφωνου, για παράβαση καθήκοντος.

Σύμφωνα με δηλώσεις, οι κινητοποιήσεις των εργαζομένων δεν θα αναλωθούν σε επίπεδο καταγγελιών και μηνύσεων, αφού το Σωματείο Ιπτάμενων Φροντιστών και Συνοδών δεν αποκλείεται να προχωρήσει ακόμη και σε επίσχεση εργασίας, στην περίπτωση που εξαντληθούν όλα τα περιθώρια διαπραγματεύσεων.

"Εάν εξαντλήσουμε όλα τα περιθώρια, δεν αποκλείεται να φτάσουμε στο σημείο που 'δεν θα πετάει ούτε η Αθήνα, εάν δεν πετάει η Θεσσαλονίκη'. Μπορεί να προχωρήσουμε ακόμη και σε επίσχεση εργασίας", είπε χαρακτηριστικά ο γραμματέας του Σωματείου, κ. Ευστάθιος Νικολούζος, στη διάρκεια της συνέντευξης τύπου στη Θεσσαλονίκη.

Όπως ανακοίνωσε ο πρόεδρος του Σωματείου των ιπτάμενων χειριστών κ. Παντελής Κουφλής οι γνωστές τρίωρες κινητοποιήσεις θα ξεκινήσουν τη μεθεπόμενη Παρασκευή, όπως και κυλιόμενες στάσεις εργασίας, οι οποίες θα ξεκινήσουν από τις 5 Απριλίου.

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος του Επιχειρησιακού Σωματείου Εργαζομένων της Ολυμπιακής Αεροπλοΐας, κ. Γεώργιος Καραγκούνης, ζητώντας την άμεση επαναφορά των δρομολογίων, τόνισε ότι το μέλλον της εταιρίας είναι συνυφασμένο με την πόλη της Θεσσαλονίκης.

"Είναι ανήκουστο να περικόπτονται τα δρομολόγια της Ολυμπιακής Αεροπλοΐας από Θεσσαλονίκη προς το Άμστερνταμ, τις Βρυξέλλες και το Παρίσι, τη στιγμή που η πόλη θα φιλοξενήσει τη Σύνοδο Κορυφής του 2003, αλλά και την πολυδιαφημισμένη παγκόσμια έκθεση ΕΧΡΟ", τόνισε και εξέφρασε την πεποίθηση ότι, με αυτή την απόφαση, η Ολυμπιακή Αεροπορία<.> καταποντίζει τη Θεσσαλονίκη και τη φέρνει ξανά σε δεύτερη μοίρα, ενώ οδηγεί σε μαρασμό και την Αεροπλοΐα, επηρεάζοντας δυσμενώς και τους εργαζομένους σε αυτή.

Η απόφαση του προέδρου Καλόφωνου, βάσει της οποίας οι περικοπές εντάσσονται στην προσπάθεια για "ορθολογικότερη αξιοποίηση των αεροσκαφών, αφού οι συγκεκριμένες πτήσεις παρουσιάζουν χαμηλή πληρότητα κατά τους χειμερινούς μήνες", κατά την γνώμη των εργαζομένων δεν ευσταθεί γιατί η επιβατική κίνηση αυτών των δρομολογίων ήταν πολύ αυξημένη.

Τα στοιχεία που παρέθεσαν οι εργαζόμενοι προέρχονται από τα επίσημα στοιχεία της εταιρίας, βάσει των οποίων κατά το έτος 2001 τα ποσοστά πληρότητας ήταν υψηλά στα δρομολόγια που συνδέουν τη Θεσσαλονίκη με τις εξής πόλεις: με τη Στουτγάρδη (72,96%), το Μόναχο (60,09%), το Βερολίνο (69,32%), το Άμστερνταμ (60,12%), το Παρίσι (55,31%), τις Βρυξέλλες (58,74%) και το Λονδίνο (89,85%).

Μάλιστα, ακόμη και κατά τον Νοέμβριο, που είναι σχετικά "νεκρός" μήνας, όσον αφορά την επιβατική κίνηση, τα ποσοστά πληρότητας στα δρομολόγια της Ολυμπιακής Αεροπλοΐας από και προς Θεσσαλονίκη παρέμειναν σχετικά υψηλά, σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε η πρόεδρος της Ένωσης Φροντιστών και Συνοδών της εταιρίας, κ. Γεωργία Νταή.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024