Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Εκθέσεις

Οι decision makers της ξενοδοχίας συναντούν τις εταιρείες leaders της αγοράς στην Xenia 2019

Βίκυ Καραντζαβέλου - 15 November 2019, 09:24

Η έκθεση θα δώσει τη δυνατότητα στους επαγγελματίες του κλάδου που θα την επισκεφθούν να ενημερωθούν για τις νέες τάσεις, τα καινοτόμα προϊόντα, αλλά και τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις στην κατασκευή, τη διακόσμηση, την τροφοδοσία και το e-marketing των ξενοδοχείων και των τουριστικών καταλυμάτων γενικότερα.


H Xenia 2019 πραγματοποιείται 23-25 Νοεμβρίου, με 550 εκθέτες από την προμηθευτική και κατασκευαστική αγορά του ξενοδοχειακού κλάδου.

Το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια ο παγκόσμιος τουρισμός αναπτύσσεται ραγδαία και ο εισερχόμενος τουρισμός προς τη χώρα μας παρουσιάζει σημαντικότατη αύξηση, καθιστά την ανάγκη για αναβάθμιση των υποδομών και των υπηρεσιών των ξενοδοχείων και των τουριστικών καταλυμάτων επιτακτική. Η έκθεση Xenia θα δώσει τη δυνατότητα στους επαγγελματίες του κλάδου που θα την επισκεφθούν να ενημερωθούν για τις νέες τάσεις, καινοτόμα προϊόντα, αλλά και τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις στην κατασκευή, τη διακόσμηση, την τροφοδοσία και το e-marketing των ξενοδοχείων αλλά και των τουριστικών καταλυμάτων γενικότερα.

Στόχος και φιλοδοξία του σύγχρονου ξενοδόχου είναι η παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών, είτε πρόκειται για τα κλασικά facilities του ξενοδοχείου είτε για νέες εμπειρίες που θέλει να προσφέρει στον πελάτη του, όπως για παράδειγμα το bar και το εστιατόριο - εγκαταστάσεις που αποτελούν βασικά σημεία έλξης για τους κατοίκους του ξενοδοχείου και πρέπει να αντικατοπτρίζουν το κύρος του ξενοδοχείου.

Οι 550 εκθέτες της Xenia έρχονται να καλύψουν κάθε ανάγκη που μπορεί να έχει ο σύγχρονος ξενοδόχος, παρουσιάζοντας μία τεράστια γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών. Οι ιδιοκτήτες, αλλά και τα στελέχη των ξενοδοχείων που θα την επισκεφτούν θα συνομιλήσουν μαζί τους για τις πραγματικές ανάγκες της επιχείρησής τους, θα μπορέσουν να βρουν κάτω από την ίδια στέγη όλες τις λύσεις στα θέματα που απασχολούν το ξενοδοχείο τους, θα βρουν τα προϊόντα που αναζητούν από πρώτο χέρι και θα μπορέσουν να φύγουν από την έκθεση με πραγματικές προτάσεις και ιδέες αλλά και φυσικά τέλος να συγκρίνουν τιμές και να κλείσουν απευθείας εμπορικές συμφωνίες.


Ο αντιπρόεδρος της FΟRUM, διοργανώτριας εταιρείας της έκθεσης Xenia κ. Θανάσης Γιαλούρης με τον  πρόεδρο του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου κ. Αλέξανδρο Βασιλικό κατά τη σχετική συνέντευξη Τύπου.
Business oriented παράλληλες εκδηλώσεις
Τέλος, χάρη στο πανόραμα από εξειδικευμένες παράλληλες εκδηλώσεις που φιλοξενεί όπως το DigiHotel, το 3ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας, το Hotel Megatrends Project, αλλά και τις ομιλίες στο Hotel Megatrends Talks, η Xenia θα αποτελέσει και φέτος το πλέον επιδραστικό φόρουμ και πλατφόρμα διαλόγου και ανταλλαγής ιδεών παρουσιάζοντας όλες τις πρωτοπόρες τάσεις και εξελίξεις του ξενοδοχειακού τομέα σε παγκόσμιο επίπεδο, βάζοντας έτσι τη σφραγίδα της στην πορεία ανάπτυξης του ελληνικού τουρισμού.

Hotel Megatrends Project
Με κεντρικό θέμα “Καινοτομία και παράδοση”, το Hotel Megatrends Project επιστρέφει για να παρουσιάσει όλες τις νέες τάσεις της φιλοξενίας και να δώσει ιδέες, προτάσεις και λύσεις για το ξενοδοχείο του αύριο, συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο στην ανάπτυξη και τον εκσυγχρονισμό του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Πέντε φημισμένοι αρχιτέκτονες και designers θα παρουσιάσουν αντιστοίχως πέντε καινοτόμα concepts χώρων φιλοξενίας σε μια επιφάνεια 355 τ.μ. στο Hall 1 του εκθεσιακού κέντρου, τοποθετώντας την αρχιτεκτονική και το design στο επίκεντρο ως βασικά εργαλεία δημιουργίας υπόβαθρου αξέχαστων εμπειριών.

Οι χώροι που θα παρουσιαστούν και οι αρχιτέκτονες που θα αναλάβουν αντιστοίχως την δημιουργία του κάθε χώρου, είναι οι ακόλουθοι:
01– Reception / Lounge by Mintsouli Design Studio
02– Boutique Room by Sotirisi Lazou Design Studio
03– Studio Room by Α & Μ ARCHITECTS
04– Restaurant In Nature by Gian Paolo Venier
05– Smartech Space by L+DG Lighting Architects

Megatrends Talks
Πέραν της εμπειρίας που το κοινό της έκθεσης θα βιώσει μέσα από την περιήγηση του στην εγκατάσταση του Hotel Megatrends project, θα έχει επίσης την ευκαιρία να ακούσει τους ειδικούς πάνω σε μια σειρά θεμάτων αιχμής σε ένα ειδικά διαμορφωμένο stage 100 τ.μ., στο Hall 1. Θα παρουσιαστούν ενδιαφέροντα θέματα σε σχέση με τo Design, την αρχιτεκτονική, το Wellbeing, την Αειφορία και την Τεχνολογία.

Οι θεματικοί άξονες πάνω στους οποίους θα αναπτυχθούν οι εισηγήσεις θα είναι οι εξής:

  • Hospitality Design Trends: Πως οι σύγχρονες τάσεις αρχιτεκτονικής, διακόσμησης και design επηρεάζουν το μέλλον ξενοδοχείων και τουριστικών καταλυμάτων.
  • Hospitality Technology Trends: H απαραίτητη υιοθέτηση των νέων τεχνολογικών τάσεων από τις επιχειρήσεις του τουριστικού κλάδου ως στρατηγική πρόκληση.
  • Hospitality Wellbeing Trends: Πώς ακολουθώντας και εισάγοντας διεθνείς wellbeing πρακτικές, θα κάνετε τους πελάτες σας ευτυχισμένους.
  • Hospitality Investment Trends: Επενδυτικές τάσεις στις μεσογειακές τουριστικές αγορές και πως αυτές εμπνέουν τις τουριστικές επενδύσεις στη χώρα μας.

Architects Lounge από το Ελληνικό Ινστιτούτο Αρχιτεκτονικής
Το Ελληνικό Ινστιτούτο Αρχιτεκτονικής, αποδεικνύοντας εμπράκτως τον ενεργό του ρόλο στην ουσιαστική σύνδεση της Ελληνικής αρχιτεκτονικής με την ελληνική ξενοδοχεία, συμμετέχει για πρώτη φορά στην έκθεση Xenia. Συγκεκριμένα επιμελείται το σχεδιασμό και κατασκευή του Architects Lounge, έναν χώρο, ο οποίος θα αποτελεί μέρος μιας συνολικής εκθεσιακής εμπειρίας αφού θα βρίσκεται δίπλα στα Hotel Megatrends project και Hotel Megatrends/ Talks Stage. Σε αυτόν τον χώρο θα παρουσιαστεί μια ιδιαίτερη έκθεση φωτογραφίας στην οποία θα αποτυπώνεται η σχέση της ελληνικής αρχιτεκτονικής με το ελληνικό ξενοδοχείο, μέσα από μια ιστορική αναδρομή. Παράλληλα, το Architects Lounge θα αποσκοπεί να μετατραπεί κατά τη διάρκεια της έκθεσης, σε ένα σημείο συνάντησης και ανταλλαγής απόψεων του κόσμου Αρχιτεκτονικής & Design, αλλά και networking μεταξύ αρχιτεκτόνων και στελεχών ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.

DigiHotel
Οι experts του digital hoteling στο Digi Hotel της έκθεσης Xenia 2019 Το Digi Hotel παρουσιάζεται στην έκθεση Xenia 2019 (23-25 Νοεμβρίου, Metropolitan Expo) με ανανεωμένη θεματολογία, που απαντά σε όλα τα καίρια ερωτήματα του Έλληνα ξενοδόχου.

Καταξιωμένα στελέχη της ξενοδοχειακής βιομηχανίας και ειδικοί της αγοράς του digital marketing, θα αναλύσουν και θα παρουσιάσουν το μπουκέτο των θεμάτων του Digi Hotel μέσα από ένα πολύωρο πρόγραμμα, στο ειδικά διαμορφωμένο stage της εκδήλωσης. Τα θέματα, χωρισμένα σε ενότητες, θα δώσουν το στίγμα των εξελίξεων της παγκόσμιας αγοράς. Μέσα από πάνελς και εξειδικευμένες ομιλίες και παραδείγματα θα πραγματοποιηθεί η χαρτογράφηση της digital αγοράς της βιομηχανίας της φιλοξενίας.

Με τα πιο επίκαιρα θέματα που απασχολούν τον Έλληνα ξενοδόχο, μέσα από το Digi Hotel θα δοθούν λύσεις και απαντήσεις, για τη Digital Στρατηγική του ξενοδοχείου σε περιόδους μειωμένης τουριστικής κίνησης, ενώ θα αναλυθεί με μεγάλη λεπτομέρεια όλο το θέμα των ψηφιακών πωλήσεων.

Θεματολογία που απαντά στα ερωτήματα του σύγχρονου ξενοδόχου

Μια μεγάλη ενότητα θα καλύψει τη σύγχρονη πραγματικότητα του 2020 για τα Κανάλια Διανομής, τους OTAs και τις Απευθείας Κρατήσεις, όπου θα απαντηθούν τα ερωτήματα για το πως επιτυγχάνονται: Μεγιστοποίηση Κερδών από τα Κανάλια Διανομής, Ανάλυση συμπεριφοράς καναλιών, Ποιο κανάλι φέρνει το μεγαλύτερο κέρδος: Έσοδο ανά πελάτη, Στρατηγική διανομής πωλήσεων, Τιμές Δωματίων και πώς προστατεύεται το Parity, Τεχνικές τιμολόγησης: Δυναμική τιμολόγηση, Μeta Search, Τελευταίες τάσεις στις Μηχανές Κρατήσεων, Up-sales τεχνικές κ.ά. Στην ενότητα της Προβολής, Προώθησης και Διαφήμισης θα απαντηθούν τα ερωτήματα: Πως γίνεται η αναζήτηση ενός ξενοδοχείου σήμερα, Ποια μορφή πρέπει να έχει το Website ενός ξενοδοχείου για να είναι χρηστικό και σύγχρονο, Sales Teams: Ποιος ο ψηφιακός ρόλος, Social Media κ.ά.

Η δημιουργία εμπειριών από τους ξενοδόχους για τους πελάτες τους, είναι ένα ακόμη θέμα που θα αναλυθεί από τους ομιλητές οι οποίοι θα εξηγήσουν το πως οι ξενοδόχοι μπορούν να δημιουργούν και να πωλούν εμπειρίες.

Ξεχωριστή θέση στη θεματολογία θα έχει ο Κόσμος των Social Media, όπου κορυφαίες εταιρείες Social Media θα παρουσιάσουν την ιδανική παρουσία ενός ξενοδοχείου Resort και ενός City στα Social Media, βήμα βήμα. Θα απαντήσουν στα ερωτήματα: Η δύναμη του TripAdvisor και πως το διαχειριζόμαστε, Google Travel, Instagram: Stories, posts, Lives, Facebook και Περιεχόμενο πελατών και πως αξιοποιείται κ.ά.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top