Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Έρευνα

Τι κάνει ευτυχισμένους τους επιβάτες των πτήσεων;

Τατιάνα Ρόκου - 02 Ιανουάριος 2020, 09:27

Η ποιότητα Wi-Fi και η ψυχαγωγία δεν είναι τόσο το ζητούμενο, όσο το άνετο κάθισμα ή οι καλές υπηρεσίες στην καμπίνα.


Από την ώρα της αναχώρησης μέχρι τον τύπο εισιτηρίου, τη διάρκεια της πτήσης και την παροχή υπηρεσιών, όταν αναφερόμαστε στην ευχαρίστηση των επιβατών, όλα είναι σχετικά με τις προσδοκίες του ταξιδιώτη και την ικανοποίησή τους.

Είτε γίνονται για επαγγελματικούς λόγους είτε για αναψυχή, όλα τα ταξίδια είναι κάτι προσωπικό, ειδικά όταν πρόκειται για πτήσεις. Ορισμένοι προτιμούν να επιβιβάζονται νωρίς, άλλοι αργά. Κάποιοι επιβάτες προτιμούν τις θέσεις στο διάδρομο, μερικοί το παράθυρο. Κάποιοι θέλουν να δουλέψουν, άλλοι να ξεκουραστούν. Και ενώ είναι κατανοητό ότι δεν μπορούν όλα να ταιριάζουν σε όλους, η ιστοσελίδα σχεδιασμού ταξιδιών TripIt επεχείρησε να μάθει τις προσδοκίες που έχουν οι ταξιδιώτες στις πτήσεις τους, μέσω της 3ης Happy Travelers Report.



Το 2019 η αμερικανική εταιρεία ανέλυσε πάνω από ένα εκατομμύριο βαθμολογίες πτήσων (σε κλίμακα 1 έως 5 αστέρων) μέσα στη χρονιά, για να κατανοήσει τους παράγοντες που επηρεάζουν περισσότερο την ευτυχία των επιβατών. Διαπιστώθηκε ότι οι ταξιδιώτες “κουβαλούν” πολύ περισσότερα μαζί τους, εκτός ​​από τις αποσκευές τους, όταν πετούν. Από την ώρα της αναχώρησης μέχρι τον τύπο εισιτηρίου, τη διάρκεια της πτήσης και την παροχή υπηρεσιών, όταν αναφερόμαστε στην ευχαρίστηση των επιβατών, όλα είναι σχετικά με τις προσδοκίες του ταξιδιώτη και την ικανοποίησή τους.



Μερικά από τα συμπεράσματα της έρευνας είναι τα ακόλουθα:

  • Επίδραση της διάρκειας της πτήσης και της εποχικότητας: Οι πτήσεις υπερ-μακρινών αποστάσεων (άνω των 12 ωρών) έχουν υψηλότερη βαθμολογία από όλες τις άλλες. οι πτήσεις μικρών αποστάσεων (λιγότερο από τρεις ώρες) έρχονται δεύτερες.
  • Κορυφαία διεθνής διαδρομή: Η πτήση 17 ωρών από το Ντάλας των ΗΠΑ στο Σίδνευ της Αυστραλίας.
  • Αεροδρόμια υψηλής αξιολόγησης (εσωτερικά και διεθνή αεροδρόμια): Τα εναλλακτικά αεροδρόμια προτιμώνται για τις εσωτερικές πτήσεις
  • Η σημασία των υπηρεσιών στη συνολική ικανοποίηση των ταξιδιωτών: Η ποιότητα Wi-Fi και η ψυχαγωγία δεν είναι τόσο το ζητούμενο, όσο το άνετο κάθισμα ή οι καλές υπηρεσίες στην καμπίνα.
  • Το ποσοστό ικανοποίησης στους αερομεταφορείς με εκπτωτικούς ναύλους κυριαρχεί επί όλων των άλλων τύπων εισιτηρίων, συμπεριλαμβανομένης της First Class σε καταξιωμένες αεροπορικές εταιρείες και όλων των αερομεταφορέων χαμηλού κόστους.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top