Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τάσεις

Οι νεαροί Κινέζοι τουρίστες επιλέγουν Ελλάδα

Τατιάνα Ρόκου - 14 November 2019, 13:10

Ο αριθμός των τουριστών στην Ελλάδα έχει αυξηθεί κατά 8,3% σε σχέση με πέρυσι και 66% σε σχέση με το 2016, σύμφωνα με το τουριστικό πρακτορείο Qunar. Τα τελευταία πέντε χρόνια, το 36% των τουριστικών πακέτων προς την Ελλάδα έχει αγοραστεί από άτομα κάτω των 30 ετών.


Σε μεγάλη άνοδο του τουριστικού ρεύματος από την Κίνα προς την Ελλάδα τον τελευταίο χρόνο, ειδικά στις νεαρές ηλικίες κάτω των 30 ετών, αναφέρεται ρεπορτάζ του αγγλόφωνου κινεζικού τηλεοπτικού σταθμού CGTN και αναμεταδίδει το ΑΠΕ/ΜΠΕ. Η Ελλάδα αγκαλιάζει όλο και περισσότερους νέους Κινέζους ταξιδιώτες που θέλουν να ζήσουν την ελληνική εμπειρία, τα μοναδικά τοπία και τον ρομαντισμό που προσφέρουν, ανέφεραν ταξιδιωτικοί πράκτορες, σύμφωνα με το δημοσίευμα. Όπως δήλωσε ο Wang Wenwen από το ταξιδιωτικό πρακτορείο Qunar, τα τελευταία χρόνια καταγράφεται ανοδική πορεία στους αριθμούς των Κινέζων, νεαρής ηλικίας μάλιστα, που ταξιδεύουν προς την Ελλάδα.

”Μέχρι τώρα φέτος, ο αριθμός των τουριστών στην Ελλάδα έχει αυξηθεί κατά 8,3% σε σχέση με πέρυσι και 66% σε σχέση με το 2016” δήλωσε, συμπληρώνοντας πως τα τελευταία πέντε χρόνια, το 36% των τουριστικών πακέτων προς την Ελλάδα, έχει αγοραστεί από άτομα κάτω των 30 ετών.

Όπως εξήγησε ο ίδιος, η αύξηση των πτήσεων μεταξύ των δυο χωρών ήταν από τους καθοριστικούς λόγους για την άνοδο των ποσοστό. ”Η πτήση από Πεκίνο στην Αθήνα είναι μόνο 10 ώρες” δήλωσε και σημείωσε ότι τα νεαρά ζευγάρια επιλέγουν την Ελλάδα ως προορισμό για τις γαμήλιες φωτογραφίες τους, αναφέροντας ως κορυφαίους προορισμούς την Σαντορίνη και άλλα νησιά του Αιγαίου, αλλά και την Ακρόπολη στην Αθήνα.

Το διαδικτυακό τουριστικό site Trip.com Group επίσης σημειώνει πως Κινέζοι γεννημένοι τις δεκαετίες του 1980 και του 1990 κλείνουν τα περισσότερα ταξίδια τους προς την Ελλάδα, κάτι που αποτελεί περίπου το 20% των τουριστικών πακέτων του γραφείου.

Στο ρεπορτάζ αναφέρεται ακόμα πως οι Κινέζοι επιλέγουν κυρίως τα γκρουπ για τα ταξίδια τους (86% για το Trip.com Group, με το 5% να ταξιδεύουν μεμονωμένα και ένα 9% να αποτελεί επαγγελματικά ταξίδια).

Τέλος, στο ρεπορτάζ που φιλοξενήθηκε και στη μεγάλη κινεζική εφημερίδα “China Daily”, γίνεται αναφορά και στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι Κινέζοι τουρίστες στην Ελλάδα, με κυρίαρχο τη γλώσσα, αλλά και κάποιες βασικές εγκαταστάσεις που αποτελούν εμπόδιο για περαιτέρω ανάπτυξη του κινεζικού τουριστικού ρεύματος προς την Ελλάδα με τον διευθυντή του κινεζικού τουριστικού γραφείου για την Ευρώπη, Zou Yu, να εκφράζει την ελπίδα σύντομα να εκλείψουν.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top