Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τουριστική πολιτική

Στρατηγικό σχέδιο για αύξηση σε 500.000 Κινέζους τουρίστες το 2021

Τατιάνα Ρόκου - 04 December 2019, 09:21

Οι δύο στρατηγικούς άξονες που κινείται η ηγεσία του Υπουργείου Τουρισμού είναι η διαφήμιση και η προβολή προορισμών που δεν είναι τόσο γνωστοί στο ευρύ κοινό, π.χ. ορεινών προορισμών ή προορισμών city break και η επέκταση της τουριστικής περιόδου.


Η αναβάθμιση των μαρινών βρίσκεται στο επίκεντρο της πολιτικής του Υπουργείου Τουρισμού ανέφερε σε συνέντευξη που παραχώρησε στον Real FM και στον κ. Νίκο Χατζηνικολάου ο υπουργός Τουρισμού, κ. Χάρης Θεοχάρης. Όπως τόνισε, “τρέχουν” διαγωνισμοί σχετικά με τις μαρίνες, κάνοντας ειδική αναφορά στη μαρίνα της Ιτέας, ενώ παράλληλα το υπουργείο έχει ρίξει το βάρος και στις περιπτώσεις της Καλαμάτας, της Πύλου και του Ναυπλίου.

Ο κ. Θεοχάρης προσέθεσε πως το ισχυρό brand, η προσέλκυση επενδύσεων και η ποιότητα υπηρεσιών που παρέχονται στη χώρα μας αποτελούν παράγοντες αντιμετώπισης του ανταγωνισμού με τις γειτονικές χώρες.

Αναφερόμενος στις εκτιμήσεις για το 2020, είπε πως ”υπάρχουν αισιόδοξα μηνύματα για τη νέα χρονιά. Φέτος, η Βρετανία ήταν η μεγαλύτερη αγορά, ξεπερνώντας και τη Γερμανία σε τουρίστες που επισκέφτηκαν τη χώρα μας, ενώ η Γερμανία κινήθηκε σταθερά σε υψηλά ποσοστά και η Αμερική και η Κίνα ήταν σταθερά αυξανόμενες”.

”Επιταχύναμε στο δεύτερο μισό της σεζόν και καταφέραμε να τελειώσουμε με μονοψήφια αύξηση και διψήφια από άποψη εσόδων φέτος. Η αύξηση μπορεί να μην ήταν τόσο μεγάλη σε αριθμό, αλλά ήταν σε τουριστικό ΑΕΠ και αυτό είναι που αποδίδεται και στην κοινωνία”, συμπλήρωσε.

Όσον αφορά στην προσέλκυση Κινέζων τουριστών, ο υπουργός Τουρισμού δήλωσε: ”Υπάρχει  στρατηγικό σχέδιο που έχει στα χέρια του ο πρωθυπουργός, το οποίο προβλέπει μια σειρά από δράσεις, αλλά και την αύξηση σε 500.000 τουρίστες μέσα στο 2021”.

Τέλος, ο κ. Θεοχάρης επεσήμανε τους δύο στρατηγικούς άξονες στους οποίους κινείται η ηγεσία του Υπουργείου Τουρισμού προκειμένου να επιτευχθεί η βελτίωση της ποιότητας του εγχώριου τουριστικού προϊόντος. ”Ο ένας είναι η διαφήμιση και η προβολή προορισμών που δεν είναι τόσο γνωστοί στο ευρύ κοινό, για παράδειγμα ορεινών προορισμών ή προορισμών city break και ο δεύτερος αφορά στην επέκταση της τουριστικής περιόδου, κάτι που θα φέρει την ανάπτυξη σε όλη την ελληνική περιφέρεια ακόμα και για 12 μήνες”.

Οι δύο στρατηγικούς άξονες που κινείται η ηγεσία του Υπουργείου Τουρισμού είναι η διαφήμιση και η προβολή προορισμών που δεν είναι τόσο γνωστοί στο ευρύ κοινό, π.χ. ορεινών προορισμών ή προορισμών city break και η επέκταση της τουριστικής περιόδου.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top