Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Αεροπορικές εταιρείες

'SWISS Celebrates Perfection' με μια νέα, 'ατελή' διαφημιστική καμπάνια

Βίκυ Καραντζαβέλου - 11 November 2019, 11:16

Πέρα από την καμπάνια σε Facebook, Instagram και Youtube, η SWISS 'τρέχει' στην Ελλάδα και μια σειρά από δράσεις που έχουν προσαρμοστεί για να διαδώσουν τα μηνύματά της σε ακόμη περισσότερο κόσμο στην τοπική αγορά. Πιο συγκεκριμένα, πραγματοποιείται μια ιδιαίτερα πρωτότυπη δράση σε δυο Escape Rooms στην Αθήνα, ενώ παράλληλα είναι σε εξέλιξη και ραδιοφωνική καμπάνια και διαγωνισμός με έπαθλο ένα 'Τέλειο ταξίδι στην Ελβετία' για δυο τυχερούς.


Για να γιορτάσει την Ελβετική κληρονομιά που πρεσβεύει την τελειότητα και την προσοχή στη λεπτομέρεια, η SWISS λανσάρει μια καμπάνια στα social media, με “εξοργιστικά” βίντεο, που στόχο έχουν να προκαλέσουν δημιουργικά όσους μοιράζονται το πάθος της εταιρείας για την τελειότητα. Στην Ελλάδα επίσης η εταιρεία “τρέχει” προσαρμοσμένη καμπάνια με ειδικά σχεδιασμένα Escape Rooms, ραδιοφωνικά σποτ και διαγωνισμό με δώρο ένα ταξίδι στην Ελβετία.

Τα ελκυστικά διαφημιστικά βίντεο δείχνουν μια σειρά από άψογα σενάρια να τελειώνουν όλα με έναν όχι και τόσο τέλειο τρόπο: μια τούρτα κόβεται σε κομμάτια με τον λάθος τρόπο, μια πρίζα έχει στερεωθεί στραβά στον τοίχο, ένα πλακάκι έχει ένα τελείως διαφορετικό σχέδιο από τα υπόλοιπα και τα ίδια χρωματικά βιβλία έχουν ταξινομηθεί με τελείως λάθος σειρά. Αυτές οι ατέλειες μπορεί να μην είναι τόσο σημαντικές σε μερικούς ανθρώπους, αλλά σίγουρα κεντρίζουν την προσοχή αυτών που επιζητούν την τελειότητα.

Πέρα από την ευρηματικότητά της, η καμπάνια της SWISS, η οποία λέγεται “SWISS Celebrates Perfection”, έρχεται να ενισχύσει την μακρόχρονη εταιρική στρατηγική της SWISS που έχει σαν σκοπό να μεγιστοποιήσει τη φινέτσα και την τελειότητα, χαρακτηριστικά που κυριαρχούν στην ελβετική κουλτούρα.

Πέρα από αυτή την καμπάνια σε Facebook, Instagram και Youtube, η SWISS “τρέχει” επίσης στην Ελλάδα μια σειρά από δράσεις που έχουν προσαρμοστεί για να διαδώσουν τα μηνύματά της σε ακόμη περισσότερο κόσμο στην τοπική αγορά. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία πραγματοποιεί μια ιδιαίτερα πρωτότυπη δράση σε δυο Escape Rooms στην Αθήνα, όπου οι συμμετέχοντες θα πρέπει να λύσουν διάφορους γρίφους και να εντοπίσουν τις ατέλειες για να ολοκληρώσουν το παιχνίδι και να κερδίσουν αεροπορικά εισιτήρια και όμορφα branded δώρα, ενώ παράλληλα είναι σε εξέλιξη και ραδιοφωνική καμπάνια και διαγωνισμός με έπαθλο ένα “Τέλειο ταξίδι στην Ελβετία” για δυο τυχερούς σε Λάμψη 92,3 και Athens DJ 95,2FM.

”Η προσοχή στις λεπτομέρειες, που κάνουν τη διαφορά, ήταν πάντα ένα βασικό χαρακτηριστικό του DNA της SWISS. Ως η Αεροπορική Εταιρεία της Ελβετίας, αποστολή μας να είναι να τιμήσουμε την κουλτούρα μας. Γνωρίζοντας ότι μοιραζόμαστε αυτόν τον τρόπο σκέψης με πολλούς άλλους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, νιώσαμε ότι ήρθε η ώρα να δημιουργήσουμε κάτι που θα κινήσει το ενδιαφέρον ανθρώπων που παθιάζονται με την τελειότητα, αλλά με έναν αρκετά διασκεδαστικό τρόπο” σχολιάζει η Kristina Öström, Director Marketing EMEA στον Όμιλο Lufthansa.




|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top