Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Ξενοδοχεία

Ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα ανακαίνισης του Athens Plaza, ύψους 5 εκατ. ευρώ

Τατιάνα Ρόκου - 29 November 2019, 13:00

Το 2018 καταγράφηκε αύξηση της Μέσης Τιμής κατά 12% από το 2017, ενώ όσον αφορά στα αποτελέσματα για το α' 10μηνο του 2019, υπήρξε αύξηση Μέσης Τιμής κατά 6% από το 2018 (168 ευρώ). Οι επαναλαμβανόμενοι πελάτες (repeaters) ανέρχονται στο αρκετά σημαντικό ποσοστό του 25%.


Τις ανακαινίσεις σε lobby, σουίτες, αίθουσες εκδηλώσεων, διαδρόμους, καθώς και στο εστιατόριο “The Parliament” ολοκλήρωσε η διεύθυνση του Athens Plaza Hotel. Σημειώνεται ότι το σύνολο του κόστους ανακαίνισης (η οποία ξεκίνησε τμηματικά από το 2014) ανέρχεται σε 5,160 εκατ. ευρω.



Όσον αφορά την κτιριακή υποδομή, ο στόχος της ανακαίνισης είναι η άριστη λειτουργικότητα, η εξοικονόμηση ενέργειας και η προστασία του περιβάλλοντος. Για το λόγο αυτό:

  • Ο φωτισμός LED ανέρχεται πλέον στο 90%
  • Έγινε αντικατάσταση των κεντρικών κλιματιστικών μονάδων
  • Έγινε αντικατάσταση των αντλιών και των σωληνώσεων θέρμανσης και ψύξης
  • Τοποθετήθηκε δάπεδο υγειονομικών προδιαγραφών στα αποδυτήρια προσωπικού.

Η τεχνολογική αναβάθμιση περιλαμβάνει:

  • Αντικατάσταση συστήματος ασύρματης δικτύωσης (Wi-Fi)/ δωρεάν πρόσβαση
  • Ειδικές συσκευές ασύρματης πρόσβασης (inRoom Access Points) σε όλα τα δωμάτια με χαμηλό ενεργειακό αποτύπωμα και αδιάλειπτο roaming
  • Σύνδεση AP με Bluetooth -> υποδομές για SMART HOTEL
  • Αυτοματοποιημένο σύστημα φωτισμού μέσω τεχνολογίας ΚΝΧ (Παγκόσμιο Πρότυπο για τον Κτιριακό Έλεγχο)
  • Σύγχρονο ηχητικό σύστημα με δυνατότητα σύνδεσης εξωτερικών συσκευών (smartphone, TV, USB)

Το 2018 καταγράφηκε αύξηση της Μέσης Τιμής κατά 12% από το 2017, ενώ όσον αφορά στα αποτελέσματα για το α’ 10μηνο του 2019, υπήρξε αύξηση Μέσης Τιμής κατά 6% από το 2018 (168 ευρώ). Οι επαναλαμβανόμενοι πελάτες (repeaters) ανέρχονται στο αρκετά σημαντικό ποσοστό του 25%.

Όσον αφορά στην κίνηση του 2018, οι αγορές που παρουσίασαν αύξηση στο ξενοδοχείο ήταν ο Καναδάς με 66%, η Κίνα με 58% και οι ΗΠΑ με 30%. Το 2019 καταγράφηκε αύξηση 61% από την Κίνα και 22% από την Ιαπωνία. Η πληρότητα στα 180 δωμάτια βρίσκεται στο 69,70%.

Φέτος, είναι η πρώτη χρονιά που το Athens Plaza Hotel εξέδωσε Απολογισμό Εταιρικής Υπευθυνότητας (για το 2018). Οι στόχοι για το 2019. Το ξενοδοχείο έχει λάβει μια σειρά από διακρίσεις, καθως είναι:
- Το 1ο ξενοδοχείο μέλος του Παγκόσμιου Συμβουλίου Αειφόρου Τουρισμού στην Ευρώπη
- Το 1ο ελληνικό ξενοδοχείο πόλης το οποίο βάσει των Αρχών της Agenda 21 πιστοποιήθηκε ως Αειφόρο, σύμφωνα με το παγκόσμιο πρότυπο EARTHCHECK Evaluate Plus
- Το μοναδικό ξενοδοχείο στην Αθήνα που έχει πιστοποιηθεί με το πρότυπο WE DO LOCAL, καθώς προσφέρει ποιότητα, στηρίζει την οικονομία και τους ανθρώπους της τοπικής κοινωνίας και λειτουργεί με γνώμονα την Αειφορία και τον σεβασμό στο περιβάλλον

- Το μοναδικό ξενοδοχείο στην Ελλάδα που διακρίθηκε με το CRI PASS 2018-2019 για τις προσπάθειες και τη δέσμευσή του για πρόοδο και ανάπτυξη στον τομέα της Εταιρικής Υπευθυνότητας και Βιώσιμης Ανάπτυξης.




Στη φωτογραφία, η γενική διευθύντρια του Athens Plaza Hotel κα Βάνα Λαζαράκου (δεξιά), με την κα Ρόζα Τσιριγώτη, υπεύθυνη του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του ξενοδοχείου και τον κ. Δημήτρη Σκλαβενίτη από το Τμήμα Πωλήσεων.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top