Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Προώθηση προορισμού

Σε ανάπτυξη το στρατηγικό σχέδιο τουριστικού μάρκετινγκ της Θεσσαλονίκης

Τατιάνα Ρόκου - 06 Δεκέμβριος 2019, 14:40

Στο πλαίσιο εκπόνησης του σχεδίου τουριστικού μάρκετινγκ της Θεσσαλονίκης θα διεξαχθούν διάφορες έρευνες πεδίου, μεταξύ των οποίων συμπεριλαμβάνονται ομάδες εστίασης (focus groups) και διαβουλεύσεις.


Ξεκίνησαν πυρετωδώς οι εργασίες για την ανάπτυξη του στρατηγικού σχεδίου τουριστικού μάρκετινγκ της Θεσσαλονίκης, που ανέλαβε να εκπονήσει το Ερευνητικό Εργαστήριο Τουρισμού “TourLab” του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος για λογαριασμό του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης. Σχετικό σύμφωνο συνεργασίας είχε υπογραφεί στην επίσημη τελετή εγκαινίων της 35ης Διεθνής Έκθεσης Τουρισμού Philoxenia από την πρόεδρο του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης και αντιπεριφερειάρχη Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης κα Βούλα Πατουλίδου, και τον κοσμήτορα της Σχολής Οικονομίας και Διοίκησης του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος καθηγητή κ. Ευάγγελο Χρήστου, παρουσία του υπουργού Τουρισμού κ. Χάρη Θεοχάρη, του περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας κ. Απόστολου Τζιτζικώστα και του δημάρχου Θεσσαλονίκης κ. Κωνσταντίνου Ζέρβα.
 
Στο πλαίσιο εκπόνησης του σχεδίου τουριστικού μάρκετινγκ της Θεσσαλονίκης θα διεξαχθούν διάφορες έρευνες πεδίου, μεταξύ των οποίων συμπεριλαμβάνονται ομάδες εστίασης (focus groups) και διαβουλεύσεις. Οι διαβουλεύσεις που θα πραγματοποιηθούν στοχεύουν στη συλλογή αναγκαίων δεδομένων για το σχέδιο μάρκετινγκ της Θεσσαλονίκης, αλλά και στην ουσιαστική αποτύπωση των θέσεων και των προβληματισμών όλων των εμπλεκόμενων φορέων της πόλης σε θέματα τουρισμού. Συγκεκριμένα, θα πραγματοποιηθούν τόσο διαβουλεύσεις “ανοιχτές” στο ευρύ κοινό της πόλης μας, όσο και “κλειστές” θεματικές συναντήσεις.
 
Η πρώτη κλειστή διαβούλευση θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2019, με συμμετέχοντες θεσμικούς φορείς της πόλης και της πολιτείας (Υπουργείο Τουρισμού, ΕΟΤ, Υπουργείο Μακεδονίας-Θράκης, Δήμος Θεσσαλονίκης, Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ΔΕΘ, ΟΛΘ, ΕΚΕΤΑ, και όλα τα Επιμελητήρια της πόλης). Στη συνέχεια, και έως τα μέσα του Μαρτίου 2020, θα πραγματοποιηθούν άλλες 15 διαφορετικές “θεματικές” κλειστές διαβουλεύσεις, και συγκεκριμένα με εκπροσώπους:

  • Τουριστικών φορέων (Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, Γραφείο Συνεδρίων Θεσσαλονίκης, Ένωση Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας-Θράκης, Σύνδεσμος Πρακτόρων Τουρισμού Μακεδονίας-Θράκης, Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων, κ.ά.).
  • Των ξενοδοχείων της Θεσσαλονίκης.
  • Των τουριστικών γραφείων της πόλης.
  • Ξεναγών της πόλης και του Συνδέσμου Ξεναγών Θεσσαλονίκης.
  • Όλων των πολιτιστικών συλλόγων.
  • Των φεστιβάλ που πραγματοποιούνται στη Θεσσαλονίκη.
  • Όλων των μουσείων της πόλης.
  • Των τριών πανεπιστημίων της πόλης, καθώς και με άλλους εκπαιδευτικούς φορείς (δημόσιους και ιδιωτικούς).
  • Νοσοκομείων και μονάδων υγείας και πρόνοιας (δημόσιων και ιδιωτικών).
  • Των κλάδων εστίασης, γαστρονομίας και διασκέδασης.
  • Υπηρεσιών μεταφορών της πόλης (ΟΑΣΘ, ΚΤΕΛ, ΟΣΕ, Αεροδρόμιο Μακεδονία, Αττικό Μετρό, Ταξί).
  • Της εκκλησίας.
  • Αθλητικών ομάδων και συλλόγων.
  • Της αστυνομίας και σωμάτων ασφάλειας και πολιτικής προστασίας.
  • Δημοσιογράφων και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας.

Για το τέλος του Μαρτίου 2020 προγραμματίζεται μία ανοιχτή διαβούλευση, στην οποία θα έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν όσοι πολίτες της Θεσσαλονίκης το επιθυμούν.

Σύμφωνα με τον κ. Χρήστου, οι διαβουλεύσεις αυτές αποσκοπούν αφενός να συνεισφέρουν στην καταγραφή των δυνατών σημείων, των αδυναμιών, των ευκαιριών και των απειλών της Θεσσαλονίκης ως τουριστικού προορισμού, και αφετέρου να δώσουν φωνή με ουσιαστικό τρόπο σε όλους τους εμπλεκόμενους στην τουριστική ανάπτυξη της πόλης. Η κα Πατουλίδου επεσήμανε τη διαρκή δέσμευση του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης για την εδραίωση της πόλης ως κορυφαίου τουριστικού προορισμού, στο πλαίσιο της οποίας εκπονείται με επιστημονικά  και τεχνοκρατικά εχέγγυα και το συγκεκριμένο στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ και επικοινωνίας.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top