Τελευταία νέα
ΑρχικήΕιδήσειςΣυνεχής η παρουσία του Μητροπολιτικού Κολλεγίου στις μεγάλες ελληνικές τουριστικές εκθέσεις
Τουριστική εκπαίδευση

Συνεχής η παρουσία του Μητροπολιτικού Κολλεγίου στις μεγάλες ελληνικές τουριστικές εκθέσεις

Η Σχολή Τουρισμού του Μητροπολιτικού Κολλεγίου συμμετείχε στην ΧΕΝΙΑ 2019 με εκθεσιακό περίπτερο, αλλά και στο παράλληλο project της έκθεσης 'Hotel Megatrends/Talks'. Στις Philoxenia – Hotelia οι φοιτητές του προγράμματος BA Culinary Arts & Food Service Development δημιούργησαν το πρωτοποριακό bar POP – UP ECO BAR by Μητροπολιτικό Κολλέγιο, ενώ στην 100% Hotel Show 2019 ανέλαβαν την ξενάγηση των επισκεπτών της έκθεσης στην Ελλάδα των γεύσεων και των προϊόντων μικρών Ελλήνων παραγωγών.

Το Μητροπολιτικό Κολλέγιο έδωσε το “παρών” στις μεγαλύτερες τουριστικές εκθέσεις διεθνούς εμβέλειας, που φιλοξενήθηκαν για μία ακόμη χρονιά στη χώρα μας. Η πολυβραβευμένη Σχολή Τουρισμού του Μητροπολιτικού Κολλεγίου συμμετείχε ενεργά και ποικιλοτρόπως στα ετήσια σημεία συνάντησης της διεθνούς και εγχώριας τουριστικής βιομηχανίας:

  • Την εμπορική Έκθεση Τουρισμού ΧΕΝΙΑ 2019, που πραγματοποιήθηκε στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo, με περισσότερους από 550 εκθέτες και 45.000 επισκέπτες.
  • Τις παράλληλες Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις Philoxenia – Hotelia 2019, που έλαβαν χώρα στο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, με περισσότερους από 20.143 επισκέπτες από 21 χώρες, 542 εκθέτες από 22 χώρες, 4.500 επιχειρηματικά ραντεβού και περίπου 200 ξένους προσκεκλημένους εμπορικούς επισκέπτες.
  • Τον προσανατολισμένο στην καινοτομία και το design 100% Hotel Show 2019, που φιλοξένησε στο MEC Παιανίας περισσότερους από 200 εκθέτες-εταιρείες και υποδέχτηκε πάνω από 25.000 επισκέπτες.

Η Σχολή Τουρισμού του Μητροπολιτικού Κολλεγίου συμμετείχε στην ΧΕΝΙΑ 2019 με εκθεσιακό περίπτερο, όπου οι επισκέπτες μπορούσαν να ενημερωθούν για τα προγράμματα σπουδών που προσφέρει, αλλά και με παρουσία στις παράλληλες εκδηλώσεις που έλαβαν χώρα στο πλαίσιο της έκθεσης. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε η συμμετοχή του Μητροπολιτικού Κολλεγίου στο παράλληλο project της έκθεσης, “Hotel Megatrends/Talks“. Πιο συγκεκριμένα, η επικεφαλής της Σχολής Τουρισμού του Μητροπολιτικού Κολλεγίου, κα Μάγδα Πειστικού συντόνισε πάνελ συζήτησης με θέμα “Hospitality Education Trends” και ομιλητές τους κ.κ. Λία Ζαμπέτογλου, διευθύντρια Εκπαίδευσης στο Ινστιτούτο του ΣΕΤΕ, Κύρος Ασφής, διευθυντής Nea Mesa Hotel & Tourism Digital Marketing Agency, Θέμης Σαρανταένας, πιστοποιημένος σύμβουλος Μάρκετινγκ και Ανάπτυξης Επιχειρήσεων & Επιχειρηματιών, Κωνσταντίνος Ανδριανόπουλος,  Hospitality Expert, συνδιοργανωτής Σχολείου Τουρισμού Καλαμάτας, Ανδρέας Ζαγάκος, επιχειρηματίας εστίασης και συνδιοργανωτής Σχολείου Τουρισμού Καλαμάτας, Έλενα Γκίκα Πετρουλάκη, διευθύντρια Ανθρωπίνου Δυναμικού, Costa Navarino και Δημήτρης Περράκης, Area Operations Manager, Atlantica Hotels & Resorts. Επιπλέον, φοιτητές του μεταπτυχιακού προγράμματος MSc International Hospitality, Events and Tourism Management, καθώς και των προπτυχιακών προγραμμάτων της Σχολής Τουρισμού παρευρέθηκαν στο 3ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας που οργάνωσε το ΞΕΕ στο πλαίσιο της έκθεσης. Το Φόρουμ έδωσε την ευκαιρία σε ακαδημαϊκά μέλη της Σχολής Τουρισμού να έρθουν σε επαφή με καθηγήτριες της συνεργαζόμενης με το Μητροπολιτικό Κολλέγιο École hôtelière de Lausanne, οι οποίες ήταν ανάμεσα στους keynote speakers της εκδήλωσης. Ο λόγος για τις dr. Cindy Yoonjoung, Associate Professor of Revenue Management, École hôtelière de Lausanne και Stephanie Pougnet Rozarν, Assistant Professor École hôtelière de Lausanne.

Και αυτήν τη χρονιά, το Μητροπολιτικό Κολλέγιο βρέθηκε στις Διεθνείς Εκθέσεις Philoxenia – Hotelia, προσφέροντας στους φοιτητές του την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις νέες τάσεις και να δικτυωθούν με επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου, και παράλληλα, δίνοντας τη δυνατότητα στους χιλιάδες επισκέπτες της έκθεσης να γνωρίσουν τα πανεπιστημιακά προγράμματα σπουδών που προσφέρει. Επιπλέον, οι άρτια εκπαιδευμένοι φοιτητές του πρωτοποριακού πανεπιστημιακού προγράμματος Επισιτιστικές Τέχνες και Ανάπτυξη Υπηρεσιών Εστίασης (BA Culinary Arts & Food Service Development), ανέλαβαν το κέρασμα των επισκεπτών, δίνοντας έμφαση στην προβολή τοπικών, ποιοτικών ελληνικών προϊόντων. Για τις ανάγκες προώθησής τους δημιούργησαν το POP – UP ECO BAR by Μητροπολιτικό Κολλέγιο, ένα πρωτοποριακό bar που δημιουργήθηκε, με σεβασμό στο περιβάλλον. Ειδικότερα, κάθε επισκέπτης της έκθεσης είχε την ευκαιρία να γευτεί δύο κοκτέιλ έμπνευσης και παρασκευής των φοιτητών: “Oujito” (με υλικά ούζο, δυόσμος, μαύρη ζάχαρη, λεμονάδα) και “Ocean Tsip” (τσίπουρο, πορτοκάλι, γρεναδίνη, μαστίχα).

Τέλος, οι φοιτητές της Σχολής Τουρισμού του Μητροπολιτικού Κολλεγίου ανέλαβαν την ξενάγηση των επισκεπτών της έκθεσης 100% Hotel Show 2019 στην Ελλάδα των γεύσεων και των προϊόντων μικρών Ελλήνων παραγωγών. Η δράση έλαβε χώρα στο “Delio Concierge“, ένα χώρο που στήθηκε από το Delio Food Ηub, διαμορφωμένο με την αισθητική ενός πολυτελούς lounge ξενοδοχείου, όπου οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να γνωρίσουν τον πλούτο των ελληνικών προϊόντων και να απολαύσουν παραδοσιακό ελληνικό πρωινό, νόστιμα πιάτα και ποικιλία κρασιών εγχώριας παραγωγής.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024