Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τουριστική πολιτική

Μ. Κόνσολας: 'Μονόδρομος η προσαρμογή του τουρισμού στην ψηφιακή οικονομία'

Τατιάνα Ρόκου - 11 Δεκέμβριος 2019, 12:52

Ο υφυπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε από το βήμα του συνεδρίου Digi.travel EMEA Conference & Expo σε ένα συνολικό επανασχεδιασμό με γνώμονα σύγχρονα κριτήρια και εφαρμογή εναρμονισμένων υπηρεσιών ψηφιακού τουρισμού. Από την παροχή πληροφορίας έως την εμπορική και επιχειρηματική συναλλαγή.


Στις αλλαγές που επιφέρουν οι νέες τεχνολογίες και η ανάπτυξη της ψηφιακής οικονομίας στον τουρισμό, αναφέρθηκε ο υφυπουργός Τουρισμού, κ. Μάνος Κόνσολας κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, από το βήμα του συνεδρίου “Digi.travel EMEA Conference & Expo”, που πραγματοποιήθηκε χθες στο ξενοδοχείο Wyndham Grand, παρουσία πλήθους κόσμου και φορέων από την τουριστική αγορά.

Τόνισε ότι το μέλλον του τουρισμού μας εξαρτάται από την προσαρμογή στις ανάγκες και προκλήσεις της ψηφιακής οικονομίας, που τείνει να μετατραπεί σε κυρίαρχη πλέον τάση.

Επισήμανε χαρακτηριστικά ότι “πάνω από το 50% των κρατήσεων γίνεται μέσω διαδικτύου, ενώ η μεγάλη πλειοψηφία, επίσης, των επισκεπτών αντλεί πληροφορίες για τουριστικούς προορισμούς ή για ταξιδιωτικές εμπειρίες μέσα από το διαδίκτυο. Στη νέα γενιά τουριστών, μάλιστα, το ποσοστό αυτό είναι ακόμα μεγαλύτερο, αφού το 80% επιλέγει τον προορισμό του μέσα από το διαδίκτυο”.

Όπως ανέφερε ο υφυπουργός Τουρισμού, το 2020 τα έσοδα από τις online ταξιδιωτικές πωλήσεις θα  ξεπεράσουν τα 800 δισ. δολ.



Ο κ. Κόνσολας αναφέρθηκε σε ένα συνολικό επανασχεδιασμό με γνώμονα σύγχρονα κριτήρια και εφαρμογή εναρμονισμένων υπηρεσιών ψηφιακού τουρισμού. Από την παροχή πληροφορίας έως την εμπορική και επιχειρηματική συναλλαγή.

Μίλησε για την ασφάλεια ψηφιακών υποδομών και υπηρεσιών, ανακοινώνοντας την πρόθεση της κυβέρνησης να προχωρήσει στην προσαρμογή και συμμόρφωση της ελληνικής νομοθεσίας με τα πρότυπα και τους νόμους, σε κοινοτικό και διεθνές επίπεδο, αρχής γενομένης από την Οδηγία 680/2016 για την προστασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.

Τόνισε, επίσης, ότι οι ανάγκες της ψηφιακής οικονομίας επιβάλλουν ριζικές αλλαγές και στο μοντέλο της τουριστικής εκπαίδευσης, από το οποίο αντλούν στελέχη οι επιχειρήσεις, αφού η τουριστική εκπαίδευση δεν μπορεί να περιορίζεται σε χαμηλής ειδίκευσης αντικείμενα τη στιγμή που η 4η βιομηχανική επανάσταση έχει ήδη ξεκινήσει, με αιχμή του δόρατος τις νέες τεχνολογίες και την ψηφιακή οικονομία.

“Σήμερα, υπάρχουν άγνωστες ειδικότητες για τα πανεπιστήμιά μας, τις ΑΣΤΕ αλλά και τα ΙΕΚ για τον τουρισμό, που, όμως, είναι ήδη περιζήτητες και θα κυριαρχήσουν στο μέλλον. Το νέο μοντέλο τουριστικής εκπαίδευσης πρέπει να προσφέρει σύγχρονες ειδικότητες, να συνδεθεί με την αγορά και τις ανάγκες της ψηφιακής οικονομίας. Η προσπάθεια αυτή αντανακλά και στη δημιουργία των νέων θέσεων απασχόλησης του μέλλοντος. Η προσαρμογή του τουρισμού μας στην ψηφιακή εποχή είναι μονόδρομος. Είναι ο δρόμος που οδηγεί στην Ελλάδα της δημιουργίας, της εξωστρέφειας και της ανάπτυξης. Είναι ο δρόμος του αύριο”, τόνισε ο κ. Κόνσολας.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top