Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τάσεις

Αύξηση των συνεργαζόμενων ξενοδοχείων με την Jet2holidays σε 67 στη Χαλκιδική

Τατιάνα Ρόκου - 12 November 2019, 12:49

Οι παραλίες της Χαλκιδικής, το νέο δίκτυο μονοπατιών Halkidiki Routes, οι θαλάσσιες δραστηριότητες, ο τουρισμός πολυτελείας και η γαστρονομία είναι αυτά κυρίως που κέντρισαν το ενδιαφέρον των τουριστικών πρακτόρων στη φετινή World Travel Market.


Τα μηνύματα από τη World Travel Market 2019 είναι θετικά για την Ελλάδα και ενθαρρυντικά και για τη Χαλκιδική. Φέτος η έκθεση είχε ιδιαίτερη σημασία λόγω του Brexit και της κατάρρευσης της Thomas Cook. Ήταν πολύ σημαντικό ότι οι Βρετανοί εύκολα προσπέρασαν την κατάρρευση του τουριστικού αυτού κολοσσού, σε αντίθεση με τους Γερμανούς, οι οποίοι ακόμη βιώνουν το σοκ της χρεοκοπίας. Τα μέλη της αποστολής της Χαλκιδικής είδαν διεθνείς οργανισμούς, τους μεγάλους Tour Operators, αλλά και μικρότερες εταιρείες να ζητούν πληροφορίες και να εκφράζουν την απόφασή τους να δουλέψουν με τουριστικούς επαγγελματίες από τη Χαλκιδική.

Οι παραλίες της, το νέο δίκτυο μονοπατιών Halkidiki Routes, οι θαλάσσιες δραστηριότητες, ο τουρισμός πολυτελείας και η γαστρονομία είναι αυτά κυρίως που κέντρισαν το ενδιαφέρον των πρακτόρων.

Χωρίς ιδιαίτερες απώλειες βαίνουν οι προκρατήσεις από την αγγλική αγορά προς τη Χαλκιδική σε σχέση με την περσινή χρονιά, σύμφωνα με τα στελέχη της Jet2 Holidays, τα οποία συναντήθηκαν με τον γενικό διευθυντή, κ. Γιώργο Μπρουτζά και τη Marketing Manager του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής, κα Τάνια Ακριτίδου την πρώτη μέρα της έκθεσης. Ο Jakob Bramley, Airports & Tourism Organisations Manager της Jet2.com και Jet2holidays δήλωσε πολύ ικανοποιημένος από την περυσινή χρονιά και σημείωσε πως το 2020 θα προσφέρουν περισσότερα δωμάτια κατά 7% αυξάνοντας τον αριθμό των συνεργαζόμενων ξενοδοχείων σε 67 στο νομό. Για το λόγο αυτό, ο ΤΟΧ σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας θα συνεχίσει και φέτος την κοινή καμπάνια με την Jet2holidays, προβάλλοντας και ενισχύοντας την εικόνα της Χαλκιδικής μέσα και από τα δικά τους κανάλια.

Το ίδιο ικανοποιημένος δηλώνει και ο μεγαλύτερος Tour Operator της Ιρλανδίας, Sunway, που ξεκίνησε πέρυσι για πρώτη φορά το πρόγραμμα του στη Χαλκιδική. Παρ’όλο που ο προορισμός είναι σχεδόν άγνωστος στην ιρλανδική αγορά, τα πήγε καλά για πρώτη χρονιά (800 πακέτα σε 20 συνεργαζόμενα ξενοδοχεία) και θεωρούν ότι με λίγο περισσότερη προβολή, θα τα πάει ακόμα καλύτερα. Για το λόγο αυτό, ο ΤΟΧ προγραμματίζει να συμμετέχει στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού στο Δουβλίνο σε συνεργασία με τον Τουριστικό Οργανισμό Θεσσαλονίκης, σε μία προσπάθεια να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα του προορισμού.

Επικεφαλής της αποστολής της Χαλκιδικής ο πρόεδρος του ΤΟΧ, της ΠΟΞ και της Ένωσης Ξενοδοχείων Χαλκιδικής κ. Γρηγόρης Τάσιος, ο οποίος πραγματοποίησε σημαντικές επαφές με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ, με υψηλόβαθμα στελέχη της easy jet kai easy holidays, διευθυντικά στελέχη αεροπορικών εταιρειών και τουριστικών γραφείων. Το περίπτερο της Χαλκιδικής επισκέφθηκαν ο υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης, η πρόεδρος του ΕΟΤ κα Άντζελα Γκερέκου, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης, τουριστικοί πράκτορες και δημοσιογράφοι.

Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής σχεδιάζει για το 2020 εκτός από τη συμμετοχή του στις διεθνείς εκθέσεις τουρισμού, την έντονη παρουσία της Χαλκιδικής στα Social Media και γενικότερα στο διαδίκτυο των χωρών στόχων και την πραγματοποίηση δεκάδων workshops, fam και press trips.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top