Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Σιδηρόδρομος

Επένδυση 50 εκατ. ευρώ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε νέες τεχνολογίες

Βίκυ Καραντζαβέλου - 27 December 2019, 09:31

Ειδικά για το νέο σύστημα ηλεκτρονικής κράτησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όπου οι επιβάτες θα μπορούν να κλείνουν εισιτήρια και να προγραμματίζουν τα ταξίδια τους όπως στα αεροπλάνα, η εταιρεία θα επενδύσει πάνω από 10 εκατ. ευρώ.


Τέλη του καλοκαιριού έρχονται στην Ελλάδα από την Ιταλία τα πέντε πρώτα υπερσύγχρονα τρένα τύπου “Ασημένιο βέλος” και θα ακολουθήσουν σε 1,5 χρόνο τα υβριδικά τρένα που αποτελούν ό,τι πιο νέο έχει να επιδείξει η τεχνολογία, όπως ανακοίνωσε πρόσφατα ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, καθηγητής, κ. Φίλιππος Τσαλίδης, κάνοντας λόγο για “νέα εποχή στον ελληνικό σιδηρόδρομο”.
 
Ο κ. Τσαλίδης ανακοίνωσε μια σειρά από μεγάλες επενδύσεις πολλών εκατομμυρίων στον τομέα των νέων τεχνολογιών, που θα συμβάλουν αποφασιστικά στον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση του ελληνικού σιδηροδρόμου ώστε να φτάσει σύντομα στα ευρωπαϊκά επίπεδα.
 
Μόνο για τις νέες τεχνολογίες η ΤΡΑΙΝΟΣΕ σχεδιάζει να επενδύσει 50 εκατ. ευρώ και μάλιστα σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα. Ειδικά για το νέο σύστημα ηλεκτρονικής κράτησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ όπου οι επιβάτες θα μπορούν να κλείνουν εισιτήρια και να προγραμματίζουν τα ταξίδια τους όπως στα αεροπλάνα, η εταιρεία θα επενδύσει πάνω από 10 εκατ. ευρώ.
 
Παράλληλα, σχεδιάζεται και μία νέα καινοτομία αυτή του “Ενιαίου Εισιτηρίου”, όπου κάποιος θα μπορεί να ταξιδεύσει με το ίδιο εισιτήριο με τρένο, αεροπλάνο και πλοίο.
 
Ο κ. Τσαλίδης ανακοίνωσε ότι επενδύσεις πολλών εκατομμυρίων θα γίνουν και για τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση των επισκευαστικών μονάδων της πρώην ΕΕΣΣΤΥ, που ενσωματώθηκε στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Η αρχή θα γίνει από το εργοστάσιο της Θεσσαλονίκης όπου θα επισκευάζονται και θα συντηρούνται τα νέα τρένα που θα έλθουν από την Ιταλία και θα ακολουθήσει το εργοστάσιο της Αθήνας.
 
Ο κ. Τσαλίδης διαβεβαίωσε ότι δε θα θιγούν οι θέσεις εργασίας των εργαζομένων της πρώην ΕΕΣΣΤΥ, που θα πάψει και τυπικά να υπάρχει από την 1η Ιανουαρίου ενώ αντιθέτως προγραμματίζονται 400 προσλήψεις. Επίσης η Συλλογική Σύμβαση Εργασίας “της νέας μεγάλης ΤΡΑΙΝΟΣΕ” θα συμπεριλάβει τώρα και τους εργαζόμενους της πρώην ΕΕΣΣΤΥ.
 
Ο κ. Τσαλίδης τόνισε ότι είναι όλα νόμιμα σχετικά με το μνημόνιο 15 έτους συνεργασίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τον Ελληνικό Δημόσιο για την εξυπηρέτηση των άγονων γραμμών που υπέγραψε στις 30 Νοεμβρίου με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστα Καραμανλή. Εξήγησε ότι η σχετική προκήρυξη είχε ανακοινωθεί από τον Οκτώβριο του 2018, όπως προβλέπει η Ευρωπαϊκή Νομοθεσία, και μέσα στον έναν χρόνο που μεσολάβησε δεν εκδήλωσε κανένας άλλος σχετικό ενδιαφέρον πλην της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Πρόσθεσε δε ότι στο πλαίσιο αυτής της 15ετους Συμφωνίας η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει δεσμευθεί να κάνει μια σειρά άπο σημαντικές επενδύσεις σε τροχαίο υλικό, νέες τεχνολογίες κ.ά.
 
Τέλος, ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανακοίνωσε ότι εκσυγχρονίζεται συνεχώς σε όλα τα επίπεδα το δρομολόγιο Αθήνα - Θεσσαλονίκη. Επίσης, αναβαθμίζεται το WiFi, όπου το επιτρέπει το δίκτυο των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας - γιατί μεγάλο μέρος των περιοχών όπου διέρχεται το τρένο δεν καλύπτεται. Ακόμη θα δημιουργηθεί μια εφαρμογή (app) για την εξυπηρέτηση των επιβατών, αλλά και μια αίθουσα ειδικά για τους επιχειρηματίες που επιλέγουν το ταξίδι με το τρένο στην οποία θα τους παρέχονται διάφορες ανέσεις για να εργάζονται παράλληλα. “Η νέα γρήγορη γραμμή που καλύπτει τη διαδρομή σε λιγότερο από 4 ώρες είναι απολύτως επιτυχημένη”, κατέληξε.


|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top