Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Συνέδρια

Παρουσία της Κύπρου στο 4ο Διεθνές Συνέδριο του International Place Branding Association

Βίκυ Καραντζαβέλου - 03 Ιανουάριος 2020, 09:32

Εξετάστηκε πως τα παραδοσιακά προϊόντα από τη γυναικεία δραστηριότητα μπορούν να καθιερώσουν ένα νέο εμπορικό σήμα, που να ενισχύει την εθνική ταυτότητα της Κύπρου ως αειφόρου τουριστικού προορισμού, αλλά και πως η μελοποιημένη ποίηση δημιουργεί ένα κανάλι διαπολιτισμικής επικοινωνίας που προβάλλει την ταυτότητα κάθε τόπου ενισχύοντας την ελκυστικότητά του για τους 'πολιτιστικούς τουρίστες'.


Συμμετοχή της Κύπρου με πρωτότυπες και ενδιαφέρουσες εισηγήσεις στο 4ο Διεθνές Συνέδριο του International Place Branding Association που διεξήχθη 27-29 Νοεμβρίου 2019 στο Βόλο, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.



Η καθηγήτρια κα Σωτηρούλα Λιασίδου του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου με την ερευνήτρια κα Αναστασία Ασλανίδου και τη διδακτορική φοιτήτρια κα Χριστιάνα Στυλιανού παρουσίασαν το θέμα “Cultural Engagement of Women Entrepreneurs in SMEs: Creating brands and enhancing the national image of Cyprus as a tourism destination”. Η παρουσίαση αφορούσε στα αποτελέσματα έρευνας, που διεξήχθη με σκοπό τη διερεύνηση του τρόπου με τον οποίο η γυναικεία επιχειρηματικότητα στην Κύπρο συμβάλλει στην προώθηση του πολιτισμού, καθώς και του ενδεχομένου τα παραδοσιακά προϊόντα που προκύπτουν από τη γυναικεία δραστηριότητα να μπορούσαν να καθιερώσουν ένα νέο εμπορικό σήμα, που να ενισχύει την εθνική ταυτότητα της Κύπρου ως αειφόρου τουριστικού προορισμού.


Οι ερευνήτριες του Advanced Media Institute κα Αναστασία Ασλανίδου και κα Χριστίνα Λιναρδάκη συμμετείχαν στο συνέδριο με την πρωτότυπη εισήγηση “From Poem and Song to Cultural Diplomacy: Challenges and opportunities for place branding and tourism promotion”, για την οποία επίσης οι σύνεδροι επέδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Μέσα από την ανακοίνωσή τους και την περιπτωσιακή μελέτη της Ελλάδας, οι ερευνήτριες τεκμηριώνουν με ανάλογες αναφορές την πρόταση ότι η ποίηση και ειδικά η μελοποιημένη ποίηση ξεπερνά τα κρατικά σύνορα και, υπό μορφή πολιτιστικής διπλωματίας, δημιουργεί ένα σταθερό κανάλι διαπολιτισμικής επικοινωνίας. Μέσω αυτής της επικοινωνίας διαχέονται και υιοθετούνται πολιτιστικές και πολιτικές ιδέες που προβάλλουν την ταυτότητα και τη μοναδικότητα του κάθε τόπου ενισχύοντας την ελκυστικότητά του για τους “πολιτιστικούς τουρίστες”. Πρόκειται για εναλλακτική μορφή τουρισμού που φαίνεται ιδιαίτερα ανθεκτική σε καταστάσεις κρίσης διαφόρων μορφών καθώς η τουριστική εκστρατεία βασισμένη στο μοντέλο ήλιου και θάλασσας δεν κρίνεται πια επαρκής. Παράλληλα, διερευνάται και ο ρόλος της “ήπιας δύναμης” στη διεθνή σκηνή και στο πλαίσιο του επαναπροσδιορισμού και ανάπτυξης του τουριστικού προϊόντος.

Η International Place Branding Association (IPBA) είναι μη κερδοσκοπική ανεξάρτητη ένωση ακαδημαϊκών και επαγγελματιών που εμπλέκονται ή ενδιαφέρονται για τις αρχές και τις πρακτικές της ανάπτυξης και διαχείρισης επωνυμίας πόλεων, περιφερειών, κρατών και προορισμών.




“Οικογενειακή” φωτογραφία με τους συνέδρους του International Place Branding Association.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top