Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Προώθηση προορισμού

Προβολή νέων ελληνικών προορισμών για εναλλακτικό τουρισμό στην Travel News Market 2019 της Στοκχόλμης

Τατιάνα Ρόκου - 11 November 2019, 15:44

Η συγκεκριμένη B2B εκδήλωση προσελκύει πάνω από 2.000 επαγγελματίες του κλάδου (τουριστικά γραφεία, αεροπορικές εταιρείες, Τ.Οs, Experts, Buyers κ.ά.), αλλά και εκπροσώπους των ΜΜΕ, που αναζητούν νέους προορισμούς και νέα τουριστικά προϊόντα των δημοφιλέστερων για τους Σκανδιναβούς προορισμών.


Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η συμμετοχή της Υπηρεσίας ΕΟΤ Σκανδιναβίας ως χορηγού / partner στην Β2Β εκδήλωση Travel News Market 2019, που πραγματοποιήθηκε στις 7 Νοεμβρίου σε κεντρικό ξενοδοχείο της Στοκχόλμης. Από τον Σεπτέμβριο του 2019 και στο πλαίσιο της εθνικής στρατηγικής για την προβολή της Ελλάδας ως προορισμού για 365 ημέρες το χρόνο, η Υπηρεσία ΕΟΤ Σκανδιναβίας υλοποιεί εκτεταμένο online και offline διαφημιστικό πρόγραμμα σε όλες τις χώρες ευθύνης της, σημαντικό τμήμα του οποίου αφορά στην αγορά της Σουηδίας, με στόχο την ενίσχυση των προκρατήσεων για το 2020, αλλά και την προβολή νέων ελληνικών προορισμών για εναλλακτικό-θεματικό τουρισμό.


Στιγμιότυπο από τη μικρή δεξίωση (mingling) που δόθηκε στο ελληνικό περίπτερο, με τη συμμετοχή τουριστικών στελεχών και δημοσιογράφων της Σουηδίας, στο πλαίσιο της εκδήλωσης.

Η συγκεκριμένη B2B εκδήλωση, στην οποία ο ΕΟΤ συμμετείχε φέτος για τρίτη χρονιά, προσελκύει πάνω από 2.000 επαγγελματίες του κλάδου (τουριστικά γραφεία, αεροπορικές εταιρείες, Τ.Οs, Experts, Buyers κ.ά.), αλλά και εκπροσώπους των ΜΜΕ, που αναζητούν νέους προορισμούς και νέα τουριστικά προϊόντα των δημοφιλέστερων για τους Σκανδιναβούς προορισμών, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας. Στη φετινή διοργάνωση έλαβαν μέρος πάνω από 220 εκθέτες (εθνικοί οργανισμοί τουρισμού, αεροπορικές εταιρείες κ.ά.), ενώ η εκδήλωση τελούσε υπό την αιγίδα του ANTOR (Association of National Tourism Organizations) Σουηδίας.


Ο αναπλ. προϊστάμενος της Υπηρεσίας ΕΟΤ Σκανδιναβίας, κ. Π. Μούρμας, με τα στελέχη της Υπηρεσίας κ. Π. Καμάρη (αριστερά), και V. Ryumina, στο ελληνικό περίπτερο.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ο αναπληρωτής προϊστάμενος της Υπηρεσίας ΕΟΤ Σκανδιναβίας, κ. Παύλος Μούρμας, πραγματοποίησε Β2Β συναντήσεις με εκπροσώπους των TOs TUI, Ving, Tema Reso και Trawell, καθώς και με νέους συνεργάτες όπως τα πρακτορεία Prima Travel (Hiking & Biking), Stena Line Group, Signature Resor, Travel Beyond και GoingStyle (Luxury Tourism), όπου συζητήθηκαν οι προοπτικές συνεργασίας και ένταξης νέων ελληνικών προορισμών στα προγράμματα τους καθώς και τη συμμετοχή τους σε ταξίδι εξοικείωσης (fam trip) στην Ελλάδα εντός του 2020.





Στη φωτογραφία, στιγμιότυπο από την προβολή του πολυβραβευμένου βίντεο του ΕΟΤ “Greece a 365 days destination” κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης Travel News Market 2019.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top